- 32 -

5K 453 163
                                    

Selamünaleyküm kuzucuklarım.

Nasılsınız bakalım? Ben çok yorgun hissediyorum.

Neyse hadi gözlüğünüzü takıp bölüme geçin 😎🌟

𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘

ELİF~

Annemler eve geldiğinde saat on ikiye geliyordu. Neden bu kadar geç geldiklerine anlam veremesek de hep birlikte oturma odasının koltuklarına dizilmiş annemle babama bakıyorduk.

Annemle babam ise meyve yeyip televizyon izliyorlardı.

"Hayırdır çocuklar? Film izler gibi bizi dikizliyosunuz?"

"Anne ve baba!" Dedi abim dramatik bir sesle. Onun bu iğrenç oyunculuğuna yüzümü buruşturdum.

"Dur ben daha güzel yaparım." Deyip boğazını temizlediğimde tüm bakışlar bana dönmüştü. "Anneh ve babağ!"

Medine bıyık altından gülerken abim bana ters ters bakıyordu. Abime sırıtıp omuzlarını silktim.

"Öhhöm öhöm! Her neyse. Konumuza dönelim."

"Buyur oğlum?"

"Benim size çok önemli bir şey söylemem lazım."

"Söyle oğlum."

"Ama heyecan yapmayın."

"Tamam oğlum."

"Hazır mısınız?"

"Evet hazırız."

"Bakın söylüyorum."

"Söyle oğlum." Dedi annem sabırla. Babamın ise sabrı taşıyor gibi gözüküyordu. Ben mi? Benim çoktan taşmıştı.

"Yav abi ne diyon ya?"

"Hazır olun diyorum. Çok şey etmesinler."

"Aman senin söyleyeceğin yok Ömer abi ya!" Medine de isyanını belli ettiğinde harekete geçtim.

"ABİM BİZE GELİN BULDUUUUĞ!"

Babamın gergin ifadesi yerini rahatlamış ve gülümseyen bir ifadeye bıraktı. Anneminse gözleri mutluluk gözyaşlarıyla parlıyordu.

Abim mi? Abim bana 'Tüm sürprizi bozdun salak!' der gibi bakıyordu. Ama umrumda mıydı? Asla!

Annemle babam kalkıp abime sarılıp tebrik ettiklerinde biz de oturmuş evdeki şamatayı izliyorduk.

"Ee kızımız kim bakalım?"

"Anne, hani bizim Vişne kafe var ya?"

"Ayyy Buse'yi mi alıyoruz? Ay çok mutlu oldum."

"Anne hayır."

"Nasıl hayır?"

"Kerim abiyi alıyoruz abime." Dedim gözlerimi devirerek.

"Hı?"

"Anne tabi ki de Okyanus ablayı alıyoruz."

"Ay şaka yapıyosunuz?"

"No. Şaka değil."

"Aman da amaaağn benim oğlum hamarat gelin mi bulmuş? Oy anam nasıl mutlu olduuuğm?"

"Anne Buse abla nerden çıktı bu arada?"

"Ne bileyim Okyanus buna bakmaz diye şey etmiştim." Dediğinde abim hariç hepimiz gülmeye başladık.

"Ee tanışmaya ne zaman gidiyoruz?"

"Okyanus da ailesiyle konuşsun ayarlarız."

"İyi iyi o zaman."

"Hadi biz yatalım artık hatun. Gençler gibi gecelere kadar ayakta kalamayız, yaşlandık biz." Diyen babama bakıp kıkırdadım.

"Allah rahatlık versin babacığım."

"Hadi size de iyi eğlenceler çocuklar."

Annemle babam gittiklerinde Medine'yle beraber abime bakmaya başladık. "Ne bakıyosunuz yav?"

"Abi hadi Oki ablaya mesaj at da ne zaman gideceğimizi konuşun."

"İyi tamam." Dediğinde abim arkasında yerimizi aldık. Mesajları okumamız gerekiyordu.

𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘

Eveeğt. Evliliğe doğru emin adımlarla ilerliyorlardı. Ve çok tatlılardı. Allah tamamına erdirsindi.

Kfkdmgmmxmfmdm

Neyse bölümü nasıl buldunuz?

Elif?

Medine?

Ömer bebitom?

Allah'a emanet olun seviliyorsunuz muahhhh ❤️✨

|OY SINIRI: 50|
|YORUM SINIRI: 125|

☔#GözlüğünüTakKnk☔

Gözlüğünü Tak | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin