Selamünaleyküm bebekler!
Nasılsınız bakalım? Ben iyiyim Elhamdülillah.
Fazla uzatmıycam, bölüme geçelim.
Gözlüğünüzü takmayı unutmayın 😎🌟
𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘
𝕊𝕀̇𝕄𝔸𝕐
"Hepinize merhaba arkadaşlaaar kanalıma hoşgeldiniz. Ben Batu. Bir diğer ismimle Batuber. Çaktınız mı youtuber, Batuber. Huhahahhahah!"
Ayağımdaki terliği çıkarıp Batu abinin kafasını hedef aldım. Tek gözümü kapatmış hedefime odaklandığımda birinin kafama vurmasıyla ben de elimdeki terliği fırlattım.
VE EVVET SAYIN SEYIRCİLER SİMAY'DAN MÜKEMMEL BİR HEADSHOT! HUHAHHAHAHHAHAAAA!
"Aah napıyon Simay ya?!"
Etrafıma bakınıp Batu abiye cevap verdim. "Oturuyoruuum."
"Bu kız okur beyler, ben size söyleyim." Dedi Akın abi de gülerek.
"Ya ben size bi' şey sorcam. Akınçiçek ve Batugülcüklerim siz bu kafayla nasıl üniversite kazandınız lan?"
Batu ve Akın abi aynı anda bana döndü. "Kızım biz üniversite sınavından sonra tırlattık kafayı. Öncesinde normal iki bireydik. Kapişş?"
"Hee kapiş o zaman." Deyip biraz daha düşündükten sonra bağırdım. "YA BEN İNANMIYORUM BATUBER NASIL NORMAL BİR BİREY OLABİLİR Kİ?"
Hepsi birden gülerken Elif elindeki patlamış mısır tabaklarıyla içeri girdi. Salonun ortasındaki sehpaya tabakları bırakıp bizim tabaklarımızla birlikte yanıma geldi.
Kendi kasemi elinden kaptığım gibi mısırın tadına baktım.
Yağı mükemmel,
Tuzu mükemmel,
Pişme oranı mükemmel,
HIĞAAA HAYATIMDA YEDİĞİM EN MÜKEMMEL PATLAMIŞ MISIR LAN BU!
"Elif kankilettom çikilettom?"
"N'oldu Simay?"
"Patlamış mısır standı açsana sen Oki ablanın kafesinin önünde."
"O niye?"
"Hayatımda yiyip yiyebileceğim en mükemmel mısırı senin sayende tatmış bulundum da az önce."
"Simay ne dedin beynim kaldırmadı da." Dedi Batuber abi elindeki telefonu kenara bırakarak. "Boşver Batubergül abi sen anlasan da anlamazsın."
"Sen de sürekli bize alttan alttan laf sokuyosun anlamıyorum sanma! O kadar da selak değilim!"
"Bi' saniye- Ney değilsin?"
"Selak değilim."
"Selak ne be?"
"Salak dersem annem ağzıma acı biber sürer." Diyen Batu abiyle birlikte ciddiyetimin son kırıntıları da puff diye uçuverdi. Kahkahalara boğulurken Elif'in bana 'Lan napıyon mal!' bakışı attığını gördüm. Ve evet bakışlardan anlam çıkarıyoruz biz huehuehueh!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözlüğünü Tak | Texting
SpiritualRüzgar: Şimdi yavaşça yatağından kalk, (03.32) Rüzgar: Gece lambanı aç, Rüzgar: Gözlüğünü tak, Rüzgar: Ve yazdıklarımı iyi oku. ***************** Rastgele Numara: Bişey sorcam Rüzgar: Buyur Rastgele Numara: Madem beni tanımıyosun Rastgele Numara: Gö...