Özel Bölüm

1.3K 89 7
                                    

ELİF'TEN

"Kızımm! Bitanemm! Hadi baba de kurban olduğum. Hadi bak beraber söyleyelim. Baa-baaa."

Pek sevgili eşimin kızımıza baba dedirtme çabalarının işe yaradığını söyleyemezdim. Çünkü Zeynep Balın'ın yaptığı tek şey ellerini babasının yüzüne vurup gülmekti. İkilinin bu halleri beni de güldürüyordu. "Kızım ama babaya vurma, sev babayı sev. Cicik yapar mısın kızım bana?"

Rüzgar küçük kızımızın ellerini tutup kendine cicik yapmaya başladığında Balın'ım yeni bir şey keşfediyormuş gibi kocaman meraklı gözlerle minik ellerine ve babasının yanaklarına bakmaya başlamıştı. "Ciciiiik, ciciiiik. Baba cicik mi kızım heh?"

Kendimi daha fazla tutamayıp kıkırdadığımda Rüzgar da bana bakıp gülümsedi. "Hayatım?"

"Efendim güzelim?"

"Çok güzel baba oldun. Kızımız kucağına çok yakışıyor."

Rüzgar sırıtırken kaşlarımı kaldırıp ona baktım "Bana bilmediğim şeyler söyle güzellik." Söylediklerine minik bir kahkahayla karşılık verdim. "Bak sen! Yalnız benim de pabucum dama atıldı demedi deme."

Rüzgar şaşkınlıkla açtığı gözlerini bana dikti. "O ne demek bebeğim benim? Gel buraya hadi." Boştaki kolunu kaldırıp kolunun altına girmem için bekledi. Onu fazla bekletmeden iyice sokuldum sıcak bedenine. "Bak şimdi ben seni çok seviyorum tamam mı? Ve bu ufaklık da senin ve benim canımdan birer parça. Ona baktığımda seni görüyorum ben Elif." Konuşurken bir yandan da saçlarımı okşuyor ve kafama minik öpücükler bırakarak uykumun gelmesine yardımcı oluyordu.

"Hıı."

"Ben kim senin pabucunu dama atmak kim güzelim benim. Sen benim en kıymetlimsin. Ve kızımız da bana en kıymetlim olan senden bir hediye. Sakın onu kıskanma annesi. Bak bu yaramaz seni benden çok seviyor zaten." dediğinde kapatmış olduğum gözlerimi kızımızın kucağıma tırmanmasıyla açtım. 

"Anneciğim. uykun mu geldi bebeğim? Benim de çok uykum geldi hadi baba ikimize ninni söylesin."

"Ya Elif gerçekten mi?" Rüzgarın isyanına kıkırdayıp kucağımdaki kızıma sıkıca sarıldım. Yatağa uzanıp Rüzgar'ın dizlerine yattım. "Hadi bak bekletme bizi."

...

"Ay Buse hala konuşmadı, hiç sorma. Rüzgarla ne yaptık ne ettik bir kelime konuşturamadık kızı. Dut yemiş bülbül mübarek."

"Telaşlanma canım arkadaşım. Biz de Araf'ta çok zorlanmıştık ama bak şimdi ne güzel de konuşuyor kerata." Buse'nin söyledikleriyle gözlerim kenarda küçük kızımı eğlendirmekle meşgul olan çocuğa döndü.

"Balın benim adım ne? A-raaff."

Kızım ellerini çırpıp Araf'a güldü. "Aa-yaafff."

"BUSE! BUSE BALIN KONUŞTU!"

...

0537#: Seviyorum seni be Balın

0537#: Ne oldu şaşkın gözüküyorsun?

0537#: Tipe bak hjsgadchfsad çok tatlısın

0537#: Hiç boşuna bakma etrafına

0537#: Sen beni görsen de göremezsin

0537#: Görünmezim senin için

0537#: Her zaman öyle oldum

0537#: Olmaya da devam ediyorum

0537#: Ama görünüre çıkacağım elbet

0537#: Göstereceğim sana kendimi

0537#: Burdayım ben diyeceğim bir gün

0537#: Göreceksin

0537#: Basit bir D-C meselesi değil bu babanınki gibi

0537#: Ben sana aşık olduğum için yazdım

0537#: Yazdığım için aşık olmayacağım

Balın: Babamın hikayesi nereden biliyorsun?

Balın: Kimsin sen? 

(Görüldü)

...

Selamunaleykum GT ahalisi nassınız bakeymm?

Benim sınav haftam yuvarlanıp gidiyorum ama bitmek üzere o yüzden iyiyim

Özlendik mi hee?

Bölümdeki olayın devamı gelir mi bilemem siz sormadan söyleyeyim şimdi ehehe

Neyse artık hanımlar ben tarih çalışmaya kaçar size iyi eğlenceler


Gözlüğünü Tak | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin