21. BÖLÜM

240 48 3
                                    

Çalma listesindeki bütün şarkıların karşılıksız kalan aşklardan bahsettiğini anladığımda bu listenin varlığı da mantıklı gelmeye başlamıştı. O kız ölmesine ve üzerinden yıllar geçmesine rağmen Rüzgar onu hala ilk günkü gibi özlüyor olmalıydı. Ona ne kadar aşık olduğunu gördüğümde yüreğim sızladı. Bir kız bu kadar saf bir aşka nasıl hayır diyebilirdi ki? Sorunları olsa dahi o kız Rüzgar'ın aşkının boyutunu görmemiş olamazdı. Kayra'nın da benzer sorunları vardı ama eve geldiği zamanlarda hep kendine aşık olan bir çocuktan ve onun aşkına olan büyük sevgisinden bahsederdi. Rüzgar için bir defa daha üzüldüm ve kulaklığımı çıkarıp duşa girdim. Soğuk havada aldığım sıcak duş hem vücudumu hem de zihnimi mutlu etmişti. Biraz gevşemek ve bir şeyleri düşünmemek iyi geliyordu.

İstemeyerek duştan çıkıp üzerimi değiştirdiğimde havanın da çoktan karardığını farkettim. Odamdan çıkıp salona geçtim. Koltuğun üstünde pizza kutusu vardı. Doruk'sa koltuğa oturmuş pizzadan yiyip televizyon izliyordu. Beni görünce pizzanın diğer tarafındaki boşluğu işaret etti. Gösterdiği yere oturup pizzadan bir dilim aldım. Televizyonda bir kadın programı vardı. Tam Doruk'a niye kadın programı izlediğini soracaktım ki onu gördüm. Zaten canımın çokta istemediği pizzayı unutarak televizyona odaklandım.

"Seyirci mesajlarından hazırladığımız birkaç soruya geçelim mi sana da uygunsa?"

"Elbette."

"İlk soru, ah işte bu oldukça magazinsel bir soru, birlikte çalıştığınız kız..."

"Miray."

"Efendim?"

"Miray, o kızın adı yani."

"Ah, doğru. Miray'la aranızda bir şeyler olduğuna dair iddialar çıktı biliyorsun. İnsanlar olayı senden de duymak istiyor."

"Böyle bir şeyin imkansız olduğunu herkesten iyi hayranlarımın bildiğine eminim."

"Ama internette yayılan bir video var. Bu video sanki onları da şüpheye düşürmüş gibi görünüyor."

"Evet o videoyu bende izledim ama ben onu müzikal olarak eğitiyorum. Bu bir sır değil. Yani onunla beraber şarkı söylüyor olmam tuhaf değil."

"Haklısın. Yani net cevabın aranızda bir şey olmadığı?"

"Evet."

"Peki. Bir diğer izleyicimiz çalışmaların daha ne kadar süreceğini sormuş. Piyasa seni özledi."

"Net bir süre veremem. En kısa sürede bitirmeye uğraşıyorum diyelim."

"Bir soru da benden. Çalışmalardan sonra Miray senin vokalistin falan mı olacak?"

"Aslında anlaşmaya göre benimle Türkiye turnesine çıkacaktı ama bu durum ikimizin de programlarını aksatabilir. Bu yüzden onu birkaç tanıdığa emanet edeceğim diyelim."

"Buna sevinecek çok insan olduğuna eminim."

Rüzgar Yağız ve "buz prens gülümsemesi" yerini aldığında onunla tanışmadan önce programlarda gördüğüm ukala, soğuk, egoist şarkıcı bozuntusu gibi görünmüştü yeniden. Ama değildi biliyordum. Bunu anladığım andan beri asla kırgın kalamıyordum zaten ona. Aslında söylediklerinde kırıcı şeyler vardı. Mesela benimle ilişkisini en kısa zamanda keseceğini ve görüşmeyeceğimizi net bir şekilde belirtmişti ki esasında zaten bunu yapmıştı.

Elimdeki pizzadan bir parça bölüp zorla ağzıma attıktan sonra gerisini pakete geri bırakıp yeniden odama döndüm. Siyah bilgisayarımı alıp yatağıma oturdum. Arama kutucuğuna hiç düşünmeden "Rüzgar Yağız" yazdım. Ne bulmayı umduğumu bilmiyordum. İlk olarak karşıma onun coverlarından yapılan bir derlemenin videosu çıktı. Hemen altta ise Rüzgar'ın piyanoda you are my favorite song şarkısını söylediği video vardı. Programda bahsettikleri video bu olmalıydı. Videoyu Kemal'in adamı olan ev sahibinin internete yüklediğini düşünüyordum ama bunu neden yapmış olabileceklerini bilmiyordum. Bu neyi kanıtlardı ki?

BİR GÜN ANLARSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin