Heeeeelllllooooo
Kurgu genel olarak üçüncü kişi yani ilahi bakış açısıyla yazılacak, eğer kızlarımızın birinden yazarsam belirtirim.
İyi okumalar!
Deniz tanıdık gelen şarkıyla gözlerini açtığında kendi kendine bir küfür mırıldandı. Uyanmayı sevmiyordu, pazar günü arkadaşlarının delicesine coşma sesine uyanmaktansa nefret ediyordu. Eğlenceli olabilirdi hatta ayıldıktan sonra aralarına tabii ki katılıyordu ama uykuya bağımlılığı onu sinirli yapıyordu işte böyle sabahlarda.
Yatağından yanındaki çekmeceye uzanıp telefonunu aldı eline. Alması zor olmuştu çünkü yatağıyla arasında belli bir mesafe vardı. Buna sebep olan Lalin'e sövdü tekrar ve saate baktı.
Lalin yatağına yakın olursa başını çarparsın diyerek uzaklaştırmıştı çekmeceyi yataktan. Kendisi bu acıyı iyi biliyordu çünkü... Gerçi Lalin için değişen bir şey olmamıştı çok, değiştirmeden önce her sabah kafasını çarpıyordu. Şimdiyse telefona uzanmaya çalışırken yere düşüyordu. Ayağa kalkıp almak daha mantıklı bir seçenek olsa da bu üçlüde mantığa pek rastlayamazdınız, hadi ama hem böylesi daha az yorucu! En azından onlar için...
"Sizin yüzünüzden cehennemi garantiledim, VIP ÜYEYİM ARTIK! KISIN LAN ŞUNU!" bağırarak konuşmasına karşın sesin kısılmasını bekledi birkaç saniye ama daha da açmışlardı sesi.
"O BENİM LAFIM İT, AYRICA SEN KİM KÜPEK BİZE BAĞIRIYORSUN!" Lalin de içeriden bağırdığında boğazının ne durumda olduğunu merak etti, son ses çalan şarkıya rağmen dediğini duymuştu çünkü... Kafasını iki yana sallayıp odasındaki banyoya girdi ve rutin işleri halledip çıktı banyodan. Üzerini değiştirmeden yatağına geri oturduğunda telefonunu eline tekrar aldı ve gelen bildirimlere baktı.
Sosyal medya bildirimlerini temizledi, gelen mesaj bildirimlerinden cevap vereceklerini seçti ve diğerlerini sildi. Eren'de mesaj atmıştı. Sohbete giriş yaparken gülümsüyordu istemsizce.
My darling: Günaydın bebeğim, uyandın mı?
My darling; Lalin'in Serdar Ortaç aşkına uyanmış olabilirsin ama pek ihtimal vermiyorum doğrusu...
My darling: Bazen uykuya olan aşkını kıskanmıyor değilim hani amxoakfoakxaozao
Yazdıklarını okuduktan sonra kahkahasını tutamamış gülmeye başlamıştı. Lalin için yazdığını her hafta yaşadıklarından o da biliyordu artık.
Deniz: Günaydın sevgilim, doğru tahmin ruh hastası arkadaşım yine son ses açtı şarkıyı...
Deniz: Ayrıca uykuyu da çok seviyorum ama sana olan aşkım daha ağır basıyor sanırım. ♡
Mesajı yazıp gönderdikten sonra odadan çıkıp arkadaşlarının yanına indi. Şarkı hâlâ kesilmemişti, bu da demek oluyordu ki hâlâ dans ediyorlar. Aslında dans demeye de bin şahit isterdi ya neyse...
"Günaydııın, canım kankilerim benim! Nasılsınız?" Enerjik sesiyle oturma odasına girdiğinde gördüğü manzara kısa bir şok etkisi yaratsa da geçmişti hemen. Neden şaşırıyordu ki? Normaldi bu halleri.
"Günaydın çılgın pattesim. Eylülaşkım markete gitti gelir birazdan. Bugün tahminlerime göre ilk günü, bu yüzden sinir katsayısı tavan yine. Dikkatli olmanı öneririm." Lalin yattığı yerden doğruldu, yorulup yerde dans etmeye devam etmişti ve yaklaşık on dakikadır yerdeydi. Aklına gelenle kafasını tekrar arkadaşına çevirdi ve işaret parmağını ona doğru sallayarak konuştu.
"Sakın aldığı çikolatalardan aşırma! Sakladığı yeri biliyoruz zaten yarın alırız ama bugün dokunma." Deniz kafasını sallarken mutfağa geçti. Lalin'in koyup unuttuğu kaynamakta olan çayı demledi ve kahvaltılıkları masaya dizdi. Lalin de bu sırada elinde laptopu ile girmişti mutfağa. Ağlamaklı çıkardığı sesiyle konuştu.