hello madıfakığ!
naber
yavaştan başlayalım şu love işlerine :)
-----------------------------------------------------------------
ilahi bakış açısı
Vasıfsızız.. grubu
Lalin: ay ben yokken hiç girmemişsiniz gruba wlfpwleofpslwlc e ama hak veriyorum size, grubun en önemli şahsıyım 💅
Üst komşum: normal zamanda buna karşı çıkardım ama büyük bir göt oluş örneğini geçen üç günde yaşadım, yaşadık. bu yüzden haklısın alt komşum.
Deniz'inki: seni gidi hanımcı, seni gidi yağcı senii.
Aptal aşık: Lalin, gerizekalıcım, canım benim, on kere telefonu bırak önündekini ye dedim ben sana, bırak o telefonu!
Aptal aşık: yazma bir şey, sil o yazdıklarını çabuk. git yemeğini ye. ondan sonra da dinleneceksin.
Lalin: Deniz çocuk muyum ben ya?
Aptal aşık: çocuk değilsin ama burnun boktan çıkmıyo mübarek! iyice bir dinlen gusül falan al amk.
Kararsız pattesim: ya bir dizi izleyecektim anasını satayım ne konuşuyonuz?
Eylül'ünki: Deniz Lalin'in bakımını üstlenmiş aşkım kısa süreliğine, onu şey ediyorduk.
Lalin: Kayra enişte falan demem döverim seni, bakımını üstlenmiş ne ya?
Eylül'ünki: kelime grubu bacımsu.
Lalin: vay amk, şuna bak sen ya yüz yılın buluşu resmen!
Aptal aşık: Lalin son kez söylüyorum, bırak o telefonu.
Lalin: of tamam be! Minelkuşum uyudu yanımda kaldırsana ya boynu tutulacak.
Kararsız pattesim: geliyorum ben.
Lalin: tşkler bacımsu.
***
Lalin telefonu kapatıp yanına koyduğunda Minel'e döndü. Örgülü saçlarını zorla açtırmıştı Eylül'e. Şimdi de hafif dalgalı saçları yatağın üzerine dağılmış güzel kokusu burnuna doluyordu.