Selaaaammmm
---------------------------------------------------------------------------
Vasıfsızız.. grubu
Lalin: ulan mal Eren, ne demeye kadına biz bayadır sevgiliyiz diyon aq?! Senin yüzünden hem Deniz'e kızdı hem de Kayra'ya mwdkamdkamdka
Deniz'inki: ne bileyim ben öyle dersem gözüne girerim sandım.. kadın beni dışarı attı amk. Ben bunu haketmedim!
Eylül'ünki: Eren senin içinden geçeceğim! Nejla hanımefendi ne güzel kabullenmişti beni, ne demeye giriyon aramıza it?!
Deniz'inki: @deniz aşkım bana yürüyorlar bunlar yardım et!
Aptal aşık: yettim darlingim! Ne diyonuz lan benim yiğidime?!
Kararsız pattesim: noluyo kardeşim ne bu tantana?
Eylül'ünki: geldi gönlümün efendisi ♡ hoşgeldin sevgilim
Kararsız pattesim: düştüm tşk♡
Lalin: bunun neyine düştün la?
Deniz'inki: aşkım ben şimdiden özledim seni, annen hanımefendi ciddi miydi görüşmeyeceksiniz derken?
Aptal aşık: yaa en güzel davam, bende özledim ama ciddi gibi.. :(
Lalin: ağlayın ezikler! Allah'ım saplığımla gurur duyuyorum şu an..
Aptal aşık: bana bak Küpek, konuşma yapacaksın yarın, seni güldürürüm konuşurken!
Deniz'inki: heyt be! Kimin sevgilisi, notam benim
Aptal aşık: ya sinirlencem aşkım bir dur, hevesim kursağımda kalıyo bu kadar sevimli olma pliiis.
Eylül'ünki: ayrıca sap olduğuna zerre inanmıyorum Lalin'cim.
Lalin: peki benim bundan neden haberim yok eniştecim?
Kararsız pattesim: lan Lalin sen ne saklıyon bizden?
Aptal aşık: oha olay var! Lan Lalin? Hain, vadan haini!
Deniz'inki: Kayra bro haklısın bence :) Lalin hanım saman altından su yürütenlerden :)
Lalin: lan benim sevgilim var mı cidden? Olum nerdeyse söyleyin bedava Rocco aldırayım.
Eylül'ünki: üst katında
Deniz'inki: üst katında
Aptal aşık: ha?!
Kararsız pattesim: nE?!
Lalin: *şaşırma efekti* bana kalmadı aq aksakdoamsoaks
Kararsız pattesim: dağıtma konuyu aq ciddi ol iki dakika!
Aptal aşık: +götünüdevirmişsekiz
Lalin: konuyu dağıttığım falan yok. Yalnızca götlerinden uydurdukları için üstelemiyorum.