bölüm XXX

51 4 118
                                    


kurguyu unuttuysanız özr dlrm çnk bn d unuttum

ii okmlr

***
Bora'dan

"Eren bulduğun fikri de sikeyim, sana uyan aklımı da sikeyim, bu eteği de sikeyim.. eskort zannediyorlar bizi amına koyayım mutlu musun?" Sinirle söylendim Eren'e. O beni hiç takmayıp masaya oturdu. Bacak bacak üstüne attığında Lalin'in görmemesini umarak karşısına oturdum. Mekana girerken zor girmiştik zaten şimdi de bütün bakışlar üzerimizdeydi.

Tabii siz bilmiyorsunuz neden bu halde olduğumuzu..

İki gün önce Lalin'in teyzesi geldi oğluyla beraber. Kadını gördüğüm an kıllanmıştım zaten ve şimdi keşke haksız çıksaydım diyorum.

Sevil hanım, teyzesi, oğlunu Lalin'e yamamaya çalışıyordu ve o it hiç itiraz etmiyordu bu duruma. Bugün üçlü bir yemek ayarladı ve ne oldu tahmin edin? İşi çıktı(!) ve gelemedi..

Resmen sevgilim elimden gidiyor şu an. Yetkililer aloo!

"Elini mi tuttu o?" Eren'in cümlesiyle gözümü ellerine çevirdim.

Lalin'in sırtı bize dönüktü de görmüyordu Allah'tan.

"O eli götüne sokmaz mıyım ben!" Ayağa kalkacağım zaman Eren tarafından geri oturtuldum. İyiki engelledi bu girişimimi çünkü Lalin bizi görürse ağzımıza ederdi ayrıca süründürürdü ki haklıydı aslında..

"Arayayım bence ben." Telefonumu elime alıp ismine tıkladım.

Alt komşum aranıyor..

"He yavrum?" açış şekline gülümsedim. kıkırdamamak için kendimi sıkmam gerekti.

"güzelim nerdesin?"

"bebeğim Mert'le yemekteyiz şu an, ya teyzem de olacaktı ama işim çıktı dedi kaldık biz de burda. sen nerdesin?"

"evdeyim ben de, Eren, Kayra, ben oturuyoruz."

"selam yengem bacımsu." Eren gülerek dahil olduğunda Lalin kıkırdadı.

"sana da selam eniştem bacımsu." Eren geriye yaslandığında hoparlörden alıp kulağıma dayadım.

"hurma şekerim sen neden aradın beni?"

"aşkım bir şeyler yaparız diye aramıştım aslında ama gelince yaparız artık."

"tamamdır o zaman ben direkt sana gelirim."

"kapım her zaman açık hanımefendi, biliyorsunuz."

"kapatırsanız da anahtarımla girerim beyefendi sıkıntı yok."

"eyvallah reis görüşürüz o zaman."

suratımdan silemediğim sırıtışımla telefona bakarken Eren tarafından dürtüldüm.

"ne var lan?"

"az önce Lalin'le göz göze geldik. anlamış mıdır?"

"ne? ne kadar baktı, yaklaşık kaç saniye?"

"iki saniye on üç salise kardeşim, ne bileyim amk onu mu saydım ben?"

"farketseydi çoktan gelirdi belamızı sikmeye, o yüzden rahatız bence."

"ya da ikileme düşürüp diken üstünde olmamızı sağlayacak ve daha sonra belamızı sikecek."

"bu daha olası, kaç!"

TurşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin