"-Cat ai de gand sa ma mai pedepsesti?"
Ia asezat pe toti in pat, apoi s-a pus si ea langa ei. Bebelusii dupa ce si-au baut biberonul cu laptic, au adormit, iar Iulia din cauza oboselii si plansului, a adormit si ea.
George se speriase, deoarece s-a dus in camera bebelusilor si a vazut ca nu mai erau acolo, a crezut ca Iulia a plecat cu ei. Dar s-a gandit sa se duca si la ei in camera sa vada. A deschis usa usor, si a zambit la imaginea din fata lui. Iulia dormea impreuna cu cei mici in patul lor. A stat ceva timp in prag, privindu-i pe toti 4 zambind.
-Va iubesc enorm! *a soptit el inca privindu-i* Tati este un prost si nu stie sa aprecieze ce are langa el, mereu o va ranii pe mami, chiar daca nu este cu intentie.. *spune, apoi ia o gura mare de aer*
S-a apropiat usor de pat, punandu-se pe partea opusa Iuliei, langa cei mici. Cand s-a asezat in pat, micutul Edward l-a simtit si s-a miscat putin, punandu-si mana la gatul lui George, adormind apoi. George nu s-a mai miscat, din contra, a ramas asa cu cel mic, tinandu-l de gat. Zambea ca un tamp la gestul celui mic si statea si ii privea pe toti in parte. Ar fi vrut sa o ia in brate pe Iulia si sa isi ceara de 1000 de ori scuze pana o comvinge sa il ierte. Stia ca pana la urma il va ierta, dar nu voia ca asta sa devina un obicei pentru el. Lui chiar ii paruse rau, si daca nu beea in seara aia de nu mai stia de el, probabil nu s-ar fi culcat cu Bia. Usor, usor, somnul si-a facut simtita prezenta, George adormind si el.
Dimineata, Iulia s-a trezit din cauza micutei Alexia care se tot foia, trezind-o. Iulia se ridica in fund si atunci il vede pe George ca doarme cu ei. Zambeste la imaginea din fata ei, si chiar daca era suparata, tot o incanta. O ia pe Alexia si iese din camera ca sa nu ii trezeasca si pe ceilalti. Se duce in camera bebelusilor si o schimba pe cea mica, apoi coboara jos. Acolo era Sonia care se tot pregatea de zor impreuna cu Elisa si Laly.
-Neata! *spune Iulia atunci cand ajunge in dreptul lor*
-Neata, v-ati trezit? *Elisa*
-Da, s-a trezit asta mica, baietii dorm, toti trei!
-E bine, da-mi-o mie, du-te si schimbate! *spune elisa, vazand-o ca inca este in pijamale*
-Poftim. *spune dandu-i-o pe cea mica*
Iulia se duce sus, deschide usor usa, intrand tiptil, netrezindu-i pe adormiti. Se duce la dulap si isi scoate o pereche de pantaloni de treniing si un ticou. Se duce la baie si isi face toate necesitatiile apoi coboara jos.
-Cu ce incepem? *intreaba Iulia*
-Pai i-a dat elisa sa manance Alexiei, asa ca tu mai bine ajuta-ma sa pun masa si sa aranjez astea pe aici. Laly se ocupa de mancare, iar Mihai este cu cei mici, de fapt dorm. *chicoteste Sonia*
-Puturosii! *chicoteste Iulia urmata de Laly si elisa*
Fetele incep sa aranjeze masa, Iulia ocupandu-se de tacamuri, iar Sonia de pahare si tot ceea ce mai trebuia aranjat. Elisa, dupa ce a terminat de dat celei mici sa manance, a asezat-o in tarc, lasand-o sa se joace, in timp ce ea o ajuta pe Laly. Soneria usii se aude, iar Iulia se duce sa deschida. La usa era chiar cel ce aducea tortul. Iulia ii face loc sa intre, ducand tortul in bucatarie, la indicatiile ei.
Dupa doua ore, totul era gata. Fetele s-au aruncat pe canapea, frante de oboseala din cauza alergaturii.
-Sunt franta, nu am dormit toata nopatea! *se plange Sonia*
-Te cred, ai emotii! *rade Iulia de ea*
-Doar odata implineste cei mici varsta de 1 anisor!
-Daca stai sa te gandesti bine, doar o singura data implineste fiecare varsta! *chicoteste Iulia*
-Oh, mai taci filozoafo*
In timpul asta, pe scari era chiar George cu Nicolas si Edward in brate. Erau gata schimbati si ii aducea sa manance. Parul lui George era ciufulit, iar pe fata lui se vedea ca abea s-a trezit.
-Neata! *spune atunci cand ajunge in dreptul lor*
-Neata! *Sonia*
-Mda.. neata.. *spune Iulia cu jumatate de gura* Haideti la mamii puisori sa va dau sa mancati. *spune Iulia luandu-i pe cei mici, indreptandu-se spre bucatarie.*
Peste 3 ore.
Invitatii au inceput sa soseasca. Iulia si Sonia ii pregatise pe cei mici, fetele erau imbracate in niste rochite rosii cu buline negre, gen gargarite, iar baietii aveau toti cate o pereche de jansi skinny alabastrii si camasute rosii. erau foarte frumsi, iar toata lumea ii lauda. Iulia isi luase o rochita crem, pana deasupra genunchilor, iar Sonia una neagra, in genul celei a Iuliei.
-La multi ani, sa fie sanatosi si sa aiba parte de tot ceea ce isi dorec! *spune o prietena, inmanandu-i imensul cadul pentru cei mici*
-Va multumesc mult, ma bucur enorm ca sunteti langa noi in aceste momente furmoase! *ii multumeste Sonia*
-La multi ani! *urarile incepeau sa vina din diferite parti, iar cadouri care mai decare mai sofisticate, umbleau masa special amenajata*
Dupa ce le-au cantat celor mici si au taiat tortul, petrecerea a inceput. Toata lumea se distra, dansau, canta si facea diferite chesti.
Iulia in tot acest timp la evitat pe George, nevorbind deloc cu el.
-Cat ai de gand sa ma mai pedepsesti? Cat ai de gand sa continui sa nu imi mai vorbesti? *spune George luand-o in brate pe la spate, infasurandu-si mainile in jurul taliei sale*
-Atata timp cat vreau! *maraie Iulia*
-Tipa, injura-ma, fa ce vrei tu, dar nu mai nu ma trata cu tacere. Stii ca urasc cand nu vorbesti cu mine si stiu ca esti suparata! *spune apoi o saruta pe lobul urechii*
-Asta meriti!
-Stiu, am fost un prost, dar daca nu ma imbatam ca porcul nu faceam asta!
-Nu incerca sa te scuzi! *maraie Iulia*
-Nu incerc nimic. Am gresit si stiu asta. Ti-as cere iertare de 1000 de ori, dar stiu ca oricum m-ai ierta. Dar nu vreau sa fim asa, nu vreau sa fiu o c***a, asa cum ai spus tu. Vreau sa ma schimb, vreau sa fiu numai al tau si nu vreau sa ne mai certam vreodata!
-Mda, daca in tot acest timp nu ai reusit sa te schimbi, nu cred ca o vei face veodata. Si da, ai dreptate ca te voi ierta, nu pot permite ca copii mei sa traiasca fara unul dintre parintii, dar asta nu inseamna ca o sa uit totul si ca nu o sa ma mai doara. O sa te iert, dar nu o sa uit! *spune Iulia apoi pleca lasandu-l cu ochii in soare*
Pur si simplu nu mai avea cuvinte, stia ca ceea ce Iulia i-a spus era adevarat si ca daca il va ierta, nu va uita. Trebuia sa faca ceva sa ii demonstreze ca merita sa fie iertat si ca incearaca sa se schimbe cu adevarat. Vrea sa ii demonstreze ca o iubeste foarte mult si ca nu ii pasa de toate t*****e din lume. El doar pe ea o iubeste, doar pe ea si pe copii lui!
Iulia s-a dus direct sus in camera lor, deoarece nu mai putea sa se abtina, asa ca ajunsa acolo, a inceput sa planga. O durea ca el a inselat-o si ca el nu incearca nimic ca sa o faca sa il ierte. Considera ca lui nici macar nu ii pasa de ea si la un moment dat s-a gandit ca el sta cu ea doar pentru cei mici. Ea il iubeste si o sa il iubeasca toata viata ei! El este barbatul vietii ei, si pentu el si cei mici este in stare de orice.
Deoarece plangea foarte tare, nu a observat ca cineva a intrat in camera ei. A tresarit cand a simtit doua mainii infasurate in jurul talieiei.
-Iarta-ma te rog, sunt un mare prost! Un idiot, un cretind, magar, bou si ce vrei tu, dar nu mai plange! Te rog din tot sufletul meu sa nu mai plangi!
Siii am pus.. Stiu ... Nu am scris de mult.. Dar am fost plecata si nu am prea avut timp.. plus ca am fost si mai sunt inca racita .. Imi cer mii de scuze <333 Va multumesc pentru +6,1 lecturi...
CITEȘTI
Frica,Ura si Iubire!
Romance(FINALIZATĂ) Volumul I din seria Iubirea Învinge! Ce se intampla cand totul este din ura.. ? Cand ea il uraste atat de mult incat incepe sa simta ceva pentru el. Ce se întâmplă când două lumi total diferite se ciocnesc? Când întunericul întâlne...