"-Nu stiu cum o sa vi se para dar..."
-La naiba omule, stii bine ca am dreptate! *spune Mihai apoi i-a o gura din paharul de tarie* Ar trebui sa te gandesti serios sa ii spui.
-O sa ma gandesc.. La naiba! *spune George a.k.a. Tibi nervos* In fine.. Sa lasam asta, spune-mi cum merge transportul? La depozit ce mai este?
-De cand nu mai esti tu, unii si-au luat-o rau de tot in cap, dar am reusit sa ii potolesc. In rest stii bine, transportul este pentru joi seara, avem totul planuit, nu o sa mai fie nimic acum.
-Aha, e bine.
-Dar tu..cum merge cu Will?
-Nenorocitul ala nu banuieste nimic, am multi oamenii infiltrati. Totul o sa iasa comform planului. O sa imi plateasca cu varf si indesat ce mi-a facut si mai ales ca voia sa se atinga de Iulia, dar Ty a inlocuit poza ei cu alta.
-Esti sigur de ce vrei sa faci? Adica pe bune acum, nu vreau sa mai patesti ceva, stii doar cat am suferit toti cand am aflat ca esti mor. Ar trebui sa o lasi mai moale mai ales acum cand o sa ai un copil.
-Nici acum nu imi vine sa cred! *spune George zambind*
-George.. *in acel moment, Sonia trece pe langa usa lor si il aude pe Mihai*
-George? I-ai spus George? *spune Sonia intrand in birou*
-Ce..a..nu, Ti s-a..parut! *spune Mihai scarpinandu-si ceafa*
-Ba nu, chiar ai zis George! *spune Sonia nervoasa*
-S-a incurcat, mai mereu imi zice George.. Cred ca ii este dor de el! *spune George intr-un final*
-Mda..bine..Eu..ma duc la bucatarie. *spune Sonia ducandu-se langa Mihai, plasandu-i un sarut pe buze*
-Um..Iulia ce face?
-Il adoarme pe David. *spune Sonia* Eu am plecat, spor la treaba sau..orice faceti voi aici. *spune Sonia si iese pe usa afara*
-Multumim! *spune George strigand in urma ei*
-Pfiu, am scapat! *spune Mihai punandu-si mana la frunte*
-Mda.. Daca era dupa tine, ne dadeai de gol.
***
Dupa ce l-a adormit pe cel mic, Iulia s-a dus la ea in camera. Statea in pat si isi mangaia burtica. Radea cand simtea cum cel mic dadea cu piciorusele sau manutele. Desi era foarte dureros, ei ii placea sa isi simta copilul, mai ales cand vorbea cu el asa stia ca o aude. Stia sigur ca bebelusul din pantecul ei era o fetita, avea o presintire ca asa avea sa fie. Avea aproape 6 luni, iar burtica ei era foarte mare. Spera sa nu aiba vreo surpriza si ea si sa aiba doi, nu ca nu ar bucura-o, dar a vazut cat de greu se descurca Sonia cu cei doi si stia ca ea cu siguranta nu se va putea descurca. Starea de somnolenta si oboseala era din ce in ce mai prezenta, iar ea isi dorea sa stea in pat, mancand ciocolata, si sa doarma. Erau seri in care il trezea pe Mihai sa se duca sa ii cumpere tot felul de jeleuri, prajituri si fructe, dar cel mai amuzant a fost cand la trimis pe Mihai sa ii caute melci. Desi nu mancase niciodata avea pofta de melci.Visase ca manca melcii, iar cand s-a trezit l-a trimis sa ii ia. Cateodata cand Mihai nu este, il trimite si pe Marc.
CITEȘTI
Frica,Ura si Iubire!
Romance(FINALIZATĂ) Volumul I din seria Iubirea Învinge! Ce se intampla cand totul este din ura.. ? Cand ea il uraste atat de mult incat incepe sa simta ceva pentru el. Ce se întâmplă când două lumi total diferite se ciocnesc? Când întunericul întâlne...