Capitolul 3

10.6K 319 12
                                    

                                                                        "-Alo, mami?"


  Dupa ce a inchis, Iulia a inceput sa planga si mai tare. Faptul ca a auzit vocea mamie ei si mai ales ca plangea din cauza ei, o termina foarte tare. S-a dus la ea in camera si a stat acolo toata ziua, plangand gandindu-se la familia ei. Ii era foarte dor de ei si isi doarea foarte tare sa ii revada.Seara, cand George a venit acasa, Max i-a spus lui George ca are inregistrarea cu comvorbirea dintre Iulia cu parintii ei. Da, George aflase de asta. Telefonele lui erau in permnenta ascultate si atunci cand Iulia a vorbit cu parintii ei, Mark[cel care asculta telefoanele] l-a sunat pe George sa ii spuna.


-Sunt in birou?[George


-Da, veniti sa le vedeti![Max


-O omor pe nenorocita aia!


-Nu cred ca aveti de ce!


-Ce vrei sa spui cu asa?


-Ascultati!

~Inregistrare vocala~

~C.T.~

-Alo?[mama Iuliei

-Alo, mami?[spune Iulia incepand sa planga

-Iulia, tu esti?[spune femeia incepand sa planga

-Da mami, eu sunt!

-Ce faci? Esti bine?

-Mami, te-am sunat sa iti spun ca sunt bine!

-Draga mea, te-am dat disparuta, nu am stiut nimic de tine in tot acest timp![spune femeia plangand

-Mami nu mai plange, sunt bine! Te rog frumos retrage plangerea de la politie, eu sunt bine, nu iti face griji!

-Cum sa fi bine cu nenorocitul ala de Andrei? Cum?

-Mami, nu mai sunt cu el! Stau cu un baiat.. mi-am gasit un baiat pe care il iubesc enorm si el ma iubeste! Sunt foarte fericita, nu iti face griji!

-Iuli, te obliga cine sa spui asta?

-Nu mami, iti jur ca asa este! Te rog retrage plangerea!

-Bine draga mea, cum spui tu!

-Eu nu mai pot sa vorbesc, te iubesc mami, transmitei si lui tati!

-Si noi te iubim draga mea!

-Sa retragi plangerea, bine?

-Da, draga mea!

-Te iubesc mamii, pa!

-Si eu te iubesc, pa!

~S.C.~

-Vedeti, ea nu a spus nimic de tine, chiar i-a spus sa isi retraga plangerea.

-Dar, cum? Putea sa spuna asta! Adica, a avut ocazia..

-A avut, dar nu a facut-o!

-Desteapta fata!

-Eu cred ca e desteapta, dar cred ca tine si la tine!

-Poftim? Nu cred!

-Ia gandeste-te, a spus ca a gasit un baiat care o iubeste si pe care il iubeste. Cred ca aici este un pic de adevar, adica eu cred ca te iubeste!

Frica,Ura si Iubire! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum