Un an de la terminarea FUSI <3
1.Intrebare (fan facebook) :Buna Iulia, la inceput ce ti-ai imaginat cand ai ajuns in casa lu George?
Iulia: Hei! imi era frica , credeam ca o sa ajung la bordel cu restul fetelor..Dar am fost luata pe neașteptate cand George m-a dus la el acasa...
2.Intrebare: Buna,George!Cum a fot viata ta pana la aparitia Iuliei?
George: Buna. Viata mea era una destul de destrabalata , femei , droguri, bautura , tigari , atat ziua cat si noaptea..erma foarte agresiv ,si ma purtam urat cu toti cei din jurul meu ...Aveam un zid de geata in jurul inimii mele , dar ea a reusit sa il dezghete..
3.Intrebare.: Iulia cumt te-ai simtit cand George a inceput sa se poarte mai furmos cu tine?
Iulia: A...pai.. A inceput cu iesitul in oras , am ramas perplexa , nu credeam ca va vrea sa ma duca undeva..
George:De ce credeai asta?
Iulia: George, lasa-ma sa raspund la intrebare..A...pai , deci.. cum spuneam , dupa a fost surpriza ca ma dus acasa la ai mei..Lucrurile astea au insemnat foarte mult pentru mine..
4.Intrebare: Cum va-ti simtit atunci cand ati aflat ca veti avea un nepotel , defapt doi?
Iulia si George: A fost cel mai minunat moment..
Iulia: Eram fericita pentru Sonia ..M-am bucurat foarte mult..
George: Eu am facut mai multe glume pe seama lu Mihai .. dar eram la fel de fericit ,si mai mult emotionat de faptul ca voi avea doi nepotii..
Autoarea: Ai ras de Mihai dar nici tu nu ai fost mai breaz...
5.Intrebare:Sonia cum te-ai simtit cand ai aflat ca esti insarcinata?
Sonia..A fost cel mai frumos sentiment .Nu pot descrie in cuvinte.. dar tot o data imi era frica de reactia lu Mihai...
6.Intrebare: Mihai, tu cum te-ai simtit cand ai aflat vestea?
Mihai: eram foarte fericit , dar in acelasi timp confuz ..Imi era teama ..nu stiam daca am sa ma descurc.. Dar mi-am dat semana ca trebuia sa fiu tare, cand am vazut-o pe Sonia plangand, iar cand mi-a spus ca plange din cauza mea.. mi-a cazut cerul in cap..Pot sa zic ca au fost si faze amuzante mai ales atunci cand Soni9a trebuia sa nasca..
George: Erai asa de speriat..
Miahi: Nu rade de mine, si tu ai fost la fel..
7.Intrebare : Iulia cum te-ai simtit cand ai aflat ca George e mort?
Iulia: Pur si simplu mi-am pierdut interesul pentru viata, vroiam sa mor si eu , doar sa fiu alaturi de el..Durea ca dracu ..Plangeam , si nu ma puteam abtine..Imi pierdu-se sufletul..Dar cand am aflat ca sunt insarcinata , toti imi spuneam ca trebuie sa lupt pentru copil..
8.Intrebare; George , tu cum te-ai simtit?
George: Nu puteam sa ma bucur alaturi de Iulia , pentru ca eu eram *mort* , dra mi-a crscut sufletul cand am aflat.. Si treuia mai mult ca orcand sa termin cu treburile alea , pentru a putea sa imi apar familia..
9.Intrebare: Cum te-ai simtit Iulia , cand a aparut Tibi , verisorul lu George?
Iulia: Nu prea imi placea persoana lui, mereu ma enerva, spune a lucruri care nu erau adevarate.. Nu il suportam..
Tibi ( George): Hei!!
10.Intrebare: George , cat de creu iti era sa fi langa Iulia dar sa nu o poti atinge?
CITEȘTI
Frica,Ura si Iubire!
Romance(FINALIZATĂ) Volumul I din seria Iubirea Învinge! Ce se intampla cand totul este din ura.. ? Cand ea il uraste atat de mult incat incepe sa simta ceva pentru el. Ce se întâmplă când două lumi total diferite se ciocnesc? Când întunericul întâlne...