Capitolul 13

5.6K 203 8
                                    

                                                                                   " -Ce ne facem noi cu ei?"



Perspectiva autor.


Mai erau doua zile pana la venirea Crăciunului. Iulia își revenise cat de cat și încerca din răsputeri sa treacă peste și sa îl uite pe George, dar știa ca se minte singura, ea il iubea si nu isi putea lua gândul de la el. O durea foarte tare indiferenta cu care el o trata, nici măcar odată de atunci nu a venit la ea sau măcar sa o sune sau sa ii trimită un amarat de mesaj sa o întrebe ce face sau cum se simte. A înțeles ca ea pentru el nu a însemnat nimic si regreta ca s-a lăsat păcalită de el. Poate dacă el ar fi venit la ea sa își ceara iertare sau sa o întrebe ce s-a întâmplat cu adevărat se împăcau. Știa ca oricât ar spune ea ca nu il va ierta, ea tot v-a ceda si se vor împăca. Dar nu a fost asa, el nu a mai venit. Asta i-a arătat ca lui nici măcar nu ii pasa, dacă a renunțat asa ușor la ea.



Iulia a fost împreună cu mama si tatăl ei si au cumpărat bradul pentru al împodobi si tot ce le trebuia. Era fericita deoarece era împreună cu ei si i-au lipsit foarte mult astea. Acum era acasă, pregătindu-se sa împodobească bradul.


-Hey, am venit![vocea Soniei o scoate pe Iulia din transa


-Hey, ce faci?[o întreb apropiindu-ma de ea,, strângând-o in brate


-Bine fac, am venit sa te ajut cu bradul! Deci începem?


-Da, hai![spune Iulia entuziasmata, la fel si Sonia


In camera apare mama Iuliei, iar când o vede pe Sonia se duce la ea si o ia in brate, pupând-o apoi pe obraz.


-Sarut'mana! Ce faceți?[Sonia


-Bine draga mea, tu ce faci?


-Bine, am venit sa va ajut la împodobitul bradului!


-E bine! Vreți niște ciocolata calda?


-Sigur!


-Vrem ciocolata calda![spune Iulia


-Pai atunci ma duc sa va fac, vin imediat!


-Bine, noi ne apucam de brad!


-Spor la treaba![spune mama Iuliei apoi pleacă


Fetele se apuca de împodobitul bradului, iar Sonia o vedea pe Iulia ca era cam absenta si știa exact la ce se gândea.


-Hey, cum mai ești?[o întreabă Sonia punând mana pe umărul ei


-Mbine.. cred..


-Daca tu ești bine.. Sa fim serioși! Știi bine ca nu ești nici pe departe bine!


-Îmi este dor de el Sonia, mor de dorul lui si el nici măcar nu s-a deranjat sa îmi dea un amarat de telefon sau măcar un mesaj![spune Iulia răbufnind


-Of draga mea![spune Sonia luând-o strâns în brate


-Mihai.. a mai vorbit cu el? Ce mai face? Cum mai este?


-Iulia..


-Nu, chiar vreau sa știu! Spune-mi te rog!


-Nu e bine.. din acea seara a revenit la cel care era înainte.. nu ii mai pasa de nimic, în fiecare seara are cate una în pat.. Știi doar cum era![spune Sonia

Frica,Ura si Iubire! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum