"-O sa.. am.. un dinala mic si plangagios?"
Prespectiva Iulia.
Am urcat scarile, ducandu-ma la mine in camera. Am scos din dressing rochita si platformele de la George si am asezat rochita pe pat si platformele langa. Mi-am luat dintr-un sertar lenjeria intima, apoi m-am dus in baie. Am dat drumul apei sa umple cada, in timp ce eu scapam de hainele cu care eram imbracata. Am pasit in cada, lasand apa sa imi relaxeze corpul. Oare este bine ceea ce fac? Este bine sa ii mai acord o sansa? Il iubesc si daca as pierde sansa asta stiu ca George nu ar mai sta sa se roage din nou de mine si nu vreau sa il pierd. Cum a zis si Mihai, ar trebui sa mai lasam din orgoliu.
Oare George tine cu adevarat la mine? Daca nu tinea nu mai venea sa se "roage" de mine sa ne impacam sau sa faca atatea chesti. Dar.. acum doua zile era cu blonda aia.. Ce naiba sa fac? Mii de intrebari fara raspuns imi "umbla" prin cap si habar nu am ce sa fac. Dar ceea ce stiu este ca cu siguranta voi merge la petrecerea aia. Nu vreau sa il pierd, chiar daca voiam sa fiu tare si sa ii arat ca nu imi mai pasa, nu pot sa fac asta. Nu il pot pierde!
Am indepartat toate gandurilesi am inceput sa imi samponez parul apoi sa imi sapunez corpul. Dupa ce m-am clatit am pasit inapoi din cada si mi-am infasurat parul intr-un prosop, apoi mi-am sters corpul. Mi-am luat lenjeria intima pe mine si mi-am infasurat un prosop moale in jurul corpului deoarece nu aveam sa ies doar in lenjerie din baie. Dupa ce mi-am uscat parul, am iesit din baie si acolo era chiar Sonia deja imbracata.
-M-ai aveai de gand sa stai? Te astept aici de jumatate de ora! *spune pe un ton certaret, ridicandu-se in picioare de pe scaunul din fata mesei de toaleta*
-Atat de rapida ai fost de ai terminat si dusul si te-ai si imbracat? *o intreb uimita ca deobicei ii lua foarte mult*
-Nu, nu am fost rapida, doar ca tu ai stat cam 2 ore in baie! *spune uitandu-se urat la mine* Parca am hotarat sa ce ne vedem intr-o ora nu doua! *continua ea rautacioasa*
-2 ore? Tu vorbesti serios?* se pare ca am petrecut mai mult timp cu gandurile mele decat mi-am imaginat*
-Da, 2 ore! Acum imbracate mai repede ca trebuie sa ne si machiem, sa ne facem si parul, este ceva! *spune facandu-mi semn spre rochita*
-Imediat! *spun luandu-mi rochita de pe pat, indreptandu-ma spre baie*
De ce nu am facut asta mai devreme? Da, sunt o idioata!M-am dus in baie tragandu-mi rochita pe mine si ma chinuiam sa imi trag fermoarul de la spate. Da, nici o sansa! Dupa mai multe incercari m-am lasat pagubasa si am iesit din baie.
-Inchide si mie nenorocitul asta de fermoar ca mor de nervi! M-am chinuit ogroaza sa il inchid dar nu am reusit! *spun eu plina de nervi*
-Imediat! *spune venind in spatele meu, ridicandu-mi fermoarul* Gata, acum hai sa ne machiem!
CITEȘTI
Frica,Ura si Iubire!
Romance(FINALIZATĂ) Volumul I din seria Iubirea Învinge! Ce se intampla cand totul este din ura.. ? Cand ea il uraste atat de mult incat incepe sa simta ceva pentru el. Ce se întâmplă când două lumi total diferite se ciocnesc? Când întunericul întâlne...