" - Off si acum cum va iau eu pe toti?"
Nu am apucat sa mai spun nimic, deoarece s-a auzit usa si in bucatarie a intrat chiar Sonia.
-Ati venit?
-Da, mai devreme.
-Cei mici ce fac?
-Dorm, toata ziua au alergat si acum daca au obosit, dorm.
-Cred ca numai nebunii au facut!
-Da, toata casa matuseii mele au facut-o varza.
-Haha! Lasa sa se simta ca au venit nepoteii! *spun razand* Cu ai tai te-ai intalnit?
-Nu fata, ce ai? Nu vorbim, nu decand ei m-au alungat de acasa. Ce tupeu mai au sa mai vorbeasca cu mine? Nu, nici nu se pune problema.
-Cum spui tu..
-Mdaa.
-Vorbeam ma devreme cu Iulia, nu e bine sa faceti nunta in aceeasi zi.
-Da, la asta m-am gandit si eu.
-Superstitioas-o! *spun eu razand*
-Decat sa patim ceva, mai bine face una dupa alta, sau eu stiu.. *Sonia*
-La asta ma gandeam si eu! *Elisa*
-Pai mai bine asa, decat sa se intample ceva! *Laly*
-Offf, nu mai ganditi negativ! *spun eu oftand*
-Ai dreptate! deci cand incepem pregatirile? *Sonia*
-Pai eu ma gandeam sa vedem diferite localuri si sa mergem la magazine sa ne uitam dupa rochite.
-Perfect. Maine asta avem sa facem! *Sonia*
-Pai pana la urma facem nuntiile in august,nu?
-Da, eu vreau pe 26!
-Perfect atunci eu fac pe 19.
-Deci o saptamana diferenta, nu?
-Da, mai bine asa. Eu zic ca o sa fim obositi dupa o nunta, pentru alta!
-Da, asa este!
-Pai atunci am stabilit, maine incepem pregatirile.
-Mai avem timp trei lunii de zile! *chicoteste ea*
-Eh, mai bne ne pregatim din timp, decat sa fim incriza de timp dupa aia!
-Da, ai dreptate!
-Eu ma duc sus, mor de somn! *spun inabusind un cascat*
-Ok noapte buna!
-Noapte buna! *spun in timp ce ma ridicam dupa canapea*
-Noapte buna! *Elisa & Laly*
Am urcat sus si m-am dus la cei mici sa vad ce fac. Se pare ca dormeau. Dupa ce i-am sarutat pe fiecare in parte, m-am dus in camera mea. Acolo era George care dormea. Era intins pe burta si avea pe el doar o pereche de boxeri. M-am asezat usor pe pat, asa incat sa nu il trezesc, apoi m-am aporpiat de el si l-am sarutat pe obraz. Initialnu am vrut sa il trezesc, dar se pare ca el m-asimtit, deoarece s-a intors pe spate si si-a infasurat mainile in jurul taliei mele, punandu-ma cu capul pe pieptul lui, dandu-mi un sarut in crestetul capului.
-Noapte buna iubito! *spune inca avand ochii inchisi*
-Noapte buna iubitule, te iubesc!
-Te iubesc! *murmura, apoi doarme la loc*
Usor, usor oboseala isi spunea cuvantul, somnul furandu-ma sipe mine.
Dimineata:
Razele soarelui nu imi dadeau pace, trezindu-ma din somnul meu adanc. M-am ridicat in fund frecandu-mi ochii, eliminand ceata formata in urma somnului. M-am uitat in dreapta mea si am zambit cand l-am vazut pe George ca doarme. Fata lui era asa de calma si parea foarte inocent. Puteai jura ca acolo se afla un inger nu un demon!
M-am ridicat usor din pat si m-am indreptat spre dulap, scotandu-mio pereche de jansi si o camasa fara maneci, care se lega in talie. Mi-a luat lenjeria intima dintr-un sertar, apoi m-am dus in baie, relaxandu-mi corpul sub jetul apei fierbinti. dupa ce m-am terminat de aranjat, m-am dus la cei mici si am vazut ca erau deja trezi si se jucau cu jucariile. Ce copii cumintii am! I-am luat pe fiecare in parte si i-am schimbat. Apoi cand am vrut sa cobor cu ei, am dat de o adevarat problema. Am vrut sa iau doi dintre ei sa ii duc, apoi sa vin dupa celalalt, dar au inceput sa planga. Na si acum ce fac?
-Gata cu mami puisorii mei! *spun incercand sa ii linistesc. Toti trei trageau de mine ca voiau sa ii iau in brate* Off si acum cum va iau eu pe toti? *spun incercand sa ii iau pe toti in brate, dar nu am facut decat sa scot mai multe plansete de la ei*
-Se pare ca au nevoie de ajutor! *vocea...
Heiii :* !! Cine credeti ca era ? :)
XoXo Zuzuu18 <3
CITEȘTI
Frica,Ura si Iubire!
عاطفية(FINALIZATĂ) Volumul I din seria Iubirea Învinge! Ce se intampla cand totul este din ura.. ? Cand ea il uraste atat de mult incat incepe sa simta ceva pentru el. Ce se întâmplă când două lumi total diferite se ciocnesc? Când întunericul întâlne...