"-Voi sunteți ale noastre, ați înțeles?"
Iulia s-a dus la dulap de unde și-a scos o pereche de jansi negri, o bluza de lânică alba, apoi s-a dus în baie sa se schimbe. Peste 5 minute s-a întors in camera, așezându-se la masa de toaleta, pentru a se aranja cat de cat. Și-a prins parul într-o coada de peste, apoi și-a aplicat puțin make-up deoarece fata ei era foarte palida si nu voia sa iasă asa.
-Hey, mai ai mult? Mor de plictiseala![se plânge Sonia
-Imediat![spune Iulia in timp ce își aplicat puțin blush în obraji
-Haide mai repede!
-Sunt gata! Stai numai sa îmi iau geaca și geanta din dulap!
-Off..
-Aoleu, dar tare irascibila ești![chicotește Iulia in timp ce își scotea geaca și geanta din dressing
-De parca nu as avea motive..[spune Sonia lăsând capul in jos
-O sa trecem peste, ai sa vezi! O sa fie bine!
-Hey, eu trebuia sa te incurajez pe tine, nu invers! Sunt o prietena jalnica![spune Sonia punându-și fata în palme
-Nu spune asta, tu ești cea mai buna prietena si te iubesc mult![spune Iulia apropiindu-se de ea, strângând-o puternic in brate
-Serios? Si eu de iubesc![spune Sonia răspunzându-i la îmbrățișare
Soniei ii suna telefonul, iar aceasta il ridica repede crezând ca este Mihai, dar nu era asa. Aceasta oftează apoi răspunde, dar imediat închide.
-Ce este?
-A ajuns taxiul!
-A, pai atunci hai sa mergem!
-Hai!
Cele doua fete au coborât jos, Iulia ducându-se la mama ei pentru a-i spune ca iese cu Sonia la un suc.
-Mami, vezi ca eu ies cu Sonia!
-Bine draga mea, sa ai grija!
-Am, ma! Ne vedem mai încolo!
-Bine, pa draga mea!
-Pa mami!
Cele doua fete au ieșit afara, urcându-se in taxi. Sonia ii spune adresa șoferului, acesta făcu întocmai, îndreptându-se spre Pub. In 15 minute cele doua fete ajung, Sonia ii plătește șoferului, apoi ies din mașină, intrând înauntru. Când cele doua se așează la masa, au rămas masca când i-au văzut pe George si Mihai cu încă un băiat, având câteva fete cu ei, cei doi chiar sărutându-se cu ele din când in când.
-Morrr! Uitate si tu ce îmi face asta![spune Sonia cu lacrimi in ochii
-Daca ma duc la aia ii fac parul permanent![spune Iulia nervoasa
-Ce idioți ne-am ales si noi! Ii doare fix in cur de noi, ii doare pe ei undeva ca au doua proaste acasă care ii iubesc!
-Corecție, eu nu mai stau la George, asa ca oricum il durea fix undeva de mine..
-Of, ce idee tâmpită am avut, mai bine nu veneam! Hai sa plecam!
-De ce? Sa le dam lor satisfacție? Nu rămânem aici draguța, trebuie sa le arătam ca nu ne pasa de ei, asa cum si pe ei ii doare fix in fund de noi!
CITEȘTI
Frica,Ura si Iubire!
Romance(FINALIZATĂ) Volumul I din seria Iubirea Învinge! Ce se intampla cand totul este din ura.. ? Cand ea il uraste atat de mult incat incepe sa simta ceva pentru el. Ce se întâmplă când două lumi total diferite se ciocnesc? Când întunericul întâlne...