" -Sa nu imi dai drumul!"
-Esti superba! *spune tatal meu din tocul usii*
-Multumesc mult tati! *spun si ma duc spre el, si il iau in brate*
-Hai, cred ca l-am facut destul pe alex sa te astepte! *chicoteste Sonia*
-Da, ai dreptate! *spun*
-Mergem? *Mama*
-Da!
Ne-am urcat cu totii intr-o limbuzina alba impodobita cu tot felul de buchete de flori si voal alb. In mai putin de 20 de minute ne afla in fata bisericii Sfantul Andrei. Tatal meu a coborat primul, dandu-mi mana, pentru a ma ajuta sa cobor si eu. I-am strans tare bratul, continuand sa inaintam spre biserica. Cand usile s-au deschis, toate privirile erau atintite spre mine. Avea emotii foarte mari si tremuram.
-Sa nu imi dai drumul! *soptesc tatalui meu*
-Nu o sa o fac niciodata! *spune zambindu-mi*
Cu cat inaintam mai mult spre altar, emotiile imi cresteau. George se afla la altar, impreuna cu preotul ce ne va cununa si Mihai. Cand am ajuns in fata lui, tatal meu m-a inmanat lui, zambindu-mi.
-Te iubesc! *a mimat el*
-Te iubesc! *i-am raspuns*
Dupa ce ne-am asezat fiecare la locurile noastre, Sonia venind si ea in stanga mea. Preotul a inceput slujba, cununandu-ne in fata lui Dumnezeu. Nu am cuvinte sa exprim ceea ce simtin acest moment. Dar tot ce pot spune este ca sunt fericita, foarte fericita! sunt o femeie implinita si am tot ceea ce imi doresc si tot ce am nevoie. Si cel mai important am un sot minunat si trei ingerasi care imi insenineaza viata. Ii iubesc din tot sufletul meu si nu as schimba asta pentru nimic in lume. Imi ador viata, chiar daca am trecut prin atatea pentru a ajunge aici, sunt super fericta si pot spune ca a meritat toate suferinta pentru asta.
-George Dumitrescu, de buna voie si nesilit de nimeni, o iei in casatorie pe Iulia Miller?
-Da! *raspunde acesta hotarat uitandu-se in ochii mei*
-Iulia Miller, de buna voie si nesilit de nimeni, il iei in casatorie pe George Dumitrescu?
-Da! *spun la fel de horatata*
-Acestea fiind spuse, va declar sot si sotie in fata Domnului. Poti saruta mireasa! *preotul termina iar George se aporpie de mine, unindu-si buzele cu ale mele.*
Dupa toate felicitarile si urarile, ne-am indreptat cu totii spre restaurantul in care se va tine petrecerea pentru sarbatorirea casatoriei noastre. Dupa ce mi-am sarutat puisorii, find destul de tarziu, Marc i-a dus acasa, impreuna cu bonele pe care le angajasem.
-Esti fericita? Este asa cum iti dorea?
-Nici daca as fi facut-o eu nu iesea asa perfect!
-Deci iti place! *spune George*
-Da, imi place, este mai mult decat visam eu. Cea mai frumoasa nunta!
-Ma bucur enorm ca iti place, iubito! *spube acesta sarutandu-ma lung* Si vreau sa spun ca arati superb, esti minunata! Cea mai superba mireasa!
-Merci iubire si tu esti superb! *spun sarutandu-l*
-Merci iubire!
-Cred ca acum este momentul dansului nostru, nu-i asa? *il intreb ridicand dintr-o spranceana*
-Oh, da asa este! *spune usor nervos*
-O sa iasa bine! *il incurajez eu*
-Nici macar nu am mai dansat inainte! *spune*
-Stiu, dar am incredere in tine, o sa iasa perfect!
-Daca o sa ma incurc?
-Nu conteaza, totul este frumos, pana la urma este nunta noastra. Daca te incurci asta este, stai linistita! *spun apoi il sarut scurt pe buze ca sa ii dau putin curaj*
Ne-am dus in mijlocul salonului, acolo unde era amenajat ringul de dand. Muzica a pornit, iar noi am inceput sa ne miscam corpurile pe ritmul melodiei. Corpurile noastre se miscau sincron si nici nu ai fi zis ca noi nu am repetat pana acum. Amandoi zambeam ca doi tampi si pot spune ca George era mai relaxat acum.
-Esti mai bine acum? *chicotesc eu*
-Da! *surade el*
-Te iubesc enorm!
-Si eu te iubesc, stii ca tu pentru mine esti tot! Tu, copii, pentru voi mi-as da si viata! *spune apoi ma saruta*
Dupa ce am incheiat dansul, ropote de aplauze inundau salonul. Toti ne priveau zambind, sarbatorind cu noi aceasta minunata zi.
Am petrecut pana dimineata impreuna cu toti invitatii nostri, distrandu-ne pe cinste. Eram super obosita, mai ales ca toata noaptea am dansat si furtul miresii a fost cea mai amuzanta parte. Mai ales atunci cand George a trebuit sa imi faca o declaratie de dragoste. Era super emotionat si rusinat. Nu credeam ca o sa il vad in postura asta vreodata. Sunt super fericita, stiu ca am mai spus-o, dar o sa o spun de cate ori pot. M-am bucurat de aceasta minunata zi si atunci cand am ajuns acasa am cazut franta. Insa lucrurile nu stateau asa cum imi doream eu, un somn bunsi odihnitor ci mai degraba o noapte/dimineata plina de actiune. George avea chef de nebunii. In timp ce imi dadeam rochita jos, el a venit in spatele meu, plasand saruturi umede pe linia coloanei. Mii de fiori imi strabateau corpul, George reusind sa ma duca acolo unde voia el. Am inceput sa ne sarutam ca doi nebuni, de parca ne-ar fi lipsit asta foarte mult. Ajunsesem amandoi fara nici un fel de material pe noi, iar George a profitat din plin de asta, facand ceea ce voia cu mine.
***
Au trecut doua lunii de la acea minunata zii in care noi ne-am legat destinele. Totul era frumos intee noi, dar existau si mici certuri ca in orice cuplu. Bebelusi au crescut si au foarte mare energie, obosindu-ne total cu traznaile lor. Au inceput sa mearga deabuselea si ii gasim prin te miri ce colt al casei.
George ma surprindea in fiecare dimineata cu cate un trandafir, si atunci cand avea timp imi pregatea micul de jun. Da, ati auzit bine, el chiar imi facea micul de jun.Astazi era minunata zi in care Sonia si Mihai isi uneau destinele. Acum ne aflam in biserica, dupa ce s-au cununat la starea civila. Eu purtam o rochie pana in pamant, tip sirena de culoare turcoaz scotandu-mi formele in evidenta. George avea un costum negru, iar papionul lui era unul turcoaz asortandu-se cu rochita mea.
Dupa ce preotul isi terminase slujba, a venit momentul mult asteptat.
-Mihai Alexandrescu, de buna voi si nesilit de nimeni, o iei in casatorie pe Sonia Stanescu?
-Da! *spune aceasta hotarat*
-Sonia Stanescu, de bunavoie si nesilita de nimeni, il iei in casatorie pe Mihai Alexandrescu?
-Da! *spune aceasta hotarata*
-Acestea fiind spuse, va declar sot si sotie! Poti saruta mireasa! *incheie preotul*
Mihai se apopie de Sonia, unindu-si buzele cu ale ei intr-un sarut adanc. Erau superbi amandoi, Sonia parea o printesa, iar el era printul. Sunt superbi si fericiti. Se potrivesc de minune!Dupa ce le-am urata "Casa de piatra!" cu toti, ne-am indreptat spre salonul unde vom sarbatori cununia celor doi.
***
Peste doi ani.
Timpul a trecut, iar noi ne intelegeam de minune. Bebelusi s-au facut mari, acum aveau 2 ani si 9 luni. Mergeau si vorbeau perfect. Erau foarte inteligenti si tineau foarte mult unul la celalalt. Relatia mea cu George era una foarte buna, certurile dintre noi se rarise.Baietii inca se ocupau de organizatie, fiind liderii acesteia. Nici mie si nici Soniei nu prea ne comvenea, dar nu aveam ce face.Sonia si Mihai, si ei se intelegeau fiarte bine, necertandu-se aproape deloc.Bineinteles ca Bia s-a mai aflat prin peisaj, dandu-se la George sau chiar Mihai. Dar dupa ce a primit o paruiala buna de la mine si Sonia, a incetat cu toate astea. Nu prea am mai aflat nimic de ea de atunci. In fine, sa nu vorbim de asta.Eu am facut niste cursuri de designer vestimentar si cu ajutorul lui George mi-am deschis o casa de moda, care prospera. Iar Sonia, ei bine ea a vrut un coafor, care de asemenea ii mergea foarte bine.
Totul era bine in viata noastra si speram ca de acum inainte sa ramana asa!
#Se Finis! !Va multumesc tuturor ca mi-ati citit povestea .Initial am vrut sa nu o termin asa de rapid dar am nu am mai avut ideii si decat sa o fac plictisitoare ...am ales asa :*
Inca odata va multumesc tuturor pentru comentariile frumoase si cuvintele frumoase pe care mi le-ati adresat!
Vreau parerile voastre despre poveste <3 Vreau pareri lungi si detaliate.. <3 Chiar vreau sa stiu ce va placut la povetse si ce nu <3
Nu voi incepe inca o noua poveste.. Vreau sa continuila restu .. :* Asa ca va invit sa cititi si "Iubire de cartier" , "Joc Murdar" si "Fum si Praf" <3 Va asigur ca o sa va placa si acestea mai ales ca sunt pline de suspans si actiune :* <3
Urmatoarea poveste daca se strang multe comentari ..poate o sa fac sezonul II <3
XoXo Zuzuu18 <3
CITEȘTI
Frica,Ura si Iubire!
Romance(FINALIZATĂ) Volumul I din seria Iubirea Învinge! Ce se intampla cand totul este din ura.. ? Cand ea il uraste atat de mult incat incepe sa simta ceva pentru el. Ce se întâmplă când două lumi total diferite se ciocnesc? Când întunericul întâlne...