"-Vrei sa fi iubita mea?"
Prespectiva Iulia
M-am dus la mine în camera fiind foarte fericita pentru seara pe care am avut-o. Nu am cuvinte sa ii mulțumesc lui George pentru tot ce a făcut pentru mine. S-a schimbat mult și se vede asta. Oare chiar vorbește serios când spune ca din cauza mea s-a schimbat? Sau spune și el asa?
Un zâmbet imens îmi apare pe fata la gândul ca el face asta pentru mine și poate ca Laly are dreptate, poate ca el chiar tine la mine. Este asta posibil? Adică sufletul lui este de gheata, voi reuși eu sa îl dezgheț? Sau poate ca am reușit deja?
M-am dus leneșă spre dulapul meu și mi-am scos o bluza mai lărguță și o pereche de pantaloni de pijama. M-am dus în baie, dând drumul apei sa umple cada, apoi eu mi-am dat hainele jos. Am pășit în cada, lăsând apa sa îmi relaxeze corpul. Atunci mi-am adus aminte cat de fericita era mama când ma văzut. Aveam sa ii mulțumesc încă odată lui George pentru asta, dar voi lasă pe mâine. George..era peste tot, în mintea mea, corpul meu îl dorea atât de mult aproape de el și îmi doream atât de mult sa l strâng în brate. Tânjeam după buzele lui, voiam foarte mult sa îl sărut sa îl simt cat mai aproape. Voiam sa fie al meu, nu voiam sa îl mai atingă altcineva.După ceva timp, m-am hotărât și eu sa îmi spăl parul și apoi corpul.Am ieșit din cada, lăsând apa sa curgă, golind cada. Am luat un prosop în care mi-am înfășurat parul, apoi mi-am șters corpul cu un prosop moale, îmbrăcând lenjeria intima apoi hainele pe care le luasem. Mi-am șters parul, lăsându-l pe spate, apoi mi-am spălat dinți, iar după ce am terminat m-am dus înapoi la mine în camera. Acolo era chiar George.
-Hei, ce faci aici?[îl întreb curioasa
-Am venit sa dorm!
-Dormi aici?
-Fac asta de câteva zile![ chicotește el
-Aha.
-Ce, vrei sa plec?
-Nu, ramai!
-Oricum rămâneam!
-Știu![chicotesc eu
-Hai, vino aici![spune el facandu-mi semn sa ma așez lângă el în pat
Nu am mai spus nimic, doar m-am așezat lângă el în pat. Din instinct mi-am pus capul pe pieptul lui. Eram fascinata sa ii aud bătăile inimi, pot sa spun ca ador asta. Il ador pe el, nu îl ador, îl iubesc! I-am simțit mana mângâindu-mi parul, apoi mi-a plasat un sărut scurt pe frunte.
-Știi..ne purtam ca și cum am fi un cuplu![chicotesc eu
-Si de unde știi ca nu suntem?
-Știu asta!
-Eu zic ca suntem!
-Eu zic ca nu!
-Ești foarte frumoasa![spune acesta zâmbind, mângâindu-mi fata
-Tu ești perfect![spun schițând un zâmbet larg, scanându-i fata
-Chiar crezi?
-Da!
-Am atâtea defecte!
-Oricine are, dar tu..tu chiar ești perfect! Pentru mine ești perfect![spun, apoi realizez ce tocmai am scos pe gura și am lăsat capul în jos, roșind
-Ma iubești?[întrebarea lui ma luat pe nepregătite
-Poftim?[spun surprinsa
-Răspunde-mi![spune serios
-Asa de vizibil este?
-Vreau sa aud de la tine!
-De ce? Pentru ce ar conta?-Pentru mine contează!
-De ce sa iți spun asta? Ca apoi sa iți bați joc de mine ca m-am îndrăgostit ca si proasta de tine?
-Iulia..
-Nici o Iulia, George! Nu vreau sa îți bați joc de mine!
-Nu am sa fac asta![spune ridicându-mi fata, asa încât sa ii privesc ochii
-De ce nu ai face asta?
-Pentru ca..
-Pentru ca ce?-Doar răspunde-mi la întrebare! Ma iubești?
-Da George, în ciuda a tot ce mi-ai făcut și cat mai făcut sa sufăr din cauza ta, da te iubesc! Te iubesc mai mult ca orice și nu as putea renunța la tine niciodată! Dar știu ca relația dintre noi nu o sa fie posibila niciodată..[spun lăsând capul în jos, o lacrima prelingându-se pe obrazul meu. George îmi ridica bărbia cu degetul lui cel mare, obligându-mă sa il privesc in ochii.
-Iulia..cred ca ar fi bine sa ne acordam o șansă. Eu cred ca relația dintre noi poate funcționa..
-Po-Poftim?[ma bâlbâi eu
-Vrei sa fi iubita mea?[spune George chicotind
-Îți bați joc de mine?
-De ce as face asta?
-De ce nu? De ce ai vrea tu sa fi împreună cu mine? Sunt decât una din t*****e tale, doar atât, nimic mai mult! Cu ce as fi eu mai speciala decât toate?
-Iubito, tu nu te mai compara cu ele! Ești cu mult mai mult deasupra lor! Tu ești tu! Pur și simplu m-ai făcut sa ma schimb, sa devin alt om! Am început sa țin la tine, sa fiu dependent de tine! De fiecare data când sunt departe de tine, gândul meu îmi este doar la tine. Nu ma pot concentra pe altceva! Știu ca nu o sa ma crezi, dar și eu țin la tine! Te iubesc Iulia, chiar o fac!Si am pus unu nou capitol <33 Va place ?
XoXo Zuzuu18 <3
Capitol editat [4.10.2015]
CITEȘTI
Frica,Ura si Iubire!
Romance(FINALIZATĂ) Volumul I din seria Iubirea Învinge! Ce se intampla cand totul este din ura.. ? Cand ea il uraste atat de mult incat incepe sa simta ceva pentru el. Ce se întâmplă când două lumi total diferite se ciocnesc? Când întunericul întâlne...