Глава втора - Част 1

387 8 0
                                    

СПАРОУ

ТРЯБВАШЕ ДА СЕ СЕТЯ, че е човек, който държи на думата си. Той обаче трябваше да се сети, че освен че го мразех в червата, бях и девствена. Моята девственост се дължеше на факта, че не бях срещнала никого, с когото да разменя повече от няколко целувки и по някое опипване. Просто мъжете стояха винаги далеч от мен.
В училище.
На работа.
Особено в границите на Южен Бостън и близките му райони. Ако имаше и един лъч светлина в мрачното ми положение, това беше моята надежда, че Трой ще е прекалено зает да се справя с половината Бостън, за да обърне внимание на факта, че имам цици, а и задник.
Той обаче беше обърнал. Забелязал беше. Точно след като се прибрахме от сватбеното тържество, ако трябва да съм точна. Върнахме се в лъскавия пентхауз, напълно пияни и разбираемо разгорещени.
Бренан влезе в разкошната си спалня и започна да се съблича. Остана само по гащета, предложил ми гледка за най-подробен оглед на мускулестото му тяло. Бясна и изплашена, бързо се шмугнах в голямата баня и затворих след себе си вратата.
-Не се мотай - нареди той от спалнята.
Седнах на ръба на огромното му джакузи и заизмъквах една по една фибите си за коса. После се заех с невъзможната рокля. Стигнах връзките на гърба и страшно се гънах и увивах, докато най-накрая не изпълзях от корсета.
Мотай се, мотай се. В край на сметка беше пиян. Вероятно беше и заспал. След четирийсет минути отидох на пръсти до спалнята, облечена в сиви гащета, бяла памучна тениска и по чорапи. Вмъкнах се в другия край на огромното легло.
Бренан се взираше в тавана, отметнал завивките до себе си.
-Страхуваш се от секса, така ли? - Заплашителният му глас проряза мрака. - Е, в това няма никаква изненада.
Забелязала бях, че е само по боксерки. Бели, прилепнали и подчертаващи възбудата му. Но дори и да исках да си легна със съпруга си, аз не можех да забравя, кой е той - човекът, убил Крапти. Убийството беше извършено с такава жестокост, че медиите разказаха подробно как тялото му било нахапано от животни, преди да бъде хвърлено във водата. Имаше и един свещеник, открит мъртъв в църквата, с отрязан език.
-Изобщо не се плаша - обърнах се с гръб към него и зарових лице във възглавницата. Неговата част на матрака неочаквано се издигна. Чух го как върви към банята. Слушах го. Свърши и си изми ръцете. Върна се и застана в края на леглото по бельо, възбуденото му мъжество ме поздравяваше.
-За пръв път ли виждаш възбуден мъж? - подигра ми се той.
-Не си нищо особено.
-Точно тук ще ти докажа, че грешиш- усмихна се
-Благодаря за предложението, но току-що разбрах, че съм неразположена.
-Стига глупости - устата му се изви със зловещ присмех. - Покажи.
-Моля?
-Да. Видя. Че. Си. Неразположена - бавно каза той - свали си бельото.
-Шегуваш се, нали?
-Никога не се шегувам, Спароу. Недей да ми се скатаваш, ти евтини... женски номера ли ми играеш?
-За...
-Задникът е добро начало - равно каза той - сега обаче искам да видя доказателството.
Вместо да го дразня, трябваше да му призная истината.
-Не ти се скатавам.
Тръгна към мен.
-Делата са по-красноречиви от думите.
Застанах пред него и бавно си свалих долнището на пижамата.
-И бельото. - Бренан седна на леглото от моята страна, докато стоях пред него и свалях бельото си. Погледът му се насочи между краката ми, пъхна едната си ръка в своето бельо и започна да се работи.
-Покажи ми доказателството - дрезгаво ми нареди. Тялото ми кънтеше глухо от смущение, докато пъхах пръст между краката си, леко се отдрах от вътрешната страна и му показах показалеца си, да види алената следа.
В банята се бях постарала за кръвта. Нарочно си порязах крака с неговия бръснач и го оставих да кърви. Затворих порязаното място със стипца, която беше до бръснача му и след това си сложих чорапи.
Трой огледа следата на пръста ми, вдигна поглед към мен и облиза устни.
-Ти наистина ли си въобразяваш, че мъж като мен ще бъде отблъснат от това, Рижавелке? - попита той.
-Напротив - отвърнах - но изнасилването не ти е в стила. Сигурна съм.
Надявах се да е така.

Трой престана да се обработва и се приведе напред. Отвори устни и облиза пръста ми, приковал поглед в моя. Смука го цяла минута, после го извади, пъхна ръце зад мен, улови ме от двете страни за задника и ме придърпа към себе си. Той се ухили хулигански. Притиснах бедра отстрани на кръста му.
Проклетите ми крака.
Трябваше да спра, пределно ясно ми беше. Тялото ми обаче имаше различни планове.

Спароу | Пленница на Звяра |Where stories live. Discover now