Глава 20

16 2 0
                                    

Съблякох ролята и най-накрая мога да дишам.Махнах всички ненужно от мен и ср настаних във ваната.След 10 минути седене ми омръзна да седя и реших да се върна при него.Като ме видя си метна телефона от страни на леглото и стана.Той се доближи до мен и ми целуна жадно....аз му отвърнах,а той ме вдигна и ме постави внимателно на леглото и се настани между краката ми,като не се отделихме от целувката.Той се спусна надолу по врата ми като оставя синьо-лилави петна,а аз леко скимтях от удоволствие.Той се отдели от мен и погледна към врата ми и се усмихна подмолно..Видях че в очите му се виждаше желание и страст.Аз махнах тениската му и разкрих перфектните му плочки(😅).Прокарах ръка по тях и всъщост рабрах колко беше напрегнат.Той махна кърпата от мен и като видя че досега никой не ме е докосвал той се учуди.
-Как така никой не те докосвал.-попита той с възбудения си дълбок глас.
-Мии..незнам-казах и му намигнах.
Бях намерила колана на дънките му и го разкопчах,след това ги свалих.
Видях колко беше възбуден.Аз махнах бойсерките му и се изумих от размера му.
-Може би знам защо..-той ме погледна въпросителен поглед.-Може би,защото не съм го правила до сега..
-Спокойно Крис,ще бъда внимателен.
🔞НЕ СЕ ПРЕПОРЪЧВА ЗА ДЕЦА ПОД 18 ГОДИНИ!БЛАГОДАРЯ ЗА ЧЕТЕНЕТО!
Той внимателно го вкара е мен,а аз изкимтях от болка.Той седеше без да мърда докато свикна с размера му.Като свикнах се задвижи в мен.Аз стенех от болка и от удоволствие.Но след известно време стана от удоволстивие.Той се забиваше в мен все повече и повече което ме изкараха извън предел.Той се тласна последен път в мен и аз свърших,а той продължава да се забива и след третия тласък той свърши в мен.Излезе внимателно от мен и легна.Аз легнах върху гърдите му и така сме заспали.
На сутринта се събудих сама,но чух че в банията тече вода и разбрах,че Сеонгхуа се къпе.Станах от леглото,но като реших да тръгна веднага съжалих.Между краката ме болеше и ти много,малко залитнах докато ходех към банията.Взех неговата тенисах и реших да влезна да си измия зъбите.
-Добро утро,Крис.Как си?-попита ме той.
-Малко ме боли,но ще свикна.
-След първата брачна нощ винаги е така,хаха!-каза той и леко се пошегува,а аз леко се засмях.Взех си четката и пастата за зъби и сложих от пастата върху четката.Сложих я в устата си и почанх да търкам и след две минути бях готова,и изенахме и двамата.Запътихме се към гардероба да си вземем дрехи.Свалих неговата тениска от себе си и си изкарах едни черно накъсани дънки с тиранти,едно черно худи и си убух домашноте чехли който бяха сиви с розово лапички.Той се облече с черни дънки с черна блуза която я загащи в дънките и отгоре едно сако.Дадохме си целувка и слезнахме долу да закусваме.
Като слезнахме видяхме че на масата седяха всички а ние като слезнахме ни се подсмихваха,ние знаем за какво става на въпрос и за това ги подминахме.Взехме си палачинки и седяхме.Тоест аз седях в Сеонгхуа,а останалите ни гледаха.
-Е,Крис...как беше първата брачна нощ...-попита Кай,о не пак се започва.

ДНЕС РЕШИХ ДА ПУСНА ГЛАВА ЗАЩОТО,НАШАТА ПЛАНЕТКА МАРС СТАВА НА 24!!ДА СИ МИ ЖИВО И ЗДРАВО!ДА НИ РАДВАШ С УСМИВКАТА СИ И СТРАХОТНОЯ СИ ХУМОР!ОБОЖАВАМ ТЕ!❤❤❤❤❤❤❤❤🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

ДНЕС РЕШИХ ДА ПУСНА ГЛАВА ЗАЩОТО,НАШАТА ПЛАНЕТКА МАРС СТАВА НА 24!!ДА СИ МИ ЖИВО И ЗДРАВО!ДА НИ РАДВАШ С УСМИВКАТА СИ И СТРАХОТНОЯ СИ ХУМОР!ОБОЖАВАМ ТЕ!❤❤❤❤❤❤❤❤🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
It's that Love...😢❤Where stories live. Discover now