Той ме прегърна още един път и ме целуна.
-Честито!!!-Кай дойде до нас и ни прегърна. - Искам да сте щастлив заедно и да се обичате! - Кай беше щастлив да ни види заедно за първи път...
Незнам защо се хванах с Бекхьон макар че го харесвам от извесно време но усещам че ще се случи нещо но няма да казвам на никой.След като с Бекхьон вече сме заедно се чувствам странно,все едно съм сама знам той ме обича но просто не съм сигурна в избора си..А да брат ми...трябваше да му се обадя да го видя,защото от много време не сме се чували и виждали.Отключих тележона си и тръгнах да набирам номера му.
-Хей,Луьонг,как си?Не сме чували от много отодавна,как върви живота.
-О,сестри че,добре съм,да знам имам много работа с момчетата,иначе живота върви перфектно,при теб?Няма ли някоя любов при теб?-попита Луьонг.
-Да има.Но не знам защо се събрах с него.
-И кое е товамомче?-Луьонг
-От групата на Кай,Бекхьон,а преди това бях с Марк от NCT, с него бяхме 2 години,но се оказа че харесва Хечан и скъса с мен.На същя ден Бекхьон ми предложи да сме гаджета,но аз приех защото не знаех какво да му кажа и не исках да му разбия сърцето.
-И сета не знаеш какво да правиш?-Луьонг.
-Да и това е проблема,че не знам какво да правя макар че го харесвам.А и отгоре на всичко имам и проблеми с Майкъл и Калина отново и направо искам да дойдеш ако имаш възможност най-скоро време защото те са повече от нас и ще ни е нужна помощ с тях...
-Ми Крис....знаеш имаме много работа с момчетата,но ще дойдем най-много до 1/2 дена,но преди всичко ми кажи какво е станало пак.
-Ми един ден,когато бях с NCTсе разхождахме до нащо място и там засекохме тях двамата и там се поздърпахме малко счупих ребрата на Калина и да...Ще става бой...-брат ми мълчеше и се чудеше как да отговори.-и той нападна Марк но аз му помогнах да избегне удара след като се преобразих и така..Оказа се че и те с като нас..Което е супер якото и ще има с кой да тренирам.
-Та Калина и Майкъл пак са почнали да ти се пречкат и ще искаш вече да приключва тази цяла каша и да се спре с кавгата,но те са тъпи..-прекъснах брат ми.
-Обявих им война...-Луьонг млъкна..
-Добре и сега трябва да се справяме с тях нали?Добре след като ми каза проблема той е найстина много зле и ще трябва и ние да се намесим,но ние ще се бием вместо вас,защото ти си много крехка и за това не искам да се биеш.
-Но Луьонг аз съм силна когато съм с теб и Кай,мога да се бия и не съм крехка за това повалих и Огнян и Кирил когато бяха с тях..
- Крис до няколко часа сме при вас да знаеш..Ще кажа на мениджъра че тренировките се отменят за следващата седмица като се върнем в Корея.
-Добре,благодаря че ще ми помогнеш,ти си най-якия брат на света.Обичам те,Оппа!
-И аз те обичам,ще се видим утре.Хайде оставям те тъкмо ще кажа и на другите!
-Чао оппа!Следва продължение.......
Така е рекорд за качваме на глави така че ще бъда по активна и ще се реванширам!!
Ще се видим когато се водим!❤️❤️
Лека котета!❤️😘❤️😘❤️
VOUS LISEZ
It's that Love...😢❤
AléatoireИсторя за една любов, която завършва с изневяра, но се оказва че не можеш да забравиш най-добрия си приятел и внезапно след 9 години се съберете като повече от просто приятели..., 🤗❤