Аз сръчках леко Марк,защото си беше заровил лицето в връта ми и ми правеше поредната смучка.Когато си вдигна главата видя как момчетата седят и ги гледат а Бекхьон леко се кикотеше...
-Така стига с лигавщините и да изясняване плана за Майкъл!-започна да се кара Сухо докато минаваха с останалите,като не пропуснаха да седнат на удобния диван.Всички се настанеха по канапетата,но аз останах права.
-Така да започваме.Тъй като като сме по-малко от 19 човека,трябва да викнем за подкрепа още хора, но не знам кой....-почнах да обеснявам,но млъкнах и се ударих по челоно.-Абе ще можете ли да викнете всички от NCT? Тъй като сега сме почти 20,да викнем и останалине 12 членове на групата?За да бъдем повече от самите стях.
-Сега ще звънна на Тен и Джемин и ще ги питам дали ще могат да дойдат..-Обади се Джони тръгна да ги набира.
През тива време се чу виене на вълци и се заслушахме.
-Това са те.. и ни викат..Това не е добре!-накарах Джони да ми даде телефона,защото говореше с Тен.-Тен сушай ме внимателно!-започнах да говория през зъби.-Веднага всички вие да се съберете у да ви телепортирам!Не ме питай Дойонг и Джехьон ще ви обяснят плана!-не го оставих дори да каже и дума,затръшвайки телефона подавайки го на собственика му.
-Ние с EXO ще ходим да водим какво става и ще се върнем,Марк е бета за това се обръщайте към него,ако има нещо свързано с мен,той ще ми казва.-казах като посочих на момчетата да се изправят.-Така ще видим какво ще искат и ще разберем кога ще се състуи битката.-казах и се преобразих в чисто черния вълк,момчетата веднага последваха примера ми,тъй като бяхме двете вълка и нямаше как да минем през пътищата трябваше да заобикаляме цялата гора, за да стигнем на мястото там където беше първата среща. Когато стигнахме казах на момчетата да се скрият за да не направят някоя глупост.
-Така,така,така кой бил тук,госпожа много ми знае устата,сама си а?Гадженцето да не те заеба?Жалко сега няма кой да те изчика,а?-точно и това чакай,Калина в цялата и „прелест" да се появи и да почне да ми опреква...-Защо млъкна да не те натъжих,не съжалавам за постъпката си в момента, защото ти си тъпа путка,която мисли само за курове и как ще я изчука.-от тези думи се вбесих и тръгнах към нея,но едни силни ръце ме спряха,тези на Чаньол.
-Ооо,някой да не си има ново гадже?Е,горкичкото ти гадже,какво ще направи ако разбере че му изневеряваш?А?-Калина почна да се заяжда с мен,но не и обърнах внимания,защото наблюдавах как,Кай се приготвя са скача към нея,но аз му казах с телекинвзата си,че е твърде рано за да я нападне.През това вече се чу как една джипка наближава и спира пред нас и от нея излизат Майкъл и още двама негови приятели до болка познати хора -Кико и Огнян.....Следва продължение....
Надявам се да ви е харесала съжалявам че не качвам много много но вече имама тренировки и ще трябва да ги посещавам!Съжалявам ако има грешки!
Ще се видим,когато се видим!
Лека нощ,котета!❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
It's that Love...😢❤
RandomИсторя за една любов, която завършва с изневяра, но се оказва че не можеш да забравиш най-добрия си приятел и внезапно след 9 години се съберете като повече от просто приятели..., 🤗❤