Осетих как раката му се спуска от гърба към задника ми стискайки го.Аз инстинктивно се обърнах към него и сложих раце на врата му.
-Марк мисля,че все още не съм готова да го ноправя...-казах му и сведох поглед затваряйки очи защатото се бях разплкала.
-Няма приблем,ще изчакам колиото е нужно.-при това негово изречение,вдигнах погледа и го целунах,аз се обърах с лице към душа спирайки водата,Марк се беше изнизал от банията затваряйки вратата след него.Аз излезнах от подуша и облякла пухената хавлия и излезнах от банията и се запътих към гардероба,почнах да се оглеждам за Марк,но не го видях в саята.Облякох си черни прилепнали къси панталонки и една черна тениска на която имаше надпис Обичам те,каято той ми беше подарил.Излезнах от стаята и се запътих към стълбите за долния етаж.Докато слизах чух как приятелите ми се смееха на нещо Юта беше казал.Щом слезнах по стълбите забелязах че Марк и Тейонг ги нямя.
-Момчета къде са Марк и Тейонг?-попитах ги а те чак сега ме бяха забелязаха.-Момчета?
-Те отидоха до магазина и след малко ще дойдат,искаш ли да седнеш при....-вратата се отвари рязко и през нея влезнаха Марк и Тейонг,Марк дойде до мен и ми сложи лента пред очите.
-Марк какво става?-попитах очудено но от негова страна получих целува,аз я задълбочих слагайки раце на врата му придърпвайки го към мен.
-Какво става тук?-попита доста познат за мен глас.-Нор...-не това не може да е той...
-Кай?-при тези мой думи,Марк махна лентата и пред мен се разкриха 6 познати момчета. Погледнах към познатия глас и това найстина беше брат ми с братовчед ни и най-добрите ми приятели.-Кай,Бекхьон,Чен,Чаньол,Сехун,Сухо това вие ли сте?-аз се доближих към тях и застанах пред Кай и сложих раката си на неговото лице да видя дали не е сън и когато разбрах,че не е веднага се згуших в него,той веднага ми отвърна на прегръдката.-Не мога да повярвам,че сте тук толкова скоро!-аз бях почнала да плача тихо на рамото му.Кай започна да разтрива гърба ми опитвайки да ме успокой и му се получаваше.След още 5 минути седене в прегръдка се отделихме и започнах да ги оглеждам.Кай беше с зелено-синя коса, кото много му отиваше,Бекхьон беше сива коса,Чен и Сехун бяха с естествените си цветове,Чаньол беше с розова коса и също така изглеждаше много сладък,а като видях Сухо с червена коса очите ми светнаха,защото той беше с моя любим цвят.Веднага отидох при него.-Сухоооооо,басиии якотооооо.Искам и азззз.-започнах да хленча ,а останалите почнаха да ми се смеят.-Не е мешно.-продължих да хленча,но спрях когато усеитх едни раце да ме хващат през кръста веднага усетих, че е Марк защото ме целуна по врата на мястото където ми беше направил смучка.
-Марк Ли!Какво правиш на сестрата ми?!?!-попига Кай,а момчетата зад нас само почнаха да се смеят.-Вие защо се смеете?-той ги погледна въпросително и се обърна към мен чакайки отговор.
-Мии мисля,че забравех да ти кажа,Кай.Аз и Марк сме заедно от година и половина.-започнах,аз и се обърнах към Марк и го целунах,той се изненада но веднага ми отвърна.Аз понечих да се обърна но се изплаших от смеховете на момчетата зад нас.Погледнах въпросително към тях,а Юта ми направи знак да се обърна,сторих го и забелязах как момчетата пред нас ни гледат изненадано, но без Бекхьон той знаеше за нас от самото начало,нали той ни беше запознал.Аз сръчках леко Марк,защото си беше заровил лицето в връта ми и ми правеше поредната смучка.Когато си вдигна главата видя как момчетата седят и ги гледат а Бекхьон леко се кикотеше...Следва продължение...
Здравейте,съжалявам че от толкова дълго нямаше глава но заради това обучение ни зимат целия ден и не ми остова много време..... надявям се да ви хареса!
Лека нощ,котета❤️
YOU ARE READING
It's that Love...😢❤
RandomИсторя за една любов, която завършва с изневяра, но се оказва че не можеш да забравиш най-добрия си приятел и внезапно след 9 години се съберете като повече от просто приятели..., 🤗❤