-Така да започваме!Тъй като Майкъл е по-силен от нас,защото те са поне 20 човек дори и повече,но тъй като Дойонг звънна на брат ми той ще дойде с момчетата,за да ни помогне.Но имаме проблем незнаем кога те ще дойдат,може всеки момент,утре или след седмица.Така след малко ще звънна на Кай за измислим план,за сега само мислим.-реших да пиша на Кай,вече за да се включва на видеочата.Звъннах му и той веднага прие обаждането.
-Събрахте ли се всички?-попитах и включих буксата за да прехвърля картина на стената.Те бяха застанали в полумесец и чакаха да започнем.-Така сигурно помните Майкъл,той реши да заплаши момчетата защото онзи ден малко набих Калина,за са си го върне естествено,защото нали знаете че те са заедно.Така до сега мислих плана и реших вече да го споделя с вас.Кай,Аз,Шумин и Марк ще отидем горе на нашето място,защото знаем че ще бъдат там сигурна съм.Теил,Дио,Чен,Тейонг и Сехун ще се качат от другата старана на планината и ще ги нападнат в гръб,Джехьон,Бекхьон,Дойонг и Сухо ще чакат сигнал от Сехун,за да тръгнат и те да нападат,също така ще направят Джони,Чаньол,Сиченг и Джънгу.
За жалост сме с двама човек по малко,но не мога да се сетя кои да вика.Кай искам да пристигнете по-бързо за да се свършва вече защото ми писна.-
всички слушаха с интерес плана,когато казах всичко за плана всички се съгласиха с него.-Момчета моля побързайте!
-Добре братовчедке!-каза Бекхьон.-Ще се чуем после,защото отиваме да се оправяме и ще тръгваме веднага!
-Дамо са не загубите ДиО по пътя.-казах аз и започнах да се смея,заедно с мен се засмяха и останоите без ДиО.
-Не съм се загубвал преди!Еее..само два пъти..!НО БЕШЕ ПРЕДИ ВРЕМЕ!!-започнахме още повече да се смеем след оправданието му!
-Добре ще се чуем послед!Чао ви,обичам те Кай,Бекхьон теб също!-казах им преди да затворя телефона .
-И ние те обичаме!Чао!!-казаха двамата едновременно и затвориха.Обърнах се към останалите и който нещо си говореха,аз станах и задърпах Марк надолу,за да поговорим.
-Марк какво ти стана изведнъж?Да не е защото казах че ги обичам?-той само ме погледна и забелязах в очите му ярост която се четеше отдалеч.-Марк Кай ми е брат нормално е,а Бекхьон знаеш че ми е братовчед!-тръгнах към него,сложих рацете си на врата ми и го дръпнах към себе си,разбиваха жадно устните си в неговите.Той се изненада от това мое действие,първо се колеба но после отвърна на целувката задълбочавайки я като ме придърпа към себе си местейки глава на страни.Забелязах как започва да слиза надолу по ключицата ми целувайки я и по някой път я засмукваше оставяйки синьо-лилави петна.Аз го придърпах към себе си още повече и зарових ръце е косата му.Не забелязах че всички гледха към нас.
-Абе вие двамата,кво правите?-попита Тейонг седейки в скута на Сиченг който го прегръщаше през кръста.-Хора искате ли да се прибираме,защото стана много късно?-попита той,а аз през това време видях колко в часа.Беше..2:10!?!?!
-Абе хора вие знаете ли колко е часа!В момента е 2:10!?!Какво сме правили толкова време!?!-попитах го ни те само вдигнаха рамене в знак че и те незнаят.
-По добре да се прибираме вече?-казах и тръгнахме да излизаме от двора запътвайки се към предната врата на оградата.Ние се запътихме към тяхната къща,но пред това трябваше да се кача до наще да им кажа че ще остана да спя при съседите отсреща.Взех си само най-необходимото като зариадно,ключове,пари.Тък като преди час-два говорих с Кай реших да не му звънне защото беше прекалено късно за да говория с него.Ние с Марк се запътихме към неговата стая,но пред неговата стая ни чакаха Тейонг и Сиченг.
-Може ли да останем с вас?-попита Сиченг.Ние с Марк се спогледахме и се съгласихме.
-Искате ли да гледаме някой филм?-попитах ги,докато влизахме в стаята на Марк.-Коте кой филм искаш да гледаме?-попитах Марк,докато ровичках и папките с книги.
-Може да гледаме „Монахинята" или „Погрешен завой",ако искате де?-предложих тези два филма и се обърнах към тях.
-Монахинята.-казаха всички в един глас, а аз само се съгласих,момчетата бяха легнали на леглото,а ние бяхме легнали в краката ми и гледахме филма с интерес.По едно време аз се хванах и реших да се изправя,точно когато станах се обърнах към Тейонг и Юта.Те бяха запали гушнати,като Тейонг беше обвил рака около криста му. Погледнах към Марк,който гледаше филма с интерес,но реших да спра филма на палза от лаптопа.Марк се очуди защо спирам филма и само посочих спящата двойка до него.Марк се изправи и започна леко да побутва двамата,за да се събудят.Тейонг мрънкаше нещо под носа си заедно с Юта,който замалко щеше да падне от легото.И точно това стана с едно движение Юта се беше озовал на земят.Изрога нещо под носа си и стана.Забеляза как Тейонг почна да го търси по леглото с ръка,но като не го намери се изправи в седнало положение.Погледна към мен,след тива към Марк и накрая към Юта.Той повдигна спящото момче и го занесе в тяхнат стая,в края на коридор.Аз оправих леголто,докато чаках Марк да излезе от баният,за да мога и аз де се изкъпя.Марк излез само с кърпа обвита около кръст прикривайки го до коленете,от костата му падаха малки капчици вода,която се спускаше по добре оформените му плочки попивайки се в кърпата.Аз само седях и го гледха как идва към мен с широко отворена уста.Не бях забелязала как той се доближава към мен поставяйки раце на кръста му придърпвайки ме към него за една жадна,но пълна с любов целувка.След като се отдръпне от липсата на въздух,аз се запътих към банията,тъй като му имах доверие не заключих вратата,след като се съблякох и вкарах под душа,настроих водат да бъде хладка.Точно когато направих водата се чу заключване на вратата.Това със сигурност беше Марк,затова само продължих да се къпя.Осетих как две раце да се спускат по гърба ми стигайки и стиствайки задника ми...
Следва продължение....
Така хора днес много рано пускам тази глава защото имах повече време.Надявам се ча ще ви хареса!
Ще се водим когато се видим!
Чао,котета!❤️❤️
YOU ARE READING
It's that Love...😢❤
RandomИсторя за една любов, която завършва с изневяра, но се оказва че не можеш да забравиш най-добрия си приятел и внезапно след 9 години се съберете като повече от просто приятели..., 🤗❤