Глава 11

27 3 3
                                    

-И аз те обичам,ще се видим утре.Хайде оставям те тъкмо ще кажа и на другите!
-Чао оппа!
Затворих телефона и тръгнах да излизам от стаята тъй като момчетата който бяха там - изчезнаха и си помислих,че ще са слезнали долу. Като слезнах саварих половината момчета гледха филм,а другите - помагаха на Тейон да направи вечернята.Бяха сладка гледка -да видиш как приятелите ти помагат да готвят.Само ако Луьонг беше тук...щеше да живеем заедно в къщата,но той избра да остане в Корея и да учи музика,и така той намери приятели и станаха група.Сега живее в Сеул заедно с Хонгджонг,Сеонгхуа,Йеосанг,Сан,Минги,Унхо и Джънху.Аз се бях съгласила да учи това което иска и бях щастлива да го видя за първи път когато пуснаха „Treasure" и той беше с лилава коса която много му отиваше.Най-накрая щях да видя брат си от 9години насам.През това време докато съм си мислила,момчетата вече бяха приключили с готвенетео и нареждаха масата,която като се разгъне побира почти 100 човека.
След като я подредиха бяхме се насабрали и започнахме да се храним, междуврвеменно си подхвърляхме понякога думичка и тук-таме се за приказваме помежду си. Бяха минали около 10/15 минути и на вратата се звънна. Тъй като аз бях най-близо до нея трябваше да отворя.
-Аз ще видя кой е!
Всички ме по гледах и ми кимнаха в съгласие и аз отидох до нея и я отворих с замах.Когато я отворих видях 8 момчета пред нея а най-отпред брат ми - Луйонг.
-Лу-луйонг..-аз заекнах.-Това истина ли е?
-Да сестричке!-каза той а аз се втурнах да го прегръщам от радост.
-Изненадахме ли те,Крис!-обади се лидера и то именно Хонгджонг.-Знаем че имаш много въпроси и по късно ще отговорим на тях.А сега ако е удобно може ли да ни покажеш стайте?
-Да разбира се,елате с мен.
Докато се качвахме нагоре по стълбите усещах едно много странно чувство. Това чувство беше нещо като увереност а то всъщност идваше от Сеонгхуа което беше много странно,до сега докато съм била с него заедно с него не съм го осещала. Докато катерехме стълбите за третия етаж ходех до него,леко ни се докисваха ръцете и усещах онова чувство знаете  когато сте намерили някой да ви защитава от всичко и всички да това чувство изпитвам аз във момента.
-Ето ви ги стаите. -посочих им стаите който 9 едната от който беше моята до моята от ляво беше на брат ми а другите две бяха от дясната първата беше на Сънгхла а  стаята до него беше Хонгджонг а от другите четири който бяха срещу нашите бяха Сан, Юунхо, Минги, Джънху, Йеосанг.След като им показах стаите аз влезнах е нашата стая с Бекхьон за да се преоблека. Облякох си една къса блуза която бях си купила от сайта на ATEEZ. Той беше черен с бял надписи отпред и всички имена на членовете от групата. Докато се събличах някои отвори вярата а аз замръзнат защото свалят тениската си. Като се обърнах видях...............


Следва продължение........ ❤
Съжалявам че не апдейтвам толкова често просто имам много малко време.
Ще се видим когато се видим.
Чао, котета❤❤❤❤

It's that Love...😢❤Where stories live. Discover now