Глава 12

21 3 1
                                    

Докато се събличах някои отвори вярата а аз замръзнат защото свалят тениската си. Като се обърнах видях...............Сеонгхуа? Той ме огледа от горе до долу,добре че се бях закрила и не ме виждаше.Той затвори врата аз през това време си облякох отново тениската с която бях до преди малко.След като я затвори той се доближи до мен.Тъйтако той беше по-висок от мен ми беше странно да го гледам отдолу(аз съм 1,53😆нормално).
-Знам че и ти усети тази енергия..Каквото и да е не искам да приключва..-каза той,аз бях объркана.-Знам че не ме разбираш,но се влюбих в теб още от както се видяхме за първи път.Точно тогава ти и брат ти бяхте в залата за танци и танцувахте.Тогава когато те видях,разбрах че си моето момиче.Ти се обличаш както ти хареса,не си като другите момичета  и за това те харесах,че не се правиш на кифла,ти си си ти и за това те заобичах!-след като ми го каза аз бях много объркана и не знаех какво да кажа,седях и го наблюдавах и просто мислех..
-Сеонгхуа незнаех,че ме харесваш от 9 години,аз също имах (имам) чувства към теб..

ПРЕДИ 9 ГОДИНИ
Та със брат ми бяхме в залата и тренирахме един от тамците им и ме учеше на техните стъпки.Един ден с Сеонгхуа бяхме излезнали да си починем защото бяхме уморени,бях танцувала на мястото на Джънху,защото ми казаха, че искам да съм на негово място,той се съгласи и нали танцувахме,смяхме се и реших да изляза след това Сънгхла дойде също.Той застана до мен и ми метна слуичера си върху мен.
-Да не то стане студено?Да ти донеса ли нещо от вътре?-попита той?-Искаш ли...
-Сеонгхуа добре съм,не се нуждая от нищо,благодаря то все пак.Виж изморих се и реших да изляза от залата,защото ми беше много топло.
През това време бях се обърнала към него и се загледах в него,толкова е красив,дали някога ще разбере че го харесвам..Докато съм го гледала той се е обърнал към  мен,доближи се и ми е хвана лицето нежно,при този негов допир аз се бях отпуснала и на ръката му.Толова му е мека и нежна едновременно.Ето защо съм се влюбила в него.Той я махна и ме прегърна,аз се сгуших в него още повече,не исках това да свършва!
Отделихме се от прегрътката,но той не се отдели и приплете пръстите ни и ме доближи до него, но през това време някой реши да дойде,Йеосанг..Добре че беше той иначе ако беше брат ми съм го загазила и ти много,защото брат ми не иска да си намирам прятел,защото щял да ми разбие сърцето и после е щяло да има разправи.Знам че иска да ме предпаи но заради него нямам да мога да си немерия приятел.
НАСТОЯЩЕ
Дано сега нещата да бъдат по-добре от преди 9години.
Следва продължение...🥰
СЪЖАЛАВА че не съм толкова активна напоследък просто нямам време.....
ще се видим когато се видим
Доскоро котета❤️🥰❤️

It's that Love...😢❤Место, где живут истории. Откройте их для себя