-Момчета запознайте се,това е моята приятелка,за която съм ви говорил много.-каза Марк придърпвайки ме към него все още гушнати,а те ни гледаха очудени.Марк ме погледна.
-Радвам се за вас!Марк всъщност от къде се познавате?-попита Сиченг.
-Пизнаваме се повече от 5 години,а вече година и половина сме заедно.-аз гледах ту към него,ту към другите и не смеех да проговоря.Марк ме пусна от прегръдката и ме хвана за рака.Тръгнахте към тях за да се запознаем.Седях до Марк и не знаех какво да правя,а се чувствах много неловко с 8 момчета.Даа ще си кажете Марк ти е гадже от година и половина,но никога не сме си говорили с камера или пък на живо.
-Та ако искате да ви оставя да си почивате?-попитах ги но не ми отговориха.
-Идваш с нас!-каза Марк и ме дръпна за раката,тръгвайки към момчетата,който вървяха по улицата.Той беше преплел пръстите ни!Беше толкова нереално,помислих си че е сън и скоро ще се събудя,но това е реалността.Отидохем на любимото ми място,а то е в гората.На самото място имаше малка църквчка,място за отдих с малка полянка и най-вече чешма, която все още си работеше.Марк не ме изпускаше от поглед и идваше навсякъде с мен.Наблизо имаше малка къщичка и реших да влезна в нея.Той естествено реши да дойде с мен.Първото нещо което забелязах като влезнах в нея,че имаше маса и скрит алкохол,може би знаех на кой е затова не пипнах нищо.
Тъкмо бях застанала до една маса,за да видя какво има на нея,но видях на прозореца че има само подправки.Осетих едни раце на кръста си и се сетих че Марк е зад мен и веднага се обърнах.Той се бе надвесил над мен гледайки ме се приближаваше.Притисна ме към масата и най-накрая ме целуна,аз веднага му отвърнах и я задълбочих местейки главата си на другата страна.През това време той ме бе хвана за бедрата и ме принуди да скоча,слагали краката на кръста му.Той беше ме поставил на масата,започна да целува врата ми и да оставя лилаво-сини петна по него.Той си вкара рацете под тениската ми..но естествено някойреши да ни прекъсне,а това беше Тейонг.Марк се отдели бързо от мен задъхан,аз не оставах по-назад.Тейон ни се смееше и през това време беше викнал другите.Айде започва се....
-Какво правихте?-започнаха Дойонг и Хечан, казаха заедно след това се спогледаха се и се засмяха.Ние се засмяхме с тях.
-Нищо..търсехме едни неща...-каза ме заедно с Марк и се спогледахме.-Но не ги намерихме.-продължи Марк,а аз бях свела поглед и не смеех да ги погледнах,защото цялата бях
червена от срам.-Крис добре ли си?-попита ме Марк,а аз само кимнах.Изправих се и тръгнах да илзам,но те решиха да ми попречат пътя,за да не мога да мина.
-На къде бързаш,ще ни кажете ли какво правихте?-каза Джони,Сиченг само ни се смееше,а осталите ни гледах с интерес.
-Мии..ние...такова...-Марк се почеса зад тила.
-Натискали сте се?-попитаха ни а аз се бях изчервила още толкова и не можах да дишам.Момчетата видяха и решиха да ме пуснат,отидох да си изплискам лицето с студената вода от чешмата.Отидих да седна на масата,за да си поема чист въздух,после се облегнах на едно дърво и гледах,какво правят.
Видях как Тейонг идва към мен.
-Знам че не почахме много добре,би ли му дала втори шанс?-попита ме той,аз седях и го гледах.
-Разбира се Тейонг!-и ме гушна.Марк ни гледаше и се питаше какво става,а момчетата му обесниха за какво става на въпрос.Марк си смени насроението и докато ме гледаше аз му показах,че няма за какво да се притеснява.Той само кимна и започнаха да играят истина или предизвикателство.Казах на Тейонг да отидем при тях.Бях седнала в Марк,а момчетата все още ни гледха с интерес.
Минаха два-три часа от като сме там и чук как четири коли спират и се заслушах и тогава чух гласа на най-умразния човек в селото а именно Майкъл.Той беше с своята компания,беше се заговорил с моята бивша най-добра приятелка,Калина!Ооооо не той погледна към мен,след това към момчетата.Майкъл дойде към нас.Ей сега ще стане забавно.
-Я,я,я кой бил тука?Кристъл.-каза Майкъл с сърказам.Толкова го мразя.
-Какво искаш?-опитах го,а той ме дръпна към него скъсявайте разтоянието помежду ни.
-Искам теб..-прошепна ми в ухото,а момчетата като чуха това се изправиха рязко.Марк го гледаше на кръв,а останалите го държаха да не тръгне да не направи някаква тъпотия.Бутнах Майкъл от себе си и осетих рязка болка в очите,те се бяха променили от кафеви на червени..Майкъл ме гледаше предизвикателно,а през това време Марк се беше отскубнал от тях и беше застанал до мен държейки ме за рака.Марк се очуди какво става след като ме погледна.
-Ах ти малка нещастна бобулечка ще си платиш какво направи!-изръмжах бясно на Майкъл.-Ще и ти скъпо!!-извиквайки го се преобразих в чисто черен вълк с две различни очи,едното беше червено а другото зелено,с белег от едно сбиване.
-Не сме приключили.-казвайки го Майкъл се преобрази в сив вълк сетсевтно че той беше по-едър,защото е момче.Не бях забелязала реакцията на момчета,но като се обърнах да ги видя те бяха толкова щастливи..Марк се доближи си мен и ми прошепна да отида зад него.Пред мен вече не седеше Марк с неговата хубост,а един черно-бял вълк с синьо-зелени очи.
Майкъл тръгна към мен,но аз избегнах удара и го ударих.Той не знаеше къде се намира за секунда,но след това той ме беше повали на змята след 10 минутно сбиване.Вече не виждах онези 9 момчета а,вълци с различи шарки:кафяво с бяло,бяло с сиви,кафяво с черно и какви ли не други шарки..Сега щеше да стане забавно,тъй като Марк разбра,че аз съм алфа..той ми каза че и той е алфа също.
ВРЕМЕ Е ЗА БОЙ!!!!!!!
Следва продължение ......
Здравейте надвивам се,че ви е харесала главата.Дано си прекарате хубава вечерта,знам че най-добрата ми приятелка ще я чете това беше по това идея надявам се да ти хареса!
Ще се видим,когато се видим!
Чао,котета!❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
It's that Love...😢❤
RandomИсторя за една любов, която завършва с изневяра, но се оказва че не можеш да забравиш най-добрия си приятел и внезапно след 9 години се съберете като повече от просто приятели..., 🤗❤