Глава 3

64 1 0
                                    

Тъй като Марк ми каза,че и той е алфа,каза на останалите да се преобразят отново в хора,защото ние ще се справим. Марк седеше до мен и дамо чакаше моя сигнал само,за да го нападне не изчаках още и дадох знак.Майкъл се изненада,че той го напада,а не аз.Докато гледах как вълците се бият,бившата ми най-добра приятелката се беше преобразила и беше ме нападнала.Аз седях под нея и я гледах с изненада.Юта помръдна и тя го погледна,но беше забравила че съм под нея и я избутах,тя се тръшна по гръб и се чу пукане,момчетата спряха да се бият и дойдоха да видят какво стана.През това време докато те се чудеха какво става.През това време Майкъл се беше преобразил и помагаше на Калина да се изправи,но не можа защото бях и счупила нещо.Аз и Марк още седяхме в вълча форма,но той след 5 минутно гледана как групичката на Майкъл стръгва, се преобрази отново в човек,аз последвах примера му.После погледнах към него и се доближих прегръщайки го.Почнах леко да палача  на рамито му,той само бе затегнал хватката си около криста ми,придърпвайки ме към него и вдишвайки аромата ми.
-Може ли да се прибираме,защото стана много късно,ако искате но може да си направим и скара ако сте съгласни?-попитах ги,те мълчаха и гледаха някъде към гората,но естествен реших да да погледна ,но нищо не зaбелязах.
-По-добре да тръгваме!Ама веднага!Барбекюто може да почака.-каза Дойонг,замахвайки с рака той успя да удари Джънгу по носа.Той се хвана за носа и започва да го разбърква,заради болката която му беше нанесъл Дойонг.-Съжалавам,Джънгу не беше нарочно!-а той само му се извини и трига към него прегръщайки го.Те започнаха да се смята от случата преди 5 минути
-Дойонг,какво става?-Теил го попита,но той реши да го игнорира.-ДОЙОНГ!?!?
-Остави ги!Дойонг удари носа на Джънгу.-казах и се засмях,а през това време Марк ме придърпа към себе си целувайки ме жадно.Дойонг помагаше на Джънгу да премахне болката по бързо като му беше занесъл лед от къщата.Решихме да си ходим по-бързо,защото ми казаха че някой ни е наблюдавал.Тък като бях едно момиче,се бяхме разделили едната група беше от 5човека а другата 6.Аз бях с Марк,Джони,Дойонг, Юта и Тейонг,а Хечан беше с Теил,Джънгу,Сиченг и Джехьон бяха напред говорейки си нещо.Ние с Марк водехме спор къде ще спя,но той ме убеди да устана в тях,тъй като утре беше неделя и живееха пред нас казах на родителите си,че ще се прибера само за да си взема дрехи и ше ходя са спя в една приятелка,но нямаше да ходя там,а при момчетата който ме чакат долу.Беше някъде около полунощ,а ние все още гледахме филм с Марк в неговата стая,момчетата си бяха по стаите,но мисля че никой не спи защото чух как се смеят.Дойонг беле в неговата стая и си говореше нещо с Тейонг,но не знаех само видях как влизат заедно в последната стая в коридора.
-Марк?Спиш ли?-попитах го тихо,той само се обърна и ме придърпа в скута си.-Явано не!-само се засмях и спрях филма на палза с дистанционното.-Искаш ли да правим нещо?-опитах го,но от негова страна имаше само една перверзна усмивка.-Нямах това предвид!!-сопнах му се,но единственото нещо,което получих е гръмогласен смях който изпълни цялата стая.
-Спокойно,коте нищо не си помислих.Искаш ли да изплашим Тейонг и Юта?-аз само скочих от него,при това мое действие замалко щях да падна,едно ръце ме хванаха преди да осетя твърдата повърхност.-Следващия път бъди по-внимателна!-каза строго Марк,но в същия момент осетих топлите и меки устни върху мойте.-Да вървим!-той ме дръпна и се запътихме към долния етаж за да видим кои са там,но видях само Джони,който говореше разгорещено с Сиченг и Хечан.Аз реших да пропълзя до дивана и да ги стресна.Легнах и почанх да пълзя към нищо подозиращите Джони,Хечан и Сиченг.В този момент скочих и тритемомчета изпищяха като три малко момичета,който бяха видяли паяци и хлебарки на земят.Аз паднах на пода и започнах да се смея,че чак не можах да си поема въздух,а трите момчета ме гледаха толкова ядосано.
-Даваме ти три секунди преднина.-каза Джони изправяйки се с Хечан и Сиченг,аз започнах да да тичам нагоре а Джони ме гонеше,Марк само ни гледаше и се смееше,но когато Сиченг застана пред него,той тръгна нагоре тичайки,Хечан се беше хванал за главата и смеейки се като изтерична бабичка,а всички остали ни гледах и се смееха на нашите тъпотоии.Джони ме хвана когато бях влезнала в съаята на Марк тръшвайки се на леглото.Той реши че ще е по-добре да ме тероризира като почне да ме гаделичка,а аз под него се гърчех от смях.
-Добре...стига...добре де...-не можах да си поема въздух от смях-Джони пусни ме!
-Първо ми се извини и тогава!-каза той все още гъделичкайки ме.
-Извинявай,Джони!-казах го и някой реши да влез през вратата-Джони кой влезе?
-Амм имаме малък приблем!-започва Тейонг от врата,аз се изправих.-Джони веднага долу!
Джони само мина покрай мен и слезе надолу.Видях как всички се бяха събрали в всекидневната и обсъждаха нещо доста разгорещено.
-МОМЧЕТА КАЖЕТЕ МИ КАКВО СТАВА!-извиках докато слизах по-стълите към тях.
-Коте имаме проблем!-каза Марк,а аз го погледнах въпросително.-Имаме проблеми с една глутница!
-Как така!Онова място е мое!Майкъл!!Ще го смачкам това копеле!!-Почнах но се спрях защото се ядосвах заради тъпак,който не знае къде се намира.-Отивам отзад в двора на моята къща!Юта идваш ли?-той само кимна и тръгна към мен но се разминахме,затанах пред Марк целунах го и тръгна,но преди да тръгнах го погледна и му се усмихнах.-Чакаме ви отзад! Юта ще е с мен,защото не искам да съм сама.А и искам да си поговоря с него насаме за някой неща който станаха скоро.

Следва продължение...
Съжалявам че я пуснах тилкова късно но бях задравла покрай домашинте,така искам да кажа на най-добрата ми приятелка Вая че те добавих по мое желание!обичам ви
Ще се видим когат се видим!
Лека нощ,котето!❤️❤️

It's that Love...😢❤Where stories live. Discover now