Глава 16

17 3 0
                                    

Облякох негова тениска и едни къси панталони и слезнах.Щом слезнах видях как.....Лив и Сан си говорят,докато Сехун правеше закуска на съпругата си.Те чуха че слизам и ми се усмихнаха,аз им отвърнах и седнах при тях.Тъй като Лив вчера ми каза,че иска да говорим нещо на другата сутрин,седнах до нея,и я побутнах за да ме погледне.
-Ей,Лив,трябва да говорим нали знаеш?
-Знам спокойно,трябва да извикаме и Чен,а и Сан ще идва.-каза тя като режеше парченце от яйцети си като го набута в устата си.След 20 минути тя беше готова,Чен беше дошъл и решихме да говорим накъде навън.Тъй като бяхме четиримата решихме да ходим на кафе.След като пристигнахме пред кафето решихме да седнем вътре.Аз и Сан си поръчахме капочино с много захар,Лив си взе какао а Чен чисто кафе.
-За какво искаше да говорим?-аз попитах и отпих една глътка от капочиното,което ми бяха донесли тукощо.
-Аа,да,със Сехун решихме да се оженим на 05.07.Чен ти и Крис ще сте кома и комата,също така тя и Сан ще са шафери.Вие ще трябва да организирате сватбата.Основните цветове ще са лилаво и небесно синьо,искам сватбата да е някъде в гората.Крис ще трябва да ми помогнеш да си намеря рокля,Чен вие със Сан трябва да си намерите костюми в черно или лилаво.Мисля че всички сте наясно че ще има много гости.Искам да поканите всички групи,който познавате на сватбата ни с Сехун.
След два месеца
Всичко за сватбата беше готово.Мястото,роклите,костюмите,бокета,гостите,ВСКЧКО!Днес е деня преди големия ден.Ние със Сеонгхуа си седяхме в леглото гушкайки се и гледайки филм,който ми беше едни от любимите.Реших да видя колко е часа и то беше 13:12 и реших да стана и да се оправя,и да слезна до долу,за да си направя нещо за хапване,защото бях много гледка.Сеонгхуа реши да слезне с мен,за да ми прави компания и защото и той е гладен.След известно време слезнаха и останалите от Ateez и седнаха при нас за да закусват и те палачинки,който бях направила.След няколко часа е сватбата и всичко е готово.
След няколко часа.
Всички бяха станали и бяха излезнали,освен Сан и Чен от къщата за да вземат Сехун от тях,единствено чакахме булката.
Роклята:

Роклята:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
It's that Love...😢❤Where stories live. Discover now