-Ще се чуваме все пак,нали?-попитах аз.-Разбира се! -каза тя и затворха вратата на къщата.
-Е имаме цяла къща за нас какво ще правим?-попитах аз.
-Да отидем на море. -предложи Сан. -Да ще бъде забавно!-добави Лу.
-Не знам... Хуа ти съгласен ли си? -попитах го. -Аз съм съгласен,обаче кога и къде? - Джаджу?-предложи Юунхо.-Ти добре ли си??По-добре да отидем на българско море...-добави Йеосанг.-Да ходим в Царево,там имам къща.-казах аз.-Защо не си ни казала?-попита Минги.-Емии вие не сте ме питали?-добавих аз.-Кога ще тръгваме?-попита Хонгджонг. -Ти кажи.Ти решаваш.-каза Джънгхо погреждайки към мен.-Момчета незнам може би в петък да тръгнем от нас и да се върнем в поноделник.-казах аз сядайки на стола в кухнята.
-Момчета аз имам малко работа следобед и ще се върна вечерта най-късно в 21:30-казах аз и станах от стола.-Няма проблеми Крис.-обади се брат ми.Аз се качих по стълбите към стаята ни.Влзанх и се метнах върху леглото и включих телевизора на стената.Ако се чудите каква работа имам,ще ходя на фризьор.Загледах се в филма, който даваха и изведнъж съм заспала.~~~~~~~~~2 часа по-късно~~~~~~~
Събудих се и реших да стана но едни ръце решиха да ме придърпат към него. Обърнах се и видях Хуа, който беше заспал зад мен превръщайки ме силно.
-Хуа трябва да ставам пусни ме. Имам работа.-казаха аз, но нямаше никакъв отговор. -Хуа пусни ме..-продължих аз..
-Няма да те пусна..-каза той и ме постави върху себе си като ме преобърна и ме сложи да седнах на него.-Крис защо толкова бързах едва 17:25 е ..-каза той като ме целуна,аз отвърнах....чакай 17:25!?!МАМКА МУ!?!Ще закъснея записала съм си час в 17:30 имам 5 минути да се оправя и да отида.-Скъпи трябва са ставам ще закъснея.-казах аз умолително.-Добре..добре пускам те.-каза той най-накрая предал се.-Благодаря ти много!ОБИЧАМ ТЕ!!- казах аз след това го целунах и тръгнах надолу по стълбите като профучах като стрела покрай Хонгджонг и Сан.-На къде така Крис?-попита ме Сан.-После ще говорим че закъснявам.-казах аз обирайки обувките си и обличайки якето си.-Добре до после Крис.-каза Хонгджонг.-Чао!-каза аз и затръшнах вратата.Взех телефона от задния си джоб видях че е 17:29.Ще трябва да се преобразя и да тичам до там.Превърнах се в вълк,милнах телефона в задния джоб отново и хукнах с всички сили към фризьорския салон.След 3 минути тичане най-накрая стигнах до него.Преобразих се в човек и тъкмо видях че човека вътре плаща на фризьорката,значи съм дошла на време.Тя изпрати човека до вратата и ме видя и човекът зад мен,аз знам кой е защото този човек днес има рожден ден и това е подаръка ми към него.Чой Сан!-Хей,честит рожден ден Сан,здравей и на теб Крис.Е заповядайте.-каза тя и ни подкани да взнаем.-Така какво ще правим на Крис,Сан?-попита тя.Даа..ако се питате защо тя го пита какво ще прави с мен,всичко!Той ще реши в кои цветове да ме боядиса и да ме подстриже.-Така искам да сложиш на Крис лента на очите,а останалото сме се разбрали вече.-каза той и тя ми сложи лента на очите за да не виждам какво прави тя. Тя знаеше какво да прави с Сан защото и бях казала с какво иска да го изненадам.Реших да го боядисам в тъмно лилаво,което той много ще хареса!
YOU ARE READING
It's that Love...😢❤
RandomИсторя за една любов, която завършва с изневяра, но се оказва че не можеш да забравиш най-добрия си приятел и внезапно след 9 години се съберете като повече от просто приятели..., 🤗❤