Глава 9

31 2 0
                                    

-Ааа доб...КАКВО СИ НАПРАВИЛА!?!?КРИС ВЕДНАГА СЕ ПРИБИРАЙ И ЩЕ НИ ОБЕСНИШ КАКВО СИ НАПРАВИЛА.
-По-добре сега,така нали ние бяхме горе да прегледаме дали скоро са ходили и т.н. В делечината се чуваше  джипка,то единствено Майкъл идва с такава,през това време той беше слезнал от нея и се доближи до мен,но Бек ме беше хванал през кръста.През това време Майкъл и Чоньол нещо с говореха,после Майкъл го избута от себе си и като го видя ми кипна кръвта и се бях освободила от Бек и тръгнах към тях и забих юмрука си и му разцепих устната и от нея потече кръв.И след това го заплаших че ако още един път да ми доближи глутницата и е мъртав.-през това време Кай ме е бил пуснал на високоговорител,но аз не бях усетила .
-Нори веднага се прибирай! - това беше Кун. - Като се приберете веднага ще измислим нещо, за да можем да се справим с него и останалите членове на групата му.Ако стават повече след като сте се видяли,трябва да викнем още някой,нали знаеш?
-Нори....-Тен се обади.-Нали знаеш че в момента нямаме толкова хора за битката?
-Ооо,Тен,здрасти...да знам,но ще се обадя на някой...
-НА КОЙ???-всички в един глас.
-Вие знаете ли,че имам още един доведен брат?
-КАКВОО.-пак извикаха в един глас и тогава ми спукаха тъпанчето,трябваше да го разделеча от ухото си.-Как така още един.-това беше Марк.
-АКО МЕ ПОЗНАВАШЕ ПО-ДОБРЕ ЩЕШЕ ДА ЗНАЕШ МАРК...-вече бях бясна,как така не знае та аз съм му разказвала...-Добре като се приберим ще говорим по този въпрос....
-Нори....Трябва да поговорим...-Това беше Марк.-Аз направих грешка...Моля те прости ми...
-Марк,какво има?-има нещо гнило...
-Аз...спах с Хетчан когато вие излезнахте с EXO....и имам чувства към него от половин година...Съжалявям,че те наранявам сега но трябва да се разделим....Съжалявам....
-Марк кажи, че ме лъжеш,моля те!!!!-аз бях на път да се разплача.-Марк....
-Няма Марк,кучко!Сега той е мой.-това беше долната мишка-Хетчан реши да ми затвори телефона..
Ей сега ще има бой.Тъкмо влезнах през входната врата и с тичане достигнах втория етаж на къщата ми и влезнах с гръм и трясък,с бързи и яростни крачки стигнах Хетчан, повалих го на земята и започнах да го налага а Бек и Кай се опитваха да ме издърпат от Хетчан,но не им се получаваше и след 10 минутно налагане и упитеане да ме спрат им се получи.
Те ме заведоха в нашата стая с Марк и като видях, че нещата му ги няма се разпаднах. Гушнах Бек и се разплаках още по-силно.
-Спокойно, Крис всичко ще се оправи с времето си. - Бек ме придърпа към себе си и ме гушна още по силно след това се отдели от мен и ме погледна в очите. Кай седеше и ни гледаше, почна да се кикоти и усмихва, а Бек ме гледаше  и ми се усмихваше. Докато ме гледаше се доближавше към мен докато устните ни не се срешнаха.Аз седях шокирана и не знаех какво да правя но после се отпуснах и му отвътнах.Кай седеше и ни се смееше.
-Най-накрая си призна!!!Поздравления!!-почна да ни поздравява
-Какво става?? - аз не знаех какво става...
-Нори много отдавна изпитвам чувства към теб и най-накрая реших да си ги призная..ще ми дадеш ли шанс...
-Бек... Да, давам ти шанс..-аз се разплаках от щастие.
Той ме прегърна още един път и ме целуна.
-Честито!!!-Кай дойде до нас и ни прегърна. - Искам да сте щастлив заедно и да се обичате! - Кай беше щастлие да ни види заедно за първи път....
Следва продължение.....
Съжалявам че не съм активна....
Ще се видим когато се видим!!
Лека нощ котета!!

It's that Love...😢❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz