НАСТОЯЩЕ
Дано сега нещата да бъдат по-добре от преди 9години.Седях и го гледах пористо всички онези чувства,който имах преди време сами за един час се върнаха на старото си място.Какво ще кажа на Бекхьон не искам да му разбиван сърцето,но Чаньол го харесва,какво да направя.Усещам че и двамата се харесват,но никой не иска да ми каже,защото виждам как се гледат и говорят.Докато съм седяла и съм мислела една неволна сълза се е била спуснала от окото ми,мокрейки бузите ми.Тръгнах да ги изтривам,но той беше по-бърз,усещайки същи допир когато се бях скарала с наще,исках да се разплача и да го прегърна,като преди време.Сеонгхуа усети че се напрягам и ме прегърна,аз се сгуших в него и започнах тихичко да плача,той ме притисна към него,карайки ме да вдишам от аромата му.Усещах дъха му във врата си и се напрегнах,през това време влезе Бекхьон и ни гледаше някак наранен..Какво ли направих...
-Хей Бек,какво става?-попитах плахо.Ние с Сеонгхуа не се бяхме отделили от прегрътката,но вече беше прекалено късно за да го направим тъй като той вече ни беше видял.-Знам имаш много въпроси,по-късно ще отговоря на тях...
-Виждам че си ми намерила заместител вече..-каза той някак раздразнено и с отвръщане..и аз немога точно да обесня как.....Но след като ми го каза забелязах как се напрегна,бях забравила че съм плакала и бързо избърсах сълзите на бузите ми.-Хей,какво има?Да не е станало нещо?-аз поклатих отрицателно глава.-Съжалавам не знаех,че си разстроена и си плакала..Съжалавам...-аз се отделих от Сеонгхуа и отидих да гушна Бекхьон,знам че ще го нараня но трябва да му кажа...-Ей,какво има,нещо си се умислила?Да не е станало нещо??-попита той загрижено,това ще ми липсва..е време е да му кажа.
-Да има нещо,което искам да ти кажа!Ами аз...не знам как стана така,много съжалавам че ще ти го кажа но ще трябва да се разделим..Знам че изпитваш чувства към Чаньол и каквото и да стане няма да те предам,чу ли ме..Каквото и да стане от тук напред ще те подкрепям във всички.-той само седеше и ме наблюдаваше.
-Всъщост и аз искам да се разделим,сигурно вече знаеш за нас с Чаньол..и знам че ти обичаш Сеонгхуа и ще те подкрепям в избора ти.Когато ти предложих,незнам защо го направих,просто исках да видя дали той ще изревнува и така и стана,той изревнува и това е от една седмица насам но нищо не стм ти казвала,защото си помислих че ще те нараня нали знаеш,че ако Кай и Луьонг разберат ще че пребият.
-Да знам,да си останем приятели?-той кимна одобрително..
След известно време седене и говорене с Бекхьон и Сеонгхуа разбрах,че Сеонгхуа още ме обича и иска пак да сме заедно,аз естествено приех,а Бекхьон седеше и ни се усмихваше мило и ни наблюдаваше с щастие..През това време от долу се чу чупене на нещо,така и не разбрах какво става,но след това и...ИЗТРЕЛ?!?!Бързо станах и с замах отворих вратата на стаята ми и изхвърчах пи стълбите по най-бързия начин за да видя какво става..Тогата видях как Хедчан държи пистолет,който е насочен към..... НАЙ-ДОБРАТА МИ ПРИЯТЕЛКА.....Следва продължение......❤️❤️
CZYTASZ
It's that Love...😢❤
LosoweИсторя за една любов, която завършва с изневяра, но се оказва че не можеш да забравиш най-добрия си приятел и внезапно след 9 години се съберете като повече от просто приятели..., 🤗❤