Глава 8

47 2 1
                                    

През това вече се чу как една джипка наближава и спира пред нас и от нея излизат Майкъл и още двама негови приятели до болка познати хора -Кико и Огнян..... Те бяха от моя клас преди доста време и естествено те ме тероризираха докато бяхме в училище и дори Огнян се опита да спи с мен.Но да се върнем в настроящето,Майкъл беше с тях обаче те не знаеха за плана ни което беше добре.
-Я виж ти,кой в бил тук?Огняне??Кириле??Защо сте тук?-попитах с ирония все едно не разбирайки,но беше обратното.-Майкъл да не ви е обещал да спите с него???И ли да станете като него?-когато го казах те тримата се доближиха до мен и,тъгнах да казвам нещо но някой ми беше запушл усата за де изръся някоя простутия,обърнах се и кой да видя господин Парк Чоньол в цялата се прелест.
-Недей с глупостите Крис.-каза ми той на корейски,но толкова тихо само аз да го чуя.-Не си заслужава да се занимаваш с тях.
-Но Чаньол...-Казах аз ни той ме прекъсна.
-Без „но" това е по-добре и мълчи вече аз ще се оправя.-каза той и мина пред мен заставайки пред тях.-Така да се разберем,спирате или ще има последствия.
-И какви ще са?Ще ни набиеш?Хахах!По-добре да се хвърля от някой мост!-изкрещя Майкъл и се доближи до Чаньол бутайки го той само залитна, но не падна.Аз бях издърпана от Бекхьон затягайки захвата си,защото исках да се освободя от прегръдката му,но това не стана и се предадох.Той видя че се предавам и отслаби захвата и преди той да реагира аз се бях насочила към Майкъл и Чаньол и с всичка сила забих юмрука си в челюстна на Майкъл като му разбих устнат и от нея течеше убилно количество кръв.
-Така ти се пада като се занимаваш с мен и глутницата ми.Още веднъж да го доблизиш и си мъртъв да знаеш аз лично ще те убия!-казвайки го се обърнах към Чаньол и го бутнах за да тръгваме и повиках другите с рака и тръгнахме към вкъщи.През това време в което ходехме надолу и се опитвах да не падна звъннах на гаджето ми за да видя какво става при тях и дали другите са там вече.Старнно не си вдига телефона може да го е захвърлил на някъде из къщата,нормално за него.Тръгнах да звънне втори път на Марк,но в същото време барт ми звънна.
-Да кажи брат ми?
-Видях че си звъняла на Марк,нещо да не е станало,че да звъниш?
-А,не споко!Преди малко се засекохме с Майкъл и познай кой беше с тях?Кирил и Огнян!!Направо не мога да повярвам,че те са стали от него!
-Хей Нор,споко ще го зареже,нали знаеш?А и вече сме се събрали всички.
-Чакай,кои всички? Толкова бързо ли дойдоха,мии то аз...Заплаших Майкъл и се очертава да имаме война с тях....иии да.....
-Ааа доб...КАКВО СИ НАПРАВИЛА!?!?КРИС ВЕДНАГА СЕ ПРИБИРАЙ И ЩЕ НИ ОБЕСНИШ КАКВО СИ НАПРАВИЛА.
СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ....
СЪЖАЛАВАМ че от толкова време не съм качвала но музата понякога си отива и се ядосвам че ме мога да пиша книгата.Та днес заминавам на почивка до петък и между временно ще пиша но в драфт,защото няма да имам интернет 😭😭😭🥺🥺🥺🥺Та надявам се да ви хареса.
Ще се видим когато се видим!
Чао котета до скоро!❤️❤️❤️❤️❤️🍉

It's that Love...😢❤Where stories live. Discover now