След малко чух чукане на вратата ,взех кърпа от стойката за кърпи и я увих около себе си без да спирам водата и реших да видя кой е. Отключих вратата и видях Хуа, който ме гледаше странно.-Какво става, любов?-попитах аз, като го гледах учудено. -Нищо,любов,просто момчетата довечера ще излизат и искат и аз да ходя с тях.-каза той.-Ходи, няма никакъв проблем, забавлявай се.-казах аз и му се усмихнах.-Но любов на мен не ми си ходи, искам да прекарам време с теб. Това е единствения ден в който можем да останем сами.-каза той и ми намигна и аз му се усмихнах.-Щом си решил остани, но по всяко време може да отидеш при тях.-казах аз и го целунах по бузата.-Аз искам да остана и да прекарам малко време със съпругата а и им казах че няма да хода още преди да почукам на вратата и ти да излезеш.-каза той и ми се усмихна весело, като ме прегърна. Аз увих ръце около връта му. Но след като го направих съжалих, защото кърпата ми падна и останах чисто гола пред него. Тогава чух как вратата на стаята ни се отваря. Вцепених се, а Хуа ме прегърна криейки ме цялата само с неговото тяло.-Хей Хуа... Какво става тук?-попита гласът който веднага разпознах Джънхо.-Нищо просто да кажа на Крис, че ме помолихте да дойда с вас, но нали отказах и ти казах на момчетата, че няма да идвам.-каза Хуа, като ме обърна с ръцете си и ме побутна напред, като ми направи знак да влезна под душа. Той се наведе и взе кърпата, която беше на пода пред него.-Както и да е дойдох да ти кажа, че излизаме и да знаеш че ще се приберем късно, хайде чао ще се видим утре.- каза Джънхо.-Също така забавлявайте се с Крис.-каза той като нарочно като наблегна на това „забавлявайте се" и излезе от стаята. Аз седях и се смеех на реакцията която беше направил. Докато го чаках да дойде, аз вече бях готова да изляза от душа.-Е?! На къде тръгна сега?-каза той. -Отивам да се облека, че ми е студено. -казах аз усмихвайки се мазно.-Добре... -каза той като изпуфтя. Излезнах от банята, като нарочно не си облякох хавлията. -Крис... Не ме дразни... -каза той, след като го подминах. Аз се обърнах към него, но веднага съжалих защото видях гледка, която много обичам да виждам, пррхапах долната си устна. -Защо? -казах аз като все още си прехапвах долната си устна. -Е не, Крис..вече прекали. -каза той като спря водата и се запъти към вратата на която бях застанала. Той дойде до мен и ме целуна. Ииии после знаете какво стана 😁😅.
Следва продължение...
Искам да честитя рождения ден на нашия Голдън Ретривър Юунхо ❤❤❤да си ни жив и здрав, все така да ни радваш и изумяваш с всеки едно завръщане. Обичаме те всички и не се променяй никога, защото ти си Най-саваршенния човек , който някога съм виждала! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Ето малко снимки на Юунхо❤
YOU ARE READING
It's that Love...😢❤
RandomИсторя за една любов, която завършва с изневяра, но се оказва че не можеш да забравиш най-добрия си приятел и внезапно след 9 години се съберете като повече от просто приятели..., 🤗❤