След като приключихме с песента,оставихме микрофоните настрана от нас и отодихме да ги прегърнем.Всичко беше страхотно и се радвам,че мина без поръжения!След цялата сватба всички решиха да се приберат,а ние решихме са останем и да се позабавляваме с останалата торта.След като всички си тръгнаха аз отидох до кухнята и донесох тортата.Тя беше на половина изядена.Взех малко от нея и я размазах в лицето на Сехун и Лив.Те се изненадаха от моето действие,а аз дикато се смея те се докопаха до тортата и почнах да мятата на всички страни от нея.След 2 часа замеряме с торта моята рокля както и тази на Лив бяха целите в торта,а да не говорим за момчетата-целите им костюми от горе до долу бяха в торта решихме да ходим,след половин час пътуване вече бяхме пред къщата ни.Аз минах през кухнята,за да си сипя вода.Изпих водата и се обърнах и се оплаших,защото Сеонгхуа беше пред мен вече изкъпан,а от него се стичаха капчици вода.Като го видях почвевенях като домат,а той се засмя на реакцията ми.Той се доближи до мен и ме целуна.Аз веднага му отвърнах и задълбочих целувката.Той ме доближи по-близко до него и ме дигна върху шкафа.Тъй като още бях с изцапана та рокля той отново стана целия в торта.След като се отдръпнах от него видях,че целия е в торта.Аз помах да се смея,а той ме погледна накриво.Той отново ме целуна и реши отново да ме вдигне,този път понасяйки ме към стаята ни.След като изкачи стълбите отвори вратата с ритник и се запъти към банията този път с мен.Тъй като той беше единствено с кърпа около кръста,на него му беше най-лесно да се съблече.След като съблякох роклята си и се настаних във ваната със рози и розова вода.Беше толкова сладко.Той се настани зад мен оплитайки раце около кръста ми облягайки ме на него.Водата беше в уникален розов цвят и си играех с нея.След като спрях да си играя с водата дръпнах рацете му от кръста ми и преплетох пръстите ни отпускайки раце във водата.След 20 минути седене във ваната водата беше леко студена и решихме да излезнем.Тъй като аз бях по бавна от него ми трябваше повече време да се оправя и той ме целуна преди да излезе.Ако си спомняте,че в стаята имах само душ,аз реших да се преместя в друга стая заради Марк,а след като се махнах от тази стая Бек и Чаньол решиха до отидат там.След като останах сама във банията аз се изкъпах цялата.Оправих се и излизах запътвайки се към гардероба ни и махнах хавлията от себе си.Извадих една от неговите тениски който ми бяха до коленете.Той ме гледаше и прехапваше устни,аз му се оплезих и помнах да лазя към него по леглото,настанявайки се в скута му.
(СЪЖАЛАВАМ ЛИВ,НО ТРЯБВА ДА СВИКВАШ!ЗА ТВОЕ ДОБРО Е!)Наведох се към него и го целунах жадно.Станах от него и се настаних под завивките при него.
-Мисля,че измислих кога ще е сватбата.Тя ще бъде на 15.11.-след като му казах кога ще бъде,той се обърна към мен и ме целуна.
-Избрала си много хубава дата,любов!
VOCÊ ESTÁ LENDO
It's that Love...😢❤
DiversosИсторя за една любов, която завършва с изневяра, но се оказва че не можеш да забравиш най-добрия си приятел и внезапно след 9 години се съберете като повече от просто приятели..., 🤗❤