Глава 14

28 2 1
                                    

Тогата видях как Хедчан държи пистолет,който е насочен към..... НАЙ-ДОБРАТА МИ ПРИЯТЕЛКА.....
-Ей, откачалко, какво правиш? Искаш да я убиеш нали?Ако я докоснеш си мъртав.Добре че дойдох навреме.Ако я беше учелил сам щеше да си изкопаеш гроба!-аз започнах да му крещя, защото ми беше пипал пак уръжията и защото щеше да я убие.-Та хора, това е Ливи,тя е сестра на Сан и моя най-добра приятелка.-аз я представих на всички и тя почна да се здрависа с всички,който също се представяха.Тъкмо беше ред на Сехун.Забелязях как я гледа и ръчнах Кай в ребрата,за да ме забележи и той ме погледна.
-Защо ме сръчка,сега ме болят ребрата.-след като го каза аз почнах да се смея и му показах какво гледах до преди малко.-Уууу,май ще има свадба!-след като Кай изръси тази тъпотия,аз паднах на земята заливайки се от смях,вички освен Кай ме гледаха странно и решиха да проверат на какво се смея?
-Хей,добре ли си?-Попита ме Сеонгхуа,докато ми подаваше ръка,за да се изправя и аз я поех,но когато се изправих лицата ни бяха на няколко милиметра  разтояние,аз тръгнах да се отделям от него,но той ме притисна повече още повече към него.Бяхме на някалка милиметра да се целунем и тогава Луйонг ни раздели от пегръдката заставайки пред мен с лице към Сеонгхуа.
-Сеонгхуа,какво се опитваш да првиш.Крис и Бек са заедно, а ти искаш да ги разделиш!-той тръгна да забива юмрука си в лицето на Сеонгхуа, но аз реагирах бързо и хванах ръката му като се обърнат с лице към брат си,който ме гледаше нскриво, защото го защитавам. -Крис, какво правиш. Остави ме да го ударя, да дето иска да ви раздели с Бекхьон.
-Няма да го докосвсш, знам че се искаш да ме предпазим оппа, за това те обичам, но не винаги ще ме защитаваш от момчета, който ще разбиват сърцето ми Луйонг. -след като му казах всичко това се обърнат наполовина към брат си наполовина към моята любов. -Луйонг аз и Бек скъсаме преди доста време сега той и Чаньол са заедно и се радвам за тях, има още нещо което не знаеш... Аз и Сеонгхуа сме заедно поне от месец и се обичаме и подкрепяме взаимно дори след като ни нападнаха преди повече от половин месец.-брат ми и останалите само ме наблюдаваха и минаха на парцали.Тогава видях как една сълза се спуска по бузите на Луйонг. Аз отидох и го прехърнах.-Съжалава, оппа!-сгушен се в него и почнах лекичко да плача в прегръдката ни.
-Вече си една голяма пораснала дама, която може да се оправя сама вече и се радвам много за теб. Не ме интересува с кое момче си но искам да избереш правилното и да бидеш щастлива с него.-той повдигна лицето ми и ме погледна с загрижен поглед.-Каквото и да стане занапред аз ще те подкрепям както и останалите в каквито и де е перипди! Обичам те сестричке!
-И аз те обичам, оппа!

Следва продължение.....
Та надявам се главата да ви е харесала и се надявам да я споделяте с приятели,който харесват кпоп.
Ще се видум, когато се видим! 💘💘
Лека нощ, котета! 😘😘😘

It's that Love...😢❤Where stories live. Discover now