Глава 23

9 1 0
                                    

-Е момчетата това беше велико!-каза Сан и почна са се смее още повече..-Кога успяхте да го боядисате? -попитах аз.Сан се обърна към мен и ме погледна.–Ти излезе и казах на момчетата,че е време за плана,имаше записан час при една и го заведоха там..както виждаш е боядисан....чакай малко вие сте боядисани в един цвят..–каза Сан,а ние всички почнахме да се смеем на реакцията на Санито.–Много яка изненада,благодаря ви момчета.-казах аз и отидох да прегърнах Хуа,който беше пред мен.Застанах пред него и го погледнах в очите.–Много ти отива този цвят.–каза той.Аз се усмехнах и го целунах по устните.–И на теб.Е какво искате да направим за рожденя ден на Санито.-казах аз като се обърнах към момчетата.-Едно голямо парти?–попита Лу.-Това е добра добра идея.-каза Йеосанг и висчки се съгласиха със него.–Ми..хайде да започваме!Бяха взели много алкохол за партито му.Както всички очакваха се напиха и бяха заспали по масата,дивана и пода,естествено...На следващия ден като станах нищо не помнех,но толкова много ме болеше главата,че не помня как съм заспала на дивана върху Хуа.Усетих че той още спи и реших да стана.Но преди да стана едни ръце решиха да ме придърпат,но този път не стана защото станах права,но веднага съжалих,защото ми се завъртя главата и щях да падна на земята,но естестено някой имаше намерение да падне преди мен и да падна на меко.Естестево че това ще е Хуа.След като паднахме на земята почнахме да се смеем.–Крис внимавай да не паднеш на твърдо.-каза той и аз се засмях.Станах от него и му подадох рака да се изправи.И двамата станахме,но естестено на мен пак ще ми се завие главата паднах върху Хуа този път на дивана,като седнах в него без да искам.–Съжалявам,любов не беше нарочно.–казах аз като го гледах в очите.Докато го гледах испитах желание да го целуна.Докато съм си го мислела той ме целуна,аз без да се замисля му отвърнах.Той поиска вход и му позволих.След като се отделихме от целувката той започна да ме целува по врата,като оставяше лилаво-сини петна по кожата ми.-Правя го за да покажа на всички,че си единстево моя.-каза той като спря с всички действия.Аз само го погледах и се усмихнах,защото бях намислила нещо.-Хей Хуа имаш нещо на връта дай да видя.-след като му го казах той си извърна гравата,за да имам по-голяма видимост.Той ми позволи да видя,какво има но единственото нещо което щеше да има е от мен.Целунах го а той се стресна.-Крис какво правиш.-попита той а аз единствено му отставих смучка в формата на сърце.-Вече всички момичета ще знаят,че си мой.-казах аз и се засмях.-Е готови ли сте най-накрая?-каза Лу и ние се обърнахме към него,но той не беше сам... всички бяха застанали и ни наблюдаваха.Аз станах от Хуа и застанах пред тях  и им се усмихнах.-Кога станахте?-попитах аз.-Преди 2 часа в момента е 13:30 .-каза Сан.-И преди малко решихме да ви събудим,но вие бяхте се събудили и се целуахте....-каза Хонгджонг. -Стига сте го мислили и нека започваме с почистването.-Казах аз и бутнах всички с изключение на Хуа,защото той беше зад мен.Обърнах се и го целунах за последен път и отидах да помагам на момчетата да изчистим къщата.

It's that Love...😢❤حيث تعيش القصص. اكتشف الآن