^ 4 yıl sonra ^
"Yemin ederim birazdan karnım patlayacak."
"Evet çok güldük." Diye ekledi Jason.
Bu hafta üniversiteden mezun oluyorduk. Üniversitenin son haftasıydı bu hafta. Hem üzülüyor hem de seviniyordum. Üniversite'de Jason ile aynı yere kabul edilmiştik. Finn ise buradan taşınmıştı. Ablası onu California'daki üniversiteye sokmuştu. Bizde Finn ile uzak ilişki içerisindeydik. 4 yılda onun yanına üç kez falan gitmiştim o da buraya 2 kez gelmişti.
Çok az görüşebiliyorduk. Onu çok özlüyordum ama üniversite'den mezun olunca londra'ya geri geleceğine söz vermişti. Hatta beraber yaşayacağımızı söylemişti. Ve bu beni çok mutlu etmişti.
"Jason hadi kalk ders başlar şimdi."
"Tamamdırrr."
Ben hukuk okuyordum. Finn mimarlık, Jason ise anaokul öğretmenliği. Çocukları çok seviyormuş. Öyle diyor beyefendi.
Yıllardır lilialarla görüşmüyordum. Onlarla da geçen hafta buluştuk dört yıl sonra ilk kez. Onları da çok özlemiştim. Sonuçta onlar da ailem gibiydiler.
Zilin çalması ile ben kendi binama Jason kendi binasına geçti.
Bu aralar çalışmayı bırakmıştım sonuçta geçen yıl derslerimi çok sıkmıştım ve bu yüzden gayet iyi sonuçlar elde ediyordum bu da beni çok mutlu ediyordu.
Dersliğime girdim ve hocayı dinlemeye başladım.
...
Bu akşam için lilia'lar ile sözleşmiştik. Sahile gidecektik. Bira falan alırız diye düşündük.
Eve geldiğimde anneme sarıldım.
"Hoşgeldin canım."
"Hoşbuldum anne ben dışarı çıkıyorum."
"Tamamdır geç kalma."
"Merak etme." Diyerek yukarı odama çıkmaya başladım.
Lilia buluşmak istemişti. Daha üç gün önce buluşmuştuk ama hanımefendi beni çok özlemiş. Telefonuma bir mesaj geldiğinde elime aldım.
Lilia 🥺
Çok süslü ol! <3Bu da neydi şimdi alt tarafı sahile gidecektik. Lilia kuralları işte kendisi süslü olacak ya benimde öyle olmamı istiyor. Dolabımı açtım.
Bence gayet süslüydü. Yani bu elbisemi çok seviyordum. O yüzden bunu giyme kararı aldım ve üstüme geçirdim. Biraz makyaj yaptıktan sonra çantamı ve telefonumu alıp aşağıya indim.
"Prenses gibisin."
"Teşekkür ederim anne ben çıkıyorum." Yanağına öpücük kondurup ayağıma converslerimi giyip evden çıktım.