medyayı dinleyin
İki gün olmuştu tam iki gündür Finn ile sevgiliydik. Ve ben her gün git gide daha güzel hissediyordum. Finn ile çok mutluydum bana çok değer veriyor ve beni çok seviyor çünkü çok belli ediyor şapşik şey (🥺) Lunapark akşamı eve geç gelmiştim. Sadie ve Lilia beni beklemişler. Maddie ise yol yorgunluğundan uyumuş. Haberi onlara verince Sevinç'ten çıldırmıştı ikiside, ikiside benim iyiliğimi istiyorlardı. Şuan ise beraber kahvaltı yapıyoruz. Maddie sabah erkenden bize tam bir ziyafet hazırlamış. Bende bir tek çay demlemiştim. Beraber güzel vakitler geçiriyoruz ve çok eğleniyoruz. "kızlar ben çok sıkıldım bugün bir şeyler mi yapsak? İki gündür evden çıkmıyoruz." Dedi. Lilia.
"Evet yapalım bende sıkıldım evde." Dedim.
" O zaman biraz gidip alışveriş yapalım ne dersinizzz?"Herkes onayladı. Ve kahvaltımızı hızlıca bitirdik. Beraber sofrayı kaldırdık. Ve hemen herkes odalarına dağıldı. Aa evet onlara da bir oda vermiştim. Çünkü babam iki yıl öncesinde çok güzel ve büyük bu evi almıştı. Canım babam. Seni çok özlüyorum.
———————————————————————
"İstemiyorum!" Dedim Lilia'ya bir kez daha. Deminden beri bütün hepsi başıma toplanmış ve göğüs dekoltesi olan bir elbiseyi almam için zorluyorlardı. Yok neymiş Finn çok beğenirmiş. Ben kendim nasıl hissedersem öyle giyinirim. Üzgünsem siyah, mutluysam açık renkler. "Ya millie hadi nolurr." Dedi bu sefer maddie. "Millie hadiii." Diye ekledi Sadie'de. "Off tamam sadece susun diye alıcam." Hepsi aşırı sevinmişti ne yani sonuçta bir elbise. O sırada telefonum çalmaya başladı. Finn arıyordu. Bir an karnımda kelebekler uçuşmaya başlamıştı. Kızlara bir dakika sonra geleceğimi söyledim. Ve onlardan biraz uzaklaştım ve telefonu açtım. "Nasılsın bebeğim?" Dedi Finn
"İyiyim sevgilim sen ?"Bende iyiyim bebeğim akşamleyin parti veriyorum seni orada çok güzel bir şekilde bekliyorum. Lilia'larada söyle. Çünkü Jack'ler de gelecek meleğim."
"Tabiki de Finnie. Seni görmek için sabırsızlanıyorum.
"Bende bebeğim görüşürüz." Diyip telefonu kapattım. Lilia'ların yanına gittim ve olanları söyledim. Onlarda kendilerine kıyafet bakmaları gerekiyormuş. O yüzden benim için istedikleri elbisenin parasını verip kızlara elbise bakmak için diğer mağazalara doğru yürümeye başladık.
———————————————————————
Finn'lerin evini biliyordum. Bu yüzden konum falan istemedim. Sadece saat kaçta diye sordum. O da dokuzda diye cevap verdi. Alışveriş Merkezinden yaklaşık iki saat önce dönmüştük. Hepimiz elbise almıştık. Maddie'de bizle gelecekti. Hem arkadaş çevresi genişlemiş olurdu. Bir saat dinlenmiştik. Şimdi ise hepimiz hazırlanmak için odalarımıza dağılmıştık. Kızların bana zorla aldırdığı giyecektim.Aslında bugün gayet mutluydum. Ama sanırım belki biraz havalı olmak istemiş olabilirim ayakkabı olarak bugün topuklu giyecektim normalde her kıyafetmin altına converslermi giyerim ama bu sefer düz ve alçak siyah bir topuklu ayakkabı giyecektim. Saçlarımı da topuz yapmıştım ve hoş dursun diye biraz saç çıkarmıştım ve kulağımın yanına koymuştum. Makyaj yapmama gerek yoktu. Sadece dudaklarım dolgun gözüksün diye lip gloss sürdüm. Ve işte hazırdım. Çantamı alıp odadan çıktım. Kızlar dışarda beni bekliyorlardı. Hepsi ayrı bir melek gibi olmuştu. Lilia koşarak yanıma geldi "Muhteşemsin." Dedi ve bende ona aynı şekilde dedim. Ayakkabılarımızı alıp evden çıktık. Bizi almaya Noah gelecekti. Bende ona evi tarif edecektim. Noah geldiğinde Sadie onun yanına oturdu bizde üç kız olarak arka koltuklara oturduk. Noah gaza basınca ona evi tarif etmeye başladım. Yolda şarkı dinliyorduk. Hiç benim dinlediğim tür değildi . Pop dinliyorlardı. Ve ben sevmiyordum. Noah frene bastığında eve vardığımızı anladım. Noah arabayı bir yere park etti ve arabadan indik. Finn'in evine doğru ilerledik. "Millie doğru geldik değil mi ?" Dedi bana dönerek Noah. Bende onaylarcasına kafamı yukarı aşağı salladım. Ve Noah kapıyı çaldı çünkü o en öndeydi. Onun yanında Sadie ve onların arkasında lilia ve maddie onların arkasındada bir adet ben vardım. Millie.
Finn kapıyı açtı. Ve sadece ona bakıyordum. Ve oda sanki diğer kimseyi umursamıyormuş gibi gözleri ile beni arıyordu. "Hoşgeldiniz." Dedi Finn. Noah "Hoşnulduk." Diyip kızlarla beraber evin içine girdiler. Bende evin içine tam girecekken "bebeğim bu ne güzellik?" Dedi. "Utandırma beni Finn."
"Utandırmıyorum bebeğim, hadi gel içeri geçelim bizde." Dedi ve içeri girdik. Evde sadece bizimkiler vardı. Ve herkes gayet eğleniyor ve mutluydu. Finn herşeyi o kadar güzel hazırlamıştı ki eve DJ bile çağırmıştı. Bende kokteylerin olduğu masaya yöneldim. Ordan kendime viski doldurdum. Yanıma Finn geldi. "Merhaba güzel hanımefendi acaba banada aynısından koyar mısınız ?""Tabiki de efendim." Dedim ve viski şişesinin kapağını tekrar açtım ve Finn'in bana doğru uzattığı bardağa doldurdum. Ve şişenin kapağını tekrar kapatıp yerine koydum.
———————————————————————
İçerideki ortamdan sıkılmıştım. Bu yüzden verandaya çıktım. Ve bir çardağa oturdum. Elime viski bardağımı aldım ve yudumladım sanırım üçüncü bardağımdı. Çok içsemde alkol çok etki göstermiyor bende. Evin kapısından Finn çıktı ve beni görüp karşıma oturdu.
"Millie Ben o gece ilkin miydim ?" Gerçekten biz Finn ile bu konuları hiç konuşmamıştık. Ve evet o benim ilkimdi. "Evet sen bana Jacklerin evinde bana ilkimi vermiş oldun."
"Peki bu anı tekrarlamak ister misin bebeğim ?" Bende o gün yaptığım gibi elime alnıma vurdum 'evet' dedim.Finn'in yanına gidip dudağına yapıştım. Bana karşılık veriyordu ama çok hırslıydı. Sanki beni arzuluyormuş gibiydi bende onu arzuluyordum. Finn beni kucağına aldı ve eve doğru yürümeye başladı kapıyı çaldı ve Lilia açtı Finn kimseyi umursamadan merdivenlere yöneldi. Odasına geldiğimizde kapıyı kitledi ve bana dönüp dudaklarıma hapsetti kendini. Dudaklarımdan ayrıldıktan sonra elbisemi çıkarttı. Elbisemi çıkarttığında göğüslerim ortaya çıkmıştı ve sadece külotumlaydım. Finn beni yatağa yatırdıktan sonra o da üstündeki herşeyini çıkardı ve sadece boxerıylaydı. Finn bu sefer göğüslerimi yöneldi ve onları öpmeye başladı. Ve bu da benim nefes alış verişlerimin artmasına neden oluyordu. Finn ellerini aşağıya doğru indirince kızlığıma gelmişti. Ve parmaklarını külotumun üstünde gezdiriyordu. Ve sonra külotumu çıkardı. Ve kendi boxerını da "bebeğim boşalacağım." Dediğinde başımla onayladım ve Finn gelgitlere başlamıştı. Ve ben her seferinde daha değişik hissetmeye başlıyordum ne yani bu aşk mıydı şimdi?
oy sınırı: 6