hosgeldin mumin okurum
Gözlerimi açtığımda yastıkta finn'in kokusu vardı. Gözlerimi sağa sola kaydırdım. Burası finn'in odası idi. Dün az içmiş bile olsam beni çarpmıştı. Ayağa kalktığımda dün mezuniyet balosunda Finn'in giydiği gömlek vardı üzerimde bana uzun geldiği için elbise gibi durmuştu. Finn uyuyordu.
Yanına gidip yattım. Ve saçları ile oynamaya başladım. Sonrasında ise yüzüne ıslak ıslak öpücükler bıraktım. Finn esnemeye başlamıştı. Gözlerini açar açmaz dudağımı buse kondurdu.
"Günaydın sevgilim." Dedi esnerken.
"Günaydın finn bey."
"Bey mi olduk şimdi?"
"Evet bey oldunuz."
"Aaa naptım ben size hanımefendi."
"Şöyle söyleyeyim bende dün gece biraz silik de o yüzden sizi tanıyamıyorum."
"Hmm o zaman şöyle anlatayım sanırsam biraz fazla içtiniz."
"Hıhı."
"Sonrasında da seviştik."
"Hmmm seviştik öyle mi?"
"Evet öyle."
"Tamam senin küçük oğlanı hatırladım şimdi."
"Küçük mü?"
"Büyük müydü?"
"Tabiki de."
"Peki öyle olsun."
"Suratımı niye hatırlamıyorsunuz ama hanımefendi."
"Ben suratınıza bakmamışım ki sevişirken üzgünüm finn bey."
"Çapkın çıktınız sizde hanımefendi."
"Tamam tamam günaydın."
"Ha şöyle." Dudağına buse kondurup yataktan kalktım ve lavaboya doğru yürümeye başladım. Lavaboya girip işlerimi hallettim.
Lavabodan çıktığımda finn yatakta uzanmış bir şekilde telefona bakıyordu.
"finn ben acıktım."
"Dünkü yemek yetmedi mi ama sana?"
"Dün yemek mi yedik Finn?"
"Beni yedin ya hani?"
"Finn!!." Diyip suratına yastık fırlattım o ise sırıtıyordu.
"Tamam kate'e söyleyim o hazırlar şuan hiç halim yok bebeğim kusura bakma."
"Sorun değil ben söylerim kate'e." Diyip aşağı inmeye başladım.
Kate mutfakta işler yapıyordu. "Günaydın Kate."
"Günaydın Millie."
"Ya ben biraz acıktım da bize yani finn ve bana kahvaltı hazırlar mısın?"
"Tabi ki hazırlarım."
"Teşekkür ederim Kate." Diyip yukarı çıktım.
O sırada elime telefonumu aldım ve Finn'in yanına uzandım. İnstgram'a girdim ve boş boş dolaştım instagram'da. Sıkılıp telefonumu bıraktım.
*3 ay sonra*
"Şaka gibi biz evleniyor muyuz şimdi?"
"Evet. Artık sen bir Wolfhard'sın."