-Հվան ՀյոնՋի՞ն
-Օհ, Սոնբեեե....ինչ կա
-Ի՞նչ խառը պատմությունների մեջ ես
-Դե դա անձնական խնդիր ա
-Հմ....անձնական խնդիր...իսկ չես մտածում որ անձնական խնդրիդ պատճառով ամբողջ քոլեջին իրար ես խառնել։Տնօրենը որ կանչի ձեզ,ի՞նչ պիտի ասես։Ճշմարտությու՞նը
-Ինչ ճշմարտություն
-Ինձ թվում էր օրինակելի կլինես
-Ինչ եք խոսում Յունգի սոն-
-Ինձ անունով չդիմես, քեզ համար միայն սոնբե,անշնորհք!
Սովորաբար կարևոր մարդկանց տղաները եդպիսի լակոտությամբ չեն զբաղվում։-Սոնբեննիմ! Ինչ գիտեք! Որ մի կյանքից ձեռք քաշածն ա խաբար տվել!
-Իսկ դու ինչ գիտես,քեզ ով ա տեսնում ով չէ։Կամ ինչ իրավունքով ես դու քո եդ տարիքում արդեն լակում Հյոնջին! Գիտե՞ս ինչ ա նշանակում չափ։Ուրիշներն անում են դա,բա դու դու ես....դու Հվան Գյոնույի տղան ես! Ազատություն ա տվել,թևե՞ր ես առել։
-Ես......
-Գիտե՞ս որ նույնիսկ օրենքը դա թույլ չի տալիս,ու գիտե՞ս որ բարի տնօրենն ու աշխատակիցները հիմա պատիժ են կրում դրա համար,որ քեզ եդքան խմելու բան են տվել,ինչքան որ ուզել ես!
-Ինձ ինչ....
-Դե իհարկե,քեզ ինչ*քմծիծաղ* ափսոս հայրդ եստեղ չի,ապտակի ես արժանի։Ես շատ մարդկանց նման վախկոտ չեմ,թեկուզ ինձ աշխատանքից հեռացնեն լսու՞մ ես։ Դու իմ դիմաց ընդամենը 18 տարեկան տղա ես ում հայրը եստեղ բոլորիս խնդրել ա քեզ հետևենք։Հորդ ասածն էլ տնօրենի համար օրենք ա*քմծիծաղ*,իսկ ես միայն տնօրենին եմ ենթարկվում,բայց դու հարգանքի արժանի չես։Ծիծաղս հազիվ եմ կարողանում զսպել,լակոտանալու տարիքդ ա էլի։Մին Յունգին ոչ մեկից չի վախենում լսեցի՞ր! .... աղջիկների հետ վարվելու ձև ունեցիր,որ քեզ կարտոֆիլի պարկ չհամարեն,այլ իսկական տղա!
-Շատ սխալ եք արտահայտվում իմ հասցեին ՊԱՐՈՆ ՄԻՆ ՅՈՒՆԳԻ!
-Գնա հորդ խաբար արա*քմծիծաղ* ասա որ 《ՊԱՐՈՆ ՄԻՆ ՅՈՒՆԳԻ》ն ճիշտը հագցրեց դեմքիս։Ես վախենալու ոչ մի բան չունեմ,դե ցավոք սրտի ճիշտը լսելը ոչ մեկին էլ հաճելի չէ,բայց այիգուուու,կներեք....ես եդպիսին եմ*ուսերը թոթվեց* Բոլոր տղաներին,որ բարում քեզ հետ էին,բոլորին հերթով պատժել եմ տալու։Ինչքան բարի եղանք,նստեցիք մարդու ուսերին։Կատարյալ կարտոֆիլի պարկեր......
Երաժշտության դասախոս Մին Յունգին եդպիսին է.....բայց որտեղից գիտի.....միգուցե իրոք ինչ որ մեկը նրան ասել է,կամ ինքն է պատահաբար տեսել։ Իսկ ի՞նչ էր պատահել։
YOU ARE READING
《You're my ART》
Hayran KurguՊատմություն Արվեստի քոլեջում սովորող ընկերների մասին,ովքեր իրարից շատ տարբեր են,բայց իրենց կապում է ամուր ընկերությունն ու արվեստի հանդեպ սերը։ Ու ի վերջո ինչը կհաղթի սերը թե ընկերությունը կիմանաք պատմությունը կարդալու ընթացքում։ Գլխավոր հերոսներ Ն...