Još uvijek nisam razumjela kako se ovo dogodilo. Prvo sam skoro spavala s njim. Onda se pojavio prvog dana nastave i postao moj profesor. Onda mi je rekao da ne može biti kraj mene dok je bio vidno napaljen i proveo neko vrijeme u spremištu kabineta. Onda me promatrao dok sam bila na treningu. Nakon toga sam sanjala da radimo razne stvari na njegovoj sofi na razvlačenje što se ispostavilo da je samo san. Danas sam došla na nastavu i pozvana na razgovor gdje su mi rekli da ću do kraja godine provoditi više vremena s njim nego sa svojim roditeljima. I onda mi je opet rekao kako ne može biti dugo kraj mene. A prije toga mi je priznao da me sanjao ove noći nakon čega mi kaže da mu je trebalo pola sata pod tušem da se smiri. Tko zna kakve je mjere poduzimao kako bi to ostvario.
Mislima su mi počele letjeti slike njega pod tušem. Poput one slike u spremištu. Okrenut prema zidu jednom rukom pridržavajući se za zid, a drugu ruku drži u hlačama. Pokušava se riješiti nabrekline koja mu pulsira u gaćama. Slična slika događala bi se i pod tušem samo što bi ovaj put bio gol i iznad njegove glave bi stajao otvoren tuš, a voda mu bi se slijevala preko glave i ramena po trbuhu i nogama.
Mislila sam kako moram pod hitno na ispovijed. Ili oprati um i dušu četkom i sapunom. Puno sapuna. Ili svetom vodicom.
Nakon otprilike dva sata uspjela sam skupiti rasporede svojih kolega i odnijela sam ga u kopirnicu. Kurac, Toby je bio ovdje. Vidjela sam ga kroz prozor na vratima. Bio je okrenut leđima i naslonjen na pult. Mija, žena koja je radila u kopirnici, gledala ga je i smješkala se. Flertala je s njim. To se vidjelo iz nebodera. Polako sam gurnula vrata i ušla unutra.
„..stvarno jako zanimljivo. Nisam znala da Bungee može biti tako uzbudljiv. Trebam to ubrzo probati. Rekao si da je to kod Hiltona? Definitivno ću ići tamo. Što prije." Još mu se jednom nasmiješila prije nego je shvatila da stojim na vratima. Uozbiljila se i popravila majicu. Toby je to vjerojatno primijetio i okrenuo se. Ugledao me i odmah se ispravio.
„Khm, da, što sam rekao? Gđica Hayes moja je nova asistentica i slat ću ti je tu i tamo da nešto kopiraš. Vjerujem da sad ima ono što sam od nje tražio?" Pogledao me, a na licu sam mu mogla primijetiti malo crvenila koje se nakupilo od kad me prošli put pogledao. Uhvatila sam ih u flertu? Bivša zabava i buduća zabava na istom mjestu?
„Ovaj, da. Imam. Odmah ću to srediti." Pokušala sam biti što uvjerljivija da me ovo ni na što nije asociralo i da nisam vidjela ništa što se događalo ovdje.
Krenuo je prema vratima „Hvala ti, Mija. Zlatna si. Znači možda se onda vidimo kod Hiltona? Ne zaboravi ponijeti čisto donje rublje. Trebat će ti nakon skoka." Nasmiješio joj se i namignuo s vrata. Izašao je.
„Hmm. Da. Ovo je bilo lijepo. Ovaj tvoj mentor je pravi komad." Nasmijala se jednom stranom usana. Onda se ponovno uozbiljila. „Oprosti, nisam to smjela reći. Profesor je, a ti si i maloljetna. Kad bi me netko čuo kako to govorim maloljetnici, ne samo da bih dobila otkaz već bih dobila zabranu pristupa bilo kome mlađem od osamnaest. Bar mislim. Čula sam kakve su bile sankcije za razgovor o takvim stvarima. A da ne govorim o tome da se učenik spetlja s profesorom. Koma. Onda, što to imaš? Da vidim." Za razgovor s maloljetnom osobom o izgledu profesora dobio bi otkaz? I sankcije za petljanje učenika i profesora? Znala sam da postoje zabrane, ali da je sam razgovor razlog da se nekome da otkaz? Jebote. Ovo nije nimalo dobro.
Nakon par minuta vratila mi je papire i nasmiješila mi se. „Ne brini, sve je sređeno. Ne trebaš platiti. Vidimo se." Naravno da i ona slini za Tobyjem. Tko i ne bi?
Izašla sam iz kopirnice i umalo srušila Lucile.
„Liv! Zašto ja uvijek sve zadnja doznajem?! Asistentica si seksiću Williamsu? Ovo nije normalno! Zašto ja nisam te sreće da sam izabrana za asistenticu? I još k tome da se družim s takvim komadom poput njega? Da, da, vidjela sam ga. Ogroman je komad. Čim je ušao u kabinet, počela sam razmišljati kako izgleda bez onog odijela. Stvarno je seksi. Prava si sretnica, znaš?" Nije ga prepoznala? Pa Lucile svima pamti lica, a pogotovo nekome tko izgleda, pa... poput njega.
KAMU SEDANG MEMBACA
Zabranjeni Ljubavnici (Zabranjeni #1) ➡️ U Potrazi Za Izdavačem
RomansaTrenutno u fazi traženja i istraživanja raznih izdavača kako bi knjiga vidjela svijetlo dana i u fizičkom obliku. 😁🥰 U životu je potreban samo jedan trenutak koji će sve promijeniti. Olivia nikad nije ni pomišljala da će joj ljetovanje na Malibuu...