Sljedećih nekoliko tjedana prošlo je začuđujuće normalno. Luce je očito uspjela napraviti da se i bez glasanja odabere tema maturalne večeri. Poznati parovi iz filmova kroz povijest. U istom trenutku je odlučila da će ona biti Marilyn Monroe, a David će biti njen Marlon Brando. Pripreme su bile u punom tijeku i svi su govorili samo o toj večeri koja će se dogoditi za tri tjedna. Ricky se u međuvremenu nekako spetljao s Reom i prohodali su. Johnny je još uvijek hodao oko mene, no svaki put kad sam ga odbijala, kao da sam mu povećavala želju da se još više potrudi oko mene. Čak me nekoliko puta pozvao na maturalnu, nakon čega sam ga svaki put pristojno odbila govoreći da ionako neću doći jer je baš taj dan bila audicija za Julliard.
„Mala, ne seri! Ne možeš to propustiti! Moraš doći barem na zadnji ples. Sigurna sam da nećeš tamo provesti cijeli dan. Uostalom, let traje samo tri sata. Ako kreneš odmah nakon audicije, stigneš se vratiti taman do proglašenja kralja i kraljice maturalne." Luce je sjedila u mojoj sobi ispred toaletnog stolića i popravljala šminku.
„Ne znam koliko ću se zadržati, a sumnjam da ću biti u stanju doći još i na maturalnu nakon cijelog dana na audiciji i leta kući. To je previše naporno za mene." Ležala sam na krevetu i listala novi broj Cosmopolitana.
„Ma daj, sigurna sam da ćeš doći. Osim ako ne razmišljaš o tome da ostaneš u New Yorku dovoljno dugo da se nađeš s onim nekim dečkom s kojim se po cijele dane dopisuješ. Nemoj me tako gledati. Vidim kako svaki put poskočiš kad dobiješ poruku i vidim taj tvoj glupi izraz na licu kad čitaš poruku. Znam da se nešto događa. Osjećam to u zraku. Samo ne znam zašto mi ne želiš reći. Najbolja sam ti prijateljica, a ti mi prešućuješ takve stvari. I to cijele godine, da budem precizna." Nanijela je još jedan sloj maskare na trepavice.
„Neću se nalaziti ni sa kime. I ne mogu ti reći s kim se dopisujem. Reći ću ti jednom, ali ne sad. Ne mogu ti još ništa reći. Jednog dana." Okrenula sam se na leđa i pustila glavu da visi s kreveta.
„Uopće nisi fer. Kad sam ja prohodala s Davidom i kad smo se prvi put poljubili, odmah sam dotrčala k tebi i rekla ti."
„Da. I rekla si mi da je on onaj pravi i da ćete biti zauvijek zajedno. Ali to ne znači da je ovo isto. Žao mi je. Reći ću ti kad za to dođe vrijeme."
„Dobro, a kad će to biti, Liv? Kad ćemo otići u mirovinu? Kad završimo fakultete i ti se jednog dana pojaviš s trbuhom do nosa i s njim pod rukom? Ja bih tebi rekla makar naša veza bila poput Romea i Julije. Ili nekog još goreg."
„Reći ću ti. Reći ću ti nakon maturalne. Nakon što dobijem rezultate audicije. Tada ću sve znati."
„Držim te za riječ. Ako ju prekršiš, držat ću i tebe i njega za ono što nikad nećete uspjeti iskoristiti jer ću vas toliko izmasakrirati da nećete ni moći. Nadam se da sam bila dovoljno jasna?" Nasmiješila mi se i nanijela završni sloj sjajila za usne. „U redu. Spremna sam. Možemo ići." Ustala je sa stolice i pružila mi ruku.
„Luda si Luce, jesam li ti to ikad rekla?" Nasmijala sam joj se i krenule smo u školu.
ESTÁS LEYENDO
Zabranjeni Ljubavnici (Zabranjeni #1) ➡️ U Potrazi Za Izdavačem
RomanceTrenutno u fazi traženja i istraživanja raznih izdavača kako bi knjiga vidjela svijetlo dana i u fizičkom obliku. 😁🥰 U životu je potreban samo jedan trenutak koji će sve promijeniti. Olivia nikad nije ni pomišljala da će joj ljetovanje na Malibuu...