Četrnaesto poglavlje

257 12 0
                                    

Bio je petak ujutro. Održavao se dan škole i bili smo oslobođeni nastave. Mama i tata su radili i bila sam sama u apartmanu. Danas sam trebala izaći s Tobyjem, no on mi nije javio nikakve informacije o tome. Možda je zaboravio jer izlazi s Pamelom Dean.

Pokušala sam ne misliti na to pa sam ispekla zdjelu kokica i sjela pred televiziju gledati novu epizodu Doctora Whoa. Dobro, nije baš bila nova epizoda, prikazivali su stare epizode, ali kako su ih prikazivali prvi puta na EnTV-u, mnogim ljudima su bile nove. Deseti Doktor putuje nebeskim Titanicom. Vrlo zanimljiva epizoda.

Netko je pozvonio na vrata. Samo sam se nadala da nije došla Luce jer bi sve ono što sam joj slagala o društvu za vikend palo u vodu.

„Dostava na ime Olivia Hayes?" Ispred vrata stajao je dostavljač noseći veliku kutiju u rukama.

„Ja sam. Što je to?" Bila sam zbunjena i gledala u kutiju kad sam potpisivala formular za dostavu.

„Hej, ja sam samo dostavljač. Rekli su dostaviti to na adresu. To i radim. Doviđenja." Koji luzer.

Uzela sam kutiju i krenula prema sobi. Tko bi to mogao poslati? Otvorila sam kutiju i na papiru je stajala blijedo ružičasta ruža. Ispod nje je bila poruka.

Obuci ovo. U pet sati ispred ulaza u zgradu. Jedva čekam da te vidim u tome. T.

Toby mi je poslao nešto za obući?

Razmotala sam papir i ugledala najljepšu haljinu koju sam ikada vidjela. Iste boje kao ruža koju sam dobila uz nju. Sezala je do koljena, na jedno rame s nabranom tkaninom preko prsa. Ispod nje nalazila se kutija iz Tiffanyja. U njoj se nalazila tanka ogrlica od bijelog zlata s malim privjeskom ruže s dijamantićima. Koliko je on potrošio na sve ovo? Uzela sam mobitel i poslala mu poruku.

Ne mogu ovo prihvatiti. Lud si.

U tom trenu netko je ponovno zazvonio na vratima. Ajme, ne još jedan dostavljač.

„Dobro jutro, Olivia. Jesi dobro?" Samo poštar. Hvala Bogu. „Ugodan vikend. Pozdravi roditelje. Nisam ih dugo vidio."

Pogledala sam poštu. Računi, pretplate na časopise Moj dom i Život na visokoj nozi. Neka pisma, razglednice. U oči mi je upalo jedno pismo bez poštanske marke. Na moje ime.

Sjela sam na kauč i otvorila ga. Izvadila sam tvrdi papirić boje bjelokosti presavijen na pola. Otvorila sam ga i pročitala poruku.

Nemoj slučajno reći da ne možeš prihvatiti paket. To je dar. Požuri sa spremanjem. Nemaš puno vremena. T

Više nisam znala što misliti. Zar se to stvarno događalo? Stvarno sam planirala izaći sa svojim profesorom i on mi je ozbiljno kupio haljinu i ogrlicu u Tiffanyju?

Otišla sam pod tuš da sredim misli. Serija je ionako bila pri kraju.

 Serija je ionako bila pri kraju

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Zabranjeni Ljubavnici (Zabranjeni #1) ➡️ U Potrazi Za IzdavačemTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang