Znate li onaj osjećaj kad ste bili djeca i bila je noć prije vašeg rođendana, a vi ne možete spavati od uzbuđenja i jedva čekate rođendan da dobijete poklone i tortu? E, upravo sam se tako ja osjećala dok smo Toby i ja išli prema hotelu. Sva seksualna energija tijekom noći se nakupila oko nas i mogla bi se nožem rezati.
Išli smo taksijem. Nitko ništa nije govorio. Ljubili smo se i mazili cijelim putem kao da nam je to bila predigra. Ne bih se niti začudila da uđemo u sobu i ravno se bacimo na posao. Iako je put trajao manje od deset minuta, imali smo osjećaj da je prošlo puno više.
Kad smo stigli pred hotel, Toby je platio taksi, a ja sam požurila u hotel da pozovem dizalo. Odmah se otvorilo pa sam pričekala nekoliko trenutaka da Toby stigne do mene. Ona žena koja mi je dala ključ sobe sada me je gledala s prijezirom u očima kad je promatrala Tobyja kako mi se pridružuje u dizalu. Čim su se vrata zatvorila, Toby me priklještio uz zid i počeo strastveno ljubiti i dirati po goloj nozi utirući si put do mog međunožja. Nije mu trebalo puno i njegova je ruka dotakla moje središte i odmah me počeo obrađivati s dva prsta. Takav nagli prodor je u meni izazvao navalu uzbuđenja i zajecala sam podignuvši se na prste. Ljubio me snažno gurajući svoj jezik u moja usta i erekciju u moj trbuh. Ovo je bila najduža vožnja dizalom ikad. Imali smo velike sreće da nitko nije došao u dizalo prije nego smo izašli jer mislim da se ne bismo mogli zaustaviti da jest.
Vrata su se otvorila i pojurili smo prema vratima sobe. Putem sam tražila karticu da otključam vrata i našla sam je tek kad smo stali ispred ulaza u sobu. Morala sam nekoliko puta provući karticu jer ju senzor nije očitavao. Napokon se pokazalo zeleno svijetlo i uletjeli smo u sobu. Toby me podignuo na sebe držeći me za guzicu i nosio me prema krevetu. Pokušala sam ga osloboditi košulje što sam brže mogla dok smo prelazili preko sobe no nisam bila dovoljno brza pa me bacio na krevet i istrgnuo košulju do kraja, no nije je skinuo. Povukla sam se više na krevet kako ne bismo bili na samom rubu. Toby je počeo otkopčavati remen i hlače.
„Izvadi kondom iz ladice." Nisam htjela trošiti vrijeme pa sam odmah poslušala i pružila mu kondom. Otvorio ga je zubima i u trenutku ga navukao na svoj penis koji je već pulsirao. Sjeo je na krevet i povukao me na sebe. Prekoračila sam ga nogama, pomaknula haljinu u stranu da ne smeta i sjela na njega. Ispunio me do kraja u sekundi i nisam mogla zadržati dah. Glasno sam zastenjala na što me on ponovno nabio na sebe i zabacio glavu unazad. Morao se nasloniti na jednu ruku kako bi održao ravnotežu. Pomicala sam se gore-dolje i vrlo brzo smo ulovili ritam. Njegove su ruke plutale po mojem tijelu i odvojile su se toliko da mi može otkopčati haljinu i povući je preko glave. Čim je bacio haljinu na pod, uvukao je moju bradavicu u usta i počeo je lizati, sisati i grickati. Osjećala sam da ću ubrzo doživjeti orgazam i sve sam glasnije stenjala. Klitoris mi se cijelo vrijeme trljao u njegov trbuh i pubičnu kost, a on je u jednom trenu odvojio moje tijelo od svojeg kako bih se naslonila prema iza i počeo me milovati palcem po njemu. To je bio trenutak koji je prelio čašu i poslao me u druge dimenzije. Svršila sam jako i glasno. No on još nije bio gotov. Nije bio ni blizu. Usporio je pokrete kako bi umirio moj pulsirajući orgazam, a onda me pogurnuo sa sebe.
Postavio me na koljena i ruke i jednim laganim potezom ušao u mene. Ušao je u potpunosti i osjetila sam kako njegov glavić dodiruje moj grlić maternice. Zaboljelo je, ali je osjećaj bio nevjerojatan. Ulazio je i izlazio iz mene s takvim pokretima od kojih ti se zavrtjelo u glavi. Gurala sam stražnjicu prema njemu kako bih ga što više osjetila i svakim njegovim pokretom osjetila sam kako me njegovi testisi udaraju u klitoris. U drugim okolnostima, ovakvo nešto bi bilo smiješno, ali to je bio tako dobar osjećaj kad sam osjetila kako je ulazio u mene i masirao mi klitoris. Jednim me pokretom gurnuo prema naprijed i pala sam u ležeći položaj. Primio me ispod trbuha i povukao ruku na dojku te se spustio niže na mene. Sad je ležao na meni i njegov je ud mogao ući duboko, a u isti tren sam mogla jače stisnuti mišiće zdjelice kako bih pojačala trenje. Seks s njim je stvarno bio nešto najbolje što netko u životu može iskusiti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zabranjeni Ljubavnici (Zabranjeni #1) ➡️ U Potrazi Za Izdavačem
RomantizmTrenutno u fazi traženja i istraživanja raznih izdavača kako bi knjiga vidjela svijetlo dana i u fizičkom obliku. 😁🥰 U životu je potreban samo jedan trenutak koji će sve promijeniti. Olivia nikad nije ni pomišljala da će joj ljetovanje na Malibuu...