Girlfriend

2.2K 159 21
                                    

"Hey Jungkook, biraz konuşabilir miyiz?" sınıftan çıkarken Chae'nin yolumu kesmesiyle durdum. Chae 160 boylarında uzun siyah saçlı zayıf bir kızdı.

"Ne hakkında?" diye sordum. Jimin gözlerini devirip arkamdan beni ittirdi. "Git işte. Kız seninle konuşmak istiyor."

Chae ile birlikte bahçeye kadar sessizce yürüdük. Utana sıkıla minik adımlar atıyordu.Sanki yanımda daha fazla durmak istiyormuş gibi Ellerimi cebime atıp bir ağacın altında durdum.

"Nedir konuşmak istediğin şey?"

"Şey... Biliyorsun Jungkook. Senden uzun süredir hoşlanıyorum. Bu yüzden itiraf ediyor sayılmam şuan." Chae'yi sıkkın bir şekilde dinlerken gözlerim ileride Esmer bir kız ile gülüşen Taehyung'a takıldı.

"...ve Seun sana baktığımı görünce ağzımdan öyle çıkıverdi. Sevgili olduğumuzu söyledim." Taehyung o kızın yanında çok mutlu görünüyordu. O kızın yerinde olmak istedim.

"Biliyorum en son seninle konuştuğumuzda denemek istemediğini söylemiştin ben de zaten buraya-"

"Tamam deneyelim."

Chae iri gözlerini açıp bana baktı. " Ne?" Bunu Taehyung için yapacaktım.

"Deneyelim diyorum. Sevgili olalım."

"Gerçekten mi?" Chae mutluluktan havalara uçarken benim gözlerim hala Taehyung ve beraber gülüştüğü esmer kızdaydı.

"Ama sana bir şey söylemem gerek." Chae'ye boş umutlar vermek istemiyordum. Boğazımı temizledim."Benim hoşlandığım biri var." Birden yüzü düştü, önüne gelen saçını kulağının arkasına sıkıştırdı.

"Onu unutmaya çalışmak için mi benimle çıkmayı kabul ettin, yoksa onu kıskandırmak için mi?" hafif gözleri dolmuştu.

"Unutmaya çalışmak için." cevabım karşısında baya rahatlamıştı. Tekrar gülümsedi. "Oh peki. Sınıfa gideyim o zaman ben, görüşürüz." deyip el salladı.

Ona el salladıktan sonra tekrar Taehyung'un olduğu tarafa baktım ama yoktular. Tekrar ellerimi cebime atıp sınıfa doğru yürümeye başladım.


----------------------------------------


"Bizim küçük Jungkook'umuz büyümüşte sevgili mi yapmış." Jin'e gözlerimi devirip yemek yemek için masaya oturdum.

"Kızın resmi var mı? Görmek istiyorum!" dedi Jin.

"Bende var göstereyim." Dedi Hoseok cebinden telefonunu çıkarıp.

"Ya hyung!"

"Jungkook'un sevgilisi güzel kız Jin hyung." dedi Taehyung sırıtarak. Aklıma bahçede gülüştüğü esmer kız geldi. Ağzımdaki lokmayı yuttuktan sonra Taehyung'a döndüm.


"Peki Taehyung,," dudağımı yaladım. " Senin bahçede konuştuğun kız kimdi?" diye sordum. Diğerleri de soruma karşı merakla Taehyung'a bakıyordu.

"Ah," ensesini karıştırdı. "Konuştuğum bir kız." Diğerleri bana yaptıkları tezahüratları Taehyung'a yaptılar. Ben ise yemeğime devam ettim.




More than Friends // VkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin