Sanırım bu bir randevuydu.
Pekala çok kızla birlikte olmadım. Flört de ettim sayılmaz ama Woojin bana öyle hissettirmişti.
Belkide Taehyung bunu bilinç aklıma soktuğu için öyle düşünüyorumdur.
"Neler yapmaktan hoşlanırsın?" Woojin'in sorusuna karşılık içkimden bir yudum alıp bardağımı geri bıraktım.
"Ah uzun zamandır yaparken keyif aldığım bir aktivite yok. Arkadaşlarımla takılıp oyun oynuyorum sadece."
"Bizim sınıftaki Taehyung'la yakın olduğunu biliyorum. Birde Jimin'le aran iyi."
"Birde Jin Hyung var üst sınıflardan."
"Öyle herkesle çok muhatap olmuyorsun." Omuz silkip başımı salladım.
"Sıcakkanlı biri değilimdir." İçkisinden yudum alırken gülümsedi.
"Sana katılmıyorum. "
"Ah hadi ama dün bana yardım etmesen seninle adamakıllı muhabbet etmiş miydik şuana kadar."
"Bundan sonra ederiz diye düşünüyorum. "
Gözlerini benden ayırmıyordu. Kalabalık bir bardaydık, onlarca güzel kız vardı ama bir kere olsun kafasını çevirip etrafa bakmadı.
Sanırım Taehyung haklıydı ve bu beni tedirgin ediyordu.
"Ah saat geçiyor. Eve gitsem iyi olur babamla aramız kötü küçük bir bahaneden kavga ediyoruz hemen." Bardağımda son kalanı içip masadan kalkmak için hareketlendim. Woojinde benimle birlike ayağı kalktı.
"Seni bırakmamı ister misin? Arabayla geldim buraya."
"Ah hiç gerek yok." Dedim. Israr edip durunca ortam garipleşmesin diye kabul ettim.
Woojin'in arkasından Bardan çıktım. Parmağıyla ilerdeki kırmızı arabayı işaret edip "Benim hurda bu." Dedi.
"Hurda mı? Araban gayet güzel. " dedim. İçine binip kemerimi bağladım. Arabayı çalıştırıp yola koyulduk.
"Hey güzel sürüyorsun. Bende öğrensem iyi olur aslında."
"Zor bir şey değil aslında sana öğretmemi ister misin?"
Bu soru daha fazla vakit geçirmek istediği anlamına mı geliyordu?
"Babam bana öğretir ya bizimde bi hurdamız var sanırım ilk pratiklerimi onda yapabilirim."
"Ah babalar hiç iyi hoca olmuyor benden demesi." Güldü. "Ben istediğin zaman sana öğreteyim."
Çok ısrarcıydı. Umursamaz bir şekilde omuz silktim.
Yola dikkat edince doğru yolda gittiğini gördüm. "Benim evimi biliyorsun galiba?" Diye sordum tek kaşımı kaldırıp. Çünkü arabaya bindiğimden beri hiç yol tarifi yapmadım.
Evimi bilmesi ürkütücüydü."Ah seni bir kaç kez evinden çıkarken görmüştüm. Bende eve giderken bu yolu kullanıyorum da. " doğruyu söylediğini umup biraz olsun rahatladım.
"Geldik sayılır zaten." Sağa kırıp evin önünde durdu. Onu eve çağırsam iyice garip olurdu çağırmasam da bi tuhaflık olduğu belli olurdu.
"İyi zaman geçirdim teşekkür ederim." Düşüncelerimi bölüp ona döndüm.
"Bende öyle teşekkürler." El sallayıp arabadan indim. Ben kapıdan içeri girene kadar beni beklemişti.
Eve girince direk camdan gidip gitmediğine baktım. Çok şükür gitmişti. Telefonu elime alıp Taehyung'u aradım.
"Hey?"
"Hey, ne yapıyorsun?" Diye sordum.
"Jin'lerdeyiz. Senin randevun bitti mi?" Diyip güldü. Gözlerimi devirdim.
"Şakasını yapıyorsun ama sanırım randevuydu bu Taehyung. "
"Ah yok artık. Bekle size geliyorum."Diyip telefonu yüzüme kapattı.
10 dakika geçmeden bize gelmişti. Taehyung'un bu rahatlığını seviyordum. Gelir gelmez dolaba bakınıp yemek istediklerini aldı ve salona geçti.
"Nereye gittiniz?"
"Okulun oradaki bara gittik. Birer içki içtik. İçerken bana sorular sorup durdu."
"Nasıl sorular?"
"Ailemi, ne yapmaktan hoşlandığımı, gelecek hakkında filan."
"Bu tam olarak senden hoşlandığı anlamına gelmez." Dedi ağzını cipsle doldurup.
"Bana araba sürmeyi öğretmeyi teklif etti."
Taehyung birden gözlerini açtı."Aman Tanrım senden hoşlanıyor!" Anlamayarak ona baktım.
"Bu bi erkeğin bir kızla sevgili olmak için attığı ilk adımdır."
"Hey ben kız değilim." Gözlerini devirdi. "Biliyorum. "
"Demek istediğim flörtün başlangıcı demek bu. Birde üstüne bunu erkeğin bir erkeğe yapması," Güldü. "Bence sana aşık." Ona Kaşlarımı çattım.
"Beni eve bırakırken hiç adres sormadan evime getirdi beni."
"Dostum.. seni gizlice izlemiş olabilir mi?"
"Yolunun üstü olduğu için bir kaç kez uğradığını söylemişti."
"Umarım öyledir." İç çektim. "Umarım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
More than Friends // Vkook
Romance[Tamamlandı] "Taehyung kız olsan kiminle çıkardın?" "Ah sanırım Jungkook olurdu." "Gerçekten mi? Neden ben?" "Çünkü aramızda sevilmeyi en çok hak eden kişi sensin."