"Taehyung şimdi sana söyleyeceğim şey tuhaf gelecek sana ama bunu bilmen gerek.Çünkü sen benim en yakın arkadaşımsın." derin bir nefes aldım. "Ben sana aşık oldum."
Yüzümü buruşturup saçlarımı karıştırdım.
"Taehyung senden çok hoşlanıyorum. Biliyorum şuan çok şaşkınsın ama merak etme yakında geçeceğini biliyorum bu hissin.Eski halimize döneceğiz." başımı olumsuzca iki yana salladım. Asla dönemeyeceğiz.
İtiraf etme işinde pek de becerikli değil gibiyim.
Aynada kendime son bir kez daha bakıp itiraf etme işini ertelemeye karar verdim. Belki de bu his geçici bir histi gerçekten ve bunu Taehyung fark etmeden bile üstesinden gelebilirim.
Saatin 9'a geldiğini fark edince üniformamı giyinip evden çıktım.
Her zamanki ekiple kantinde oturuyorduk. Ne Hoseok'un şakaları eskisi gibi komikti ne de Jimin'in anlattığı dedikodular eskisi gibi ilgi çekici.
Başımı telefondan kaldırmıyordum ama telefonda da pek bir şey yaptığım sayılmazdı. Arada Taehyung'a kaçamak bakışlar atıyordum. Masaya dirseğini yaslayıp Jimin'i dinliyordu gülümseyerek.
Keşke kimse fark etmeden onu saatlerce izleyebilseydim.
"Peki Jungkook ne düşünüyor bu konu hakkında?" Birden Taehyung'un bakışlarının bana dönmesiyle kendime geldim.
"Ne hakkında?" diye sordum Hoseok'a rahatsızca yerimde kıpırdanarak.
"Geçen sene senin peşinden koşan kız, herkese seninle sevgili olduğunu söylüyormuş." Kaşlarım havaya kalktı.
"Ne?"
Bizimkiler haylazca sırıttılar. "Popüler Jungkook."dedi Taehyung. Yanaklarım kızardı.
"Ne kadar utandı baksanıza."
"Aramızda bir şey yok."diyip masadan kalktım. Şansıma ders zili çalmıştı. Sınıfa doğru giderken bir kol omzuma dolandı.
"Kalp kıran Jungkook."dedi Taehyung. "Chae gayet güzel bir kız. Ne diye denemiyorsun?"
"Bilmiyorum."diye mırıldandım. Erkeksi parfümünün kokusu burnuma dolmuştu. Elini ensemden saçıma doğru çıkararak saçımı karıştırdı.
"Bence bir şans ver kendine."
"Öyle mi yapmalıyım?" dudaklarını birbirine bastırarak başını salladı. "Evet."
Sınıfa girip sıraya geçtik. Onun arkasında oturuyordum. Okula gelmenin en sevdiğim yanıydı. Saçını, sırtını, omuzunu rahatlıkla izleyebiliyordum.
Tam bu sırada Taehyung arkasını döndü. "Alt sınıflarda esmer bir kız var. Ondan hoşlandım sanırım."dedi. Ne diyeceğimi bilemedim. Bana bunu birden söylemesine şaşırmıştım.
"İyiymiş."diye mırıldandım kısık bir sesle. Sınıfa hocanın gelmesiyle önüne döndü. Dudaklarımı büzüp sıraya kafamı yasladım. Taehyung'un başka bir kızla olma fikrini düşünmek bile istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
More than Friends // Vkook
Romance[Tamamlandı] "Taehyung kız olsan kiminle çıkardın?" "Ah sanırım Jungkook olurdu." "Gerçekten mi? Neden ben?" "Çünkü aramızda sevilmeyi en çok hak eden kişi sensin."