Second Date

1.8K 150 13
                                    

Taehyung'un patlattığı mısırdan bir avuç alıp ağzıma attım. Babam bu gece eve geç geleceğini söylemişti. Bu yüzden Taehyung'u burada kalmaya davet ettim. O da kabul etti.
Geceyi burada geçirecekti.

"Bir erkekten hoşlanacağın asla aklıma gelmezdi." Şaşkınlıkla ona döndüm.

"Seni çok mu şaşırttım?"dedim Kaşlarımı kaldırıp gülümseyerek.

"Yani.. Ne bileyim. Aşina olmadığımız şey değil okulda var senin gibiler.."

"Yani biseksüel?"

"Evet işte ondan. Yada homoseksüel işte her neyse. " Başını sallayıp güldü.

"Demek istediğim bi yakınımın böyle olması beni şaşırttı sonuç olarak."

Taehyung'un bu konuları gerilerek konuşmasından keyif alıyordum. Beni kırmak istemiyordu kesinlikle. Bunun için çabalıyordu. Görebiliyordum.

"Bu bir şeyi etkilemiyor her şeye kaldığım yerden devam ediyorum."

"Biliyorum ama.." Bana doğru dönüp Koltukta bağdaş kurdu. Sanki bir şey soracak gibiydi ama sanki sormaktan vazgeçip omuz silkti.

"Bana açıkladığından beri eskisi gibi yakınız. Bu duruma seviniyorum. " Ona gülümseyip omuz silktim.

"Özür dilerim sana hemen söylemeliydim." Başını hızlıca sallayıp "Söylemeliydin." Dedi.

"Neyseki senin aksine ben iyi bir arkadaşım ki hemen öğrendim."

"Evet Taehyung, iyi ki varsın." Dedim. Elimdeki mısır kasesini bırakıp Taehyung'a uzandım. Ve Ona sarıldım. Bu ani şefkatime şaşırsada o da bana sıkıca sarıldı.

O benim en yakın arkadaşımdı. Ve hiçbir şeyin bunu bozmasına izin veremezdim. Ona olan aşkımın dahi.

------

"Günaydın Jungkook. " tanıdık sese karşı arkamı döndüm. Woojin gülümseyerek bana bakıyordu.

"Hey, günaydın." Sınıfa girince sırama geçip çantamı masanın üstüne koydum. Woojin'de sırasına geçmişti.

"Marvel sever misin?" Sorusuna karşı kaşlarımı havaya kaldırıp "Evet, yani. "Dedim.

"Büyük hayranı sayılmam ama."

"Black Widow filmine gelmek ister misin?" Ekstra biletim var."

Saçımı kaşıdım gergince düşünerek. Randevu gibi bir şey mi olmasını istiyordu yoksa arkadaşça olarak mı istiyordu. Çok kararsızdım. Ben hala bunu düşünürken sınıfa giren Taehyung ve yanında ilk defa gördüğüm kız Woojin'e "Evet."
dememe neden oldu.

"Süper. Okul çıkışı gidiyoruz o zaman."
Başımı sallayıp burukça gülümsedim. Taehyung'u böyle görmeye alışamamıştım hala. Onu kıskanmamaya alışamamıştım.

Taehyung'un arkadaşı olmak beni yoruyordu. Onu başkalarıyla görmek beni üzüyordu. Bu histen bıkmıştım artık. Woojin'e şans vermek istedim. Artık beni erkek arkadaşı olarak mı yoksa normal arkadaşı olarak mı görmek istiyordu bilmiyorum ama Taehyung'tan uzaklaşmam gerekiyordu.

------------------------------

"Mısır istemediğine emin misin? Veya herhangi bir şey? Filmi izlerken bir şeyler yemek güzel oluyor." Başımı iki yana salladım." Gerek yok."

Koltuklarımıza oturduk. Salon çok da kalabalık değildi. En azından tanıdık biri yoktu.

Bu Woojin ile ikinci randevumuz gibi bir şey oluyordu. Ortam gericiydi.  Ne konuşmam gerektiğini bilmiyordum. O da sanki konuşacak bir şeyler arıyor gibiydi.

Tam o sırada giriş kapısında Taehyung'u bir kızla beraber gördük. İkimide şaşırmıştık.

"Hey Taehyung da mı gelecekti bugün filme." Omuz silkip Kaşlarımı çattım.

"Haberim yoktu." Taehyung'da bizi fark edince el sallayıp  yanındaki kızı bize doğru sürükledi.

"Hey demek aynı filmde denk geldik. İnanılmaz!"

Woojin'in "Hemde nasıl." Diye homurdandığını duydum sessizce.

Yanındaki kıza baktım. Gerçekten güzeldi. Taehyung gerçekten güzel kızlarla takılıyordu. Kendimi onlarla kıyaslamam çok saçma biliyorum ama bir şekilde kıskanıyordum. Onların yerinde olmak istiyordum.

Film başlayınca Taehyung ve kız arkadaşı bizim iki sıra önümüzdeki koltuğa oturdular. 

Ve yemin ediyorum bütün film boyunca ekrana bakmaktansa onları izledim.







More votes more episodes🙂🙂

More than Friends // VkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin