"Ne yalan söyleyeyim Jungkook gerçekten şaşırdım. Ama kendi özünü bulmana sevindim kardeşim." Jin'e gülümseyip gergin bir şekilde diğerlerine baktım.
"Jungkook yüzde yüz arkandayım ama dışarıda taş gibi memeler aman kızlar varken erkeklerden hoşlanman tuhaf geliyor. Yinede yüzde yüz arkandayım dostum." Jimin'e gülüp son olarak Hoseok'a döndüm.
"Jungkook tabii ki seni destekliyoruz her ne olursa olsun."
" En iyi arkadaşı olarak ben önceden biliyordum zaten." Dedi Taehyung omuzlarını kabartıp.
Gözlerimi devirip " Zorla öğrendi." Dedim bende.
"Woojin denen çocukla tanışmak istiyoruz." Dedi Jin.
Omuz silkip"Biz sevgili değiliz, takılıyoruz sadece." Dedim.
"Araştırmak lazım bi çocuğu." Dedi Hoseok.
"Lütfen yapmayın ."dedim. Çünkü ne kadar abartacaklarını biliyordum.
"Sohbetinize doyum olmaz ama ben kalkıyorum kızla buluşacağım." Deyip göz kırpıp çıktı Taehyung evden.
Eskisi gibi olmasa da bi burukluk oluştu içimde.
"Taehyung kadar olamadık." Dedi Jimin arkasından hayretle bakıp. " Bu yaşıma kadar daha hiç canlı meme görmedim. "
Yüzümüzü buruşturup Jimin'i pataklamaya başladık.
"Hey acıyo!"
---------
"Hey nasılsın?"
Teneffüsteydik. Woojin ders biter bitmez daha doğrusu Taehyung sırasından kalkar kalkmaz gelip önümdeki sıraya oturup bana doğru dönmüştü.
"İyiyim, sen?"
"Seni görünce daha iyi oluyorum." Böyle şeyleri söylemesi beni utandırıyordu.
"Bugün bir şeyler yapalım mı?" Diye sordu.
Başımı sallayıp "Bizim evde film izleyebiliriz." Dedim. Ona daha yakın davranmak istiyordum. Gülümsedi. Sevinmişti.
"Çok iyi olur."
"O zaman çıkışta gideriz beraber?"
"Tamam."
"Nereye gidiyorsunuz?" Taehyung'un sesini duymasıyla Woojin'in bir anda yüzü düştü. Taehyung'un yerinden kalkıp kendi yerine geçerken Taehyung'a bizim evde film izleyeceğimizi söyledim.
"Ama bugün Jin'lerde toplanacaktık." Dedi Taehyung.
"Taehyung neredeyse her gün toplanıyoruz zaten."
Taehyung bana doğru yaklaşıp kulağıma eğildi. "Dostum içki vs her şey hazır hani deli gibi içecektik. "
"Ben iyiyim böyle. Hem geçen sefer içtiğim zamanı hatırlıyorsun. Son demiştim. "
"Dostum.." hocanın gelmesiyle Taehyung önüne döndü.
"Dostum şu çocuk için bizi sattığına inanamıyorum. " Dedi arkası dönük bir şekilde .Bay Han genellikle kendi dersinde uyuya kalan biriydi. O yüzden
"Ne saçmalıyorsun Taehyung?" Diye sordum. Arkasını dönüp cevap vermedi. Onu sertçe dürttüğümde nihayet arkasını dönmüştü."Neden böyle bir şey dedin? Ben ne zaman sizi ektim?"
"Ne zaman mı? Şu çocukla konuştuğundan beri sürekli onunlasın. Eskisi gibi bizimle takılmıyorsun. Ne okulda ne okul çıkışı. Keşke sizi ayarlamasaydım. "
Söylediği son şeye karşı kaşlarımı kaldırıp hayretle ona baktım."Bizi sen mi ayarladın?" Pot kırdığını anlayınca dudağını ısırıp önüne döndü.
Bu sefer daha sert bir şekilde onu dürttüm.
"Sana bir soru sordum.""Evet." Dedi sonunda kabullenip.
"Nasıl?"
"Geçenlerde takıldığım bir kız vardı ya onun kuzeni. Ordan tanıyorum onu. Kız söylemişti onun erkeklerden hoşlandığını ben de düşündüm ki.."
"Sen de bana acıyıp bir şeyler yapmak istedin." Kaşlarını çattı.
"Hayır hayır saçmalama. Ben senin en iyi arkadaşınım. İyiliğini düşündüm."
"En başta istemediğimi söyledim sana. Niye bu kadar ısrarcısın?"
"Çok kötü bir haldeydin hatırlamıyor musun? Woojin ile takılmaya başladığından beri daha iyi oldun. " haklıydı açıkçası. Taehyung'u beklemeyi bıraktığımdan beri daha iyi olmuştum.
"Yinede bu sana benim ilişkilerime karışma hakkını vermiyor."
"Çok özür dilerim haklısın. Sen benim hiçbir hatam yokken uzun bir süre benden uzak dur, soğuk davran ne kadar çabalarsam çabalayayım konuşma bile ama burada haksız olan kişi ben oluyorum."
"Bunu aşmıştık Taehyung. Şu anla ne ilgisi var? Ya sen benim arkamdan iş çevirmişsin. Şu an ne kadar iyi hissetsem de hepsi sahteymiş gibi geliyor artık."
"Ona zorla seninle birlikte olması için para filan vermedim Jungkook sadece tanışmanızı sağladım. Bunu bu kadar abarttığına inanamıyorum. "
Sinirliydim. Biliyorum abartıyordum ama ona olan sevgim mantığıma ters düşüyordu. Sanki onu sevdiğimi biliyormuşta beni kendisinden uzaklaştırmak istiyormuş gibi hissediyordum. Gözlerim dolmuştu.
"Önüne dön." Diyip başımı sıraya koydum. Bir şey dememişti büyük ihtimal önüne dönmüştü.
Başımı yaslayıp gözlerimi kapattım bir süre. Çok geçmemişti ki son ders zili çalmıştı. Çantamı alıp sıradan kalkarken Woojin'in yanıma doğru geldiğini gördüm.
"Gidiyor muyuz?
"Bugünlük iptal edelim. Başka işlerim var." Kaşlarını kaldırıp anlayamayarak baktı.
"Her şey yolunda mı?" Taehyung çantasını alıp kızgın bir bakış atarak yanımdan geçti.
"Merak etme. Eve gitmem lazım şimdilik sonra görüşürüz. " Onu orada bırakıp sınıftan çıktım.
Slmslmslmslmslm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
More than Friends // Vkook
Romance[Tamamlandı] "Taehyung kız olsan kiminle çıkardın?" "Ah sanırım Jungkook olurdu." "Gerçekten mi? Neden ben?" "Çünkü aramızda sevilmeyi en çok hak eden kişi sensin."